با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم؟

با خرید سی پی زمانبری چه چیزی کسب میکنیم؟

در میان بازی های متنوعی که این روزها وجود دارند همیشه از کال اف دیوتی به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی ها یاد می شود. برای انجام این بازی به سی پی نیاز دارید. در واقع میتوان گفت این سی پی نوعی ارز برای انجام این بازی محبوب است. یکی از سی پی هایی که در این بازی استفاده می شود سی پی زمانبر است. اینکه با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.پس با پابلیتو مرکز خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل همراه باشید.

با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم؟

با سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم

تعریف سی پی زمانبر به زبان ساده

سی پی زمانبر نوعی سی پی است که توسط افرادی در خارج از کشور خریداری می شود. همانطور که از نام این سی پی مشخص است خرید آن زمانبر می باشد. زمانی که این سی پی را خریداری میکنید مدتی طول می کشد تا به اکانت شما واریز شود.

در کشور ما افرادی که در زمینه فروش سی پی های زمانبر فعالیت می کنند واسطه هستند. به بیان دیگر هیچ مجموعه یا سایتی به طور مستقیم در این زمینه فعال نیست.

با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را دریافت می کنید؟

با خرید سی پی زمانبر شما می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید:

  • دسترسی به سلاح ها و تجهیزات جدید
  • لباس ها و اسکین های جدید برای شخصیت ها
  • دسترسی به محتوای جدید
  • بتل پس
  • امکان پیشرفت سریع تر
  • شخصی سازی بیشتر
با خرید سی پی زمانبری چه چیزی بدست می آوریم؟

سی پی زمانبری چه چیزی به ما میده

منبع واریزی سی پی زمانبر از کجاست؟

ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که منبع واریزی سی پی زمانبر از کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این سی پی در خارج از کشور و توسط برخی گروه ها با روش های مختلف خریداری می شود. در این میان ممکن است این افراد از روش های غیر قانونی نیز استفاده کنند. این افراد اقدام به خرید این سی پی ها کرده و آن را به حساب شما انتقال می دهند.

به دلیل اینکه منابع خرید سی پی زمانبر مشخص نیست احتمال مشکل ایجاد شدن برای اکانت شما وجود دارد. برخی از فروشندگان ممکن است از راه های نامطمئن به شما سرویس دهند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه می کنیم به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

آیا سی پی زمانبر همان سی پی هکی است؟

برخی از افراد تصور می کنند که سی پی زمانبر همان سی پی هکی است. لازم است بدانید که این دو سی پی با هم یکی نیستند و این تصور اشتباهی است. سی پی های زمانبر به صورت قانونی و معتبر قابل خریداری هستند. به این مفهوم که شما می توانید سفارش سی پی زمانبر و فوری را به صورت قانونی انجام دهید و تفاوتی ندارد از چه نوعی استفاده میکنید.

در مقابل سی پی هکی روشی است که کلاهبرداران با هک کردن اکانت بازیکنان تعدادی سی پی را به حساب آن ها اضافه می کنند. اگر این اتفاق رخ دهد اکانت شما فورا از طرف اکتیویژن بن خواهد شد. در واقع میتوان گفت سی پی های هکی در هیچ فروشگاه معتبری وجود ندارند.

چگونه میتوان از کلاهبرداری در زمان خرید سی پی زمانبر جلوگیری کرد؟

تمام افرادی که قصد خرید سی پی زمانبر را دارند نگران کلاه بردارهایی هستند که در این زمینه وجود دارند. برای خرید این سی پی باید به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید و به هر مجموعه ای اعتماد نکنید. حتما پیش از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید.

از سایت هایی که دارای اطلاعات تماس کامل نیستند خرید نکنید. بیشتر سایت های غیر معتبر اطلاعات کاملی در این زمینه ارائه نمی دهند. حتما نظرات قبلی کاربران را چک کنید. اگر نظرات منفی بیش از حد بود نباید به آن مجموعه اعتماد کنید. حتما خرید سی پی زمانبر را از سایت ها یا مجموعه هایی انجام دهید که توانسته اند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند.

خرید سی پی زمانبر

این روزها مراکز بسیاری در زمینه فروش سی پی زمانبر فعالیت می کنند اما شما نمی توانید برای خرید به همه آن ها اعتماد کنید. موارد مهمی هستند که در زمان خرید باید به آن ها توجه کنید. از میان این موارد میتوان به اطلاع رسانی حرفه ای، پشتیبانی پس از فروش و فراهم کردن امکان ثبت سفارش آسان اشاره کرد.

پابلیتو یکی از مراکز بسیار معتبر در این زمینه است که شما عزیزان می توانید  خرید انواع سی پی را از آن انجام دهید. این مجموعه بهترین سی پی های زمانبر را با قیمت های مناسب به شما ارائه می دهد. اگر قصد خرید این سی پی را دارید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

با خرید سی پی زمانبری چه چیزی کسب میکنیم؟

با خرید سی پی زمانبری چه چیزی کسب میکنیم

سخن آخر درباره این که با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم؟

به جرات میتوان گفت بیشتر گیمرهای جهان با بازی کال اف دیوتی آشنایی دارند یا حداقل یک بار آن را تجربه کرده اند. این بازی را میتوان در دسته محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم قرار داد. این بازی سال هاست که توانسته طرفدارانش را حفظ کند و محبوبیت خود را از دست ندهد.

این بازی نیز مانند سایر بازی های ویدئویی می تواند قابلیت های مختلفی داشته باشد. با خرید سی پی شما می توانید به این قابلیت ها دسترسی پیدا کنید. همانطور که در متن نیز بیان کردیم یکی از این سی پی ها سی پی زمانبر است. با توجه به شرایط این سی پی توصیه ما به شما عزیزان این است که از مراکز معتبر خرید کنید.

سوالات متداول درباره این که با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم؟

1-آیا قیمت سی پی زمانبر ارزان است؟

به دلیل اینکه این سی پی، زمانبر است و واریز آن طول می کشد نسبت به سی پی فوری قیمت مناسب تری دارد.

2-واریز سی پی زمانبر حدودا چقدر طول می کشد؟

زمان واریز این سی پی ممکن است در بازه ای بین 1 تا 7 روز طول بکشد.

3-قیمت سی پی زمانبر چقدر از سی پی فوری ارزانتر است؟

قیمت این سی پی حدود 40 الی 60 درصد از سی پی فوری ارزانتر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
دیدگاه ها (2)
“با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم؟”
  1. رضا گفت:

    سلام
    آیا با خرید سی پی زمانبر می توانیم دسترسی به سلاح ها و تجهیزات جدید داشته باشیم؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام
      بله با خرید سی پی زمانبر می توانیم دسترسی به سلاح ها و تجهیزات جدید داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *