چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

همان طور که می دانید بازی کالاف دیوتی یکی از پر طرفدار ترین بازی های موجود در بازار می باشد که بین گیمر ها بسیار معروف است. شاید بپرسید چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟ در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که سی پی در این بازی حکم پول را دارد و با استفاده از آن می توانید پیشرفت بیش تری در بازی داشته باشید. با این شرایط می توانید با تجهیزات بیش تری بازی کنید و به سطح های بالاتری از بازی دست یابید. برای آشنایی با روش خرید سی پی در این بازی ها کافیست که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

می خواهید بدانید چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟ قطعا تا به حال متوجه شده اید که با خرید این سی پی ها شما به یک بازیکن حرفه ای در بازی تبدیل می شوید. همچنین می توانید تجربه و مهارت خود را به دیگر بازیکنان نیز نشان دهید. علاوه بر آن با کمک سی پی می توانید دیگر افراد را به تیم خود جذب کنید و یک تیم قوی تر داشته باشید. در حالت کلی سی پی در این بازی می تواند تجربه یک بازی ایده آل و حرفه ای را برای شما رقم بزند.

زمانی که شما با اکانت خود سی پی خریداری کرده باشید، ارزش اکانت شما افزایش یافته و می توانید اکانت خود را با قیمت چند برابری به فروش برسانید. در حالت کلی مهم ترین مزیت های خرید سی پی عبارتند از:

  • خرید بتل پس هر سیزن
  • فعال شدن اسکین های اپیک و خاص
  • به دست آوردن گان های اپیک و خاص
  • ارزشمند شدن اکانت برای فروش
  • کسب درآمد از طریق استریم

خرید سی پی کالاف دیوتی

برای این که به سوال چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟ پاسخ دهیم، خوب است که با قیمت این واحد پول در بازی کالاف دیوتی بیش تر آشنا شویم. قیمت این واحد پولی در فروشگاه های مختلف متفاوت می باشد. برخی از فروشگاه ها آن را با قیمت های بالاتری به فروش می رسانند و بعضی دیگر آن ها را ارزان تر می فروند. مهم ترین مسئله توجه به میزان اعتبار فروشگاه می باشد. برخی از فروشگاه هایی که به فروش ارزان این سی پی ها مشغول هستند، با کارت اعتباری هکی این کار را انجام می دهند.

خرید با کارت های هکی می تواند سبب بن شدن اکانت شما برای یک تا ده سال شود. با خرید از فروشگاه های نامعتبر و تقلبی باعث از دست دادن اکانت خود خواهید شد که هیچ راه برگشتی ندارد. از این رو برای این کار باید به فروشگاه های آنلاینی مراجعه کنید که نماد اعتماد الکترونیک داشته باشند و بقیه گیمر ها نیز تجربه خرید از آن سایت را داشته ند.خرید سی پی کالاف دیوتی

سی پی و نحوه خرید آن

برای این که بدانیم چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟ خوب است کمی بیش تر با این واحد پولی آشنا شویم. این ارز در بازی به شما کمک می کند تا بتوانید برای شخصیت های خود لباس های پیشرفته بخرید. از جدید ترین اسلحه ها در بازی کالاف دیوتی استفاده کنید و یا این که در گردونه شانس شرکت کنید. کاربران ایرانی فقط از طریق داشتن کارت اعتباری خارجی می توانند برای خرید این ارز های بازی کالاف اقدام کنند. از این رو باید به سایت های معتبر مراجعه کنید تا آن ها به عنوان یک واسطه فرآیند خرید سی پی را برای شما انجام دهند. روش های مختلفی برای دستیابی به سی پی در این بازی وجود دارد که کاربر بتواند به صورت رایگان این ارز ها را به دست آورد اما این کار بسیار زمان بر می باشد.

از این رو گیمر ها تصمیم می گیرند تا با پرداخت مبلغ کمی ارز بازی را خریداری کرده و در طول بازی از آن استفاده کنند. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی از دو روش مختلف می توانید استفاده کنید که عبارتند از:

  • خرید با استفاده از اکانت و یا آيدی خود
  • خرید با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی و اپل

برای این کار باید به فروشگاه گوگل پلی در گوشی خود رفته و از آن جا اکانت گوگل پلی خود را شارژ کنید. سپس با خرید گیفت کارت می توانید برای خرید این محصول اقدام کنید.

سی پی و نحوه خرید آنکلام آخر

اگر جزو طرفداران و گیمر های بازی کالاف دیوتی باشید، شاید بپرسید چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟ سی پی که در حقیقت ارز این بازی محسوب می شود می تواند مزیت های زیادی برای کاربران به همراه داشته باشد. با استفاده از این ارز می تواند در بازی سریع تر پیشرفت کنید و رقبا خود را کنار بزنید. همچنین به عنوان یک بازیکن حرفه ای بازی می کنید و از لباس ها، اسلحه و تجهیزات مختلف بهره مند خواهید شد. برای خرید این ارز های بازی می توانید از طریق اکانت و یا آيدی خود در سایت های معتبر اقدام کنید و یا این که با خرید گیفت کارت گوگل پلی این کار را انجام دهید. از این که تا پایان همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم و امیدواریم که از مطالعه مقاله لذت برده باشید.

سوالات متداول برای چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

چگونه در بازی کلاف دیوتی پی سی رایگان دریافت کنیم؟

برخی از مسابقات و رویداد های بازی به عنوان جایزه به گیمر ها سی پی هدیه می دهد. البته دریافت این نوع جایزه ها کمی سخت و زمان بر می باشد و بهتر است که این ارز بازی را مستقیما خریداری کنید.

آیا می توان سی پی خریداری شده را به دیگر بازیکنان انتقال داد؟

بله، شما می توانید این ارز را به دیگر بازیکنان منتقل کنید اما باید توجه داشته باشید که در هر دوره به تعداد دفعات مشخصی می توانید این کار را انجام دهید.

مهم ترین کاربرد های سی پی در بازی کالاف دیوتی را نام ببرید؟

استفاده از این ارز در بازی می تواند شریط خرید تجهیزاتی مانند لباس و اسلحه را برای شما مهیا کند، همچنین با استفاده از آن می توانید از بسته های به روز رسانی استفاده کنید و یا این که نام کاربری خود را شخصی سازی نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
دیدگاه ها (1)
در موضوع “چگونه سی پی کالاف دیوتی بخریم؟”
  1. نرگس گفت:

    آیا بدون خرید سی پی می توان بازی کالاف دیوتی را انجام داد؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *