بررسی بهترین بازی های موبایل

بررسی بهترین بازی های موبایل

در این مقاله به بررسی بهترین بازی های موبایل پرداختیم. زیرا موبایل و نرم افزار های آن اعم از پیام رسان ها و بازی ها امروزه جزو سرگرمی هایی شده است که افراد بیشتر با آن سرو کار دارند و بیشتر تایم خود را صرف آن می کنند.

بازی های موبایلی

با توسعه روزافزون بازی های موبایلی، شاهد رشد بی رویه صنعت بازی های موبایلی در سطح جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده تا هر روز شاهد عرضه بازی های اندرویدی مختلف در پلی استور باشیم. افزایش تعداد بازی ها انتخاب یک بازی اندروید خوب را کمی سخت کرده است.
لیست زیر شامل انواع بازی ها در ژانرهای مختلف مانند فکری، اکشن، ورزشی، پازل یا استراتژی است. که هر کدام به نوعی جزو بهترین بازی های دنیای دیجیتال است.

لیست بهترین بازی های موبایلی

بازی های موبایلی بسیار زیاد هستند و اگر بخواهیم بهترین های آن ها را نام ببریم شامل:

1- بازی Diablo Immortal

ژانر: بازی نقش آفرینی
استودیو: بلیزارد
مناسب برای بالای 16 سال
قیمت: رایگان
Diablo Immortal بالاخره پس از مدت ها برای اندروید و iOS و همچنین رایانه شخصی منتشر شد. Diablo Immortal یک بازی رایگان است که از خریدهای درون برنامه ای پشتیبانی می کند. شما به راحتی می توانید بخش کمپین Diablo Immortal را بدون خریدهای درون برنامه ای کامل کنید، اما زمانی که وارد حالت PvP می شوید، در نهایت برای به دست آوردن قدرت نیاز به خریدهایی خواهید داشت.
بازی دارای انواع سیاهچاله هایی است که می توانید در حین پیشروی و به خصوص پس از رسیدن به سطح Paragon با باس های قدرتمند روبرو شوید. بازی اجازه می داد تا با افزایش سطح، سطح سختی دنیای بازی را افزایش دهید. تنوع وقایع بازی در حال حاضر بیشتر از ابتدای عرضه Diablo Immortal است.بازی Diablo Immortal

2- بازی Dislyte

ژانر: RPG-ماجراجویی
استودیو: Lilith Games
مناسب برای بالای 16 سال
قیمت: رایگان
داستان Dislyte حول محور مبارزه قهرمانان با قدرت های الهی و عناصر اسطوره ای آشنا مانند جعبه پاندورا می چرخد. یکی از ویژگی های اصلی Dislyte گرافیک بصری آن است. طراحی منحصر به فرد بازی و تمرکز سازندگان بر روی داستان بیش از گیم پلی، Dislyte را به انتخاب خوبی برای طرفداران بازی های ژاپنی تبدیل کرد.
در طول بازی شما با هیولاها توسط قهرمانان مختلف مبارزه می کنید و باید به نوبه خود بر اساس قدرت هر قهرمان، دشمنان را مورد هدف قرار دهید.

3- بازی موبایل Apex Legends

ژانر: اکشن
استودیو: الکترونیک آرتز
مناسب برای بالای 18 سال
قیمت: رایگان
همانطور که انتظار می رفت، Apex Legends Mobile توانسته ویژگی های نسخه کنسولی را به موبایل بیاورد. در بازی Apex Legends Mobile به تمامی قهرمانان پلتفرم های دیگر دسترسی دارید و می توانید علاوه بر حالت بتل رویال در مسابقاتی مانند Team Deathmatch شرکت کنید. علاوه بر حالت اول شخص، بازیکنان امکان انتخاب گزینه سوم شخص را نیز دارند.
در نتیجه تجربه متفاوتی از بازی Apex Legends به خصوص در موبایل خواهید داشت. اگرچه بازی متقابل بین موبایل و سایر پلتفرم ها هنوز در دسترس نیست، اما به لطف بهینه سازی بازی برای موبایل، می توانیم شاهد استقبال خود بازیکن باشیم.

4- بازی Disney Mirrorverse

سبک: اکشن نقش آفرینی
استودیو: Kabam Games
مناسب برای سنین 7+
قیمت: رایگان
اگر عاشق شخصیت های دیزنی و پیکسار از جمله جک اسپارو، میکی موس، باز لایت یر و گوفی هستید، Disney Mirrorverse یک تجربه و داستان آنلاین جذاب است. بازی دارای مکانیک های گیم پلی بسیار ابتدایی است، اما دسترسی به تعداد زیادی قهرمان و امکان آزادسازی آنها باعث می شود بازی بتواند شما را درگیر خود کند. علاوه بر حالت پخش کننده در مقابل بازیکن، گزینه دسترسی به بخش داستان پخش کننده در مقابل هوش مصنوعی نیز وجود دارد. در این صورت باید هیولاها را نابود کنید تا در نهایت به باس یا مینی باس قدرتمند برسید.
گرافیک Disney Mirrorverse نقطه قوت محصول Kabam Games است. با این حال، گرافیک بالای بازی باعث شد تا در هنگام بازی متوجه افت فریم محسوسی در گوشی های مقرون به صرفه شویم.

5- بازی Streets of Rage 4

سبک: Beat em up
استودیو: Playdigious
مناسب برای سنین 12+
قیمت: 6.29 دلار
تعداد زیادی از گیمرها با سری بازی Riot in the City آشنا نیستند. بازی بیت مپ اسکرول جانبی سگا که شما را با سیستم مبارزه فشرده خود در خیابان های پر هرج و مرج خود می برد. سگا در سال 2020 با همکاری Dotmo نسخه چهارم Streets of Rage را برای کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر کرد. پس از استقبال گرم بازیکنان از چهارمین بازی این مجموعه، سازندگان تصمیم گرفتند با ساخت این بازی موبایل، بازیکنان بیشتری را به این سری دعوت کنند. این بازی در اوایل خرداد ماه برای موبایل منتشر شد.
همانند نسخه اصلی، بازی موبایل Revolt in the City 4 نیز شامل 8 شخصیت قابل بازی است. از اکسل، بلیز و آدام سه شخصیت اصلی این سریال گرفته تا فلوید و چند شخصیت جذاب دیگر. نسخه موبایل این بازی تا حد امکان همانند نسخه کنسولی و رایانه شخصی ساخته شده و تجربه آن در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

بازی Streets of Rage 4

6- بازی فورتنایت

سبک: بتل رویال
استودیو: Epic Games
مناسب برای بزرگسالان
قیمت: رایگان
فورتنایت بدون شک بزرگترین بازی آنلاین رایگان روی کنسول ها، رایانه های شخصی و موبی است. بازی Battle Royale Fortnite بازیکنان را از حالت‌های مختلف عبور می‌دهد، از جمله بتل رویال 100 نفره با تیم‌های یک، دو و چهار بازیکن، که در آن می‌توانید با یافتن سلاح‌ها و جمع‌آوری منابع در کنار اکشن هیجان‌انگیز، ساخت‌وساز را تجربه کنید.
برخلاف بسیاری از بازی های بتل رویال، قابلیت ساخت در بازی فورتنایت، این بازی را به تجربه ای متفاوت برای بازیکنان تبدیل کرده است و البته گیم پلی بازی را کمی پیچیده می کند. امکان خرید Battle Pass برای دسترسی به محتوای سفارشی سازی مختلف، وجود ماموریت های متعدد روزانه و فصلی و همچنین امکان شرکت در حالت چند نفره با دوستان، بازی فورت نایت را به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل کرده است.
خوشبختانه، خریدهای درون برنامه ای هیچ نقشی در گیم پلی بازی ندارند، بنابراین اگر حرفه ای هستید، پیروزی از آن شما خواهد بود. کمپانی اپیک از فورتنایت پشتیبانی غیرقابل انکاری دارد و فصل دوم آن هم اکنون در دسترس است.

7-بازی کلش اف کلنز

ژانر: استراتژیک
استودیو: سوپرسل
مناسب برای نوجوانان
قیمت: رایگان
سال ها از محبوبیت بازی کلش اف کلنز می گذرد و می توان گفت این بازی وزن زیادی بر دوش بازی های استراتژیک موبایل دارد. در بازی کلش رویال باید دو قلعه خود را بهبود ببخشید. هر یک از قلعه ها جدا از یکدیگر رشد می کنند و نقاط قوت خود را دارند.
با ورود به بازی، باید ساختمان های مختلفی بسازید و با جمع آوری یا غارت منابع، آنها را ارتقا دهید. هر یک از ساختمان ها نقش ویژه ای برای ارتقاء، دفاع، حمله یا تولید منابع و نیروهای مختلف ایفا می کنند و ارتقاء آنها به مرور زمان هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت.
همچنین می توانید با دوستان خود به قبیله های مختلف بپیوندید تا با سایر قبیله های بازی مبارزه کنید و منابع بیشتری را به دست آورید. بازی کلش آف کلنز همچنان ویژگی های جذابی را به عنوان یک بازی رایگان ارائه می دهد.

بازی کلش اف کلنز

8-بازی در میان ما

ژانر: اکشن
استودیو: Innersloth
مناسب برای همه نوجوانان
قیمت: رایگان
متأسفانه بازی آمنگ آس در موبایل به صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی موجود نیست، اما اگر دوستانی به اصطلاح پایه دارید، بدون شک بازی آمانگ آس یکی از بهترین ها برای تجربه با دوستان خود به صورت محلی است. در بازی Amang Ace دو گروه خدمه و چیت وجود دارد. خدمه باید کارهای مختلفی را برای تعمیر کشتی انجام دهند و گروه اراذل باید با کشتن خدمه آنها را از رسیدن به هدفشان باز دارند.
در طول بازی، خدمه باید متقلبان را پیدا کنند و آنها را از کشتی بیرون کنند. از سوی دیگر، کلاهبرداران باید به گونه ای رفتار کنند که خدمه به آنها مشکوک نشوند. بازی Among Us محصولی اجتماعی و ارتباطی است و بدون شک از تجربه آن لذت خواهید برد.

9-بازی Genshin Impact

ژانر: ماجراجویی
استودیو: Mihoyo
مناسب برای نوجوانان
قیمت: رایگان
پس از انتشار بازی Legend of Zelda بر روی سوییچ، عدم وجود بازی مشابه در سایر پلتفرم ها به شدت احساس می شد. استودیو Mihoyo سرانجام در سال 2020 یک بازی ماجراجویی باشکوه را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد. Genshin Impact داستان برادر و خواهری را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها توسط یک نیروی شیطانی گروگان گرفته شده است و حالا دیگر کسی مجبور نیست مدام به دنبال راهی بگردد. برادرش را نجات دهد در شروع بازی، بازیکن باید یکی از دو شخصیت را انتخاب کند، البته در طول داستان به تدریج با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها در نبردها استفاده کنید.
Gunshin Impact حداقل یک بازی 8 گیگابایتی است، بنابراین برای تجربه آن باید یک گوشی رده بالا یا حداقل میان رده با تنظیمات پایین داشته باشید. متأسفانه این بازی فرصتی برای تجربه در گوشی های ارزان قیمت ارائه نمی دهد.

نتیجه گیری بهترین بازی های موبایل

در این مقاله به موضوع برترین بازی های موبایل پرداختیم زیرا افراد در گذراندن اوقات استراحت یا اکثر تایم هایی که به کار کردن با موبایل خود مشغول هستید، با این مدل بازی ها سرگرم میشوند.

سوالات متداول بهترین بازی های موبایل

  1. آیا بازی مسابقه ای که مناسب برای همه سنین باشد هست؟
    بله . بازی Need for Speed ​​No Limits
    سبک: مسابقه ای
    استودیو: الکترونیک آرتز
    مناسب برای تمام سنین
    قیمت: رایگان
    این بازی از سری بازی‌های Need for Speed ​​را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین سری‌های مسابقه‌ای در صنعت بازی دانست. Need for Speed ​​No Limits بازیکنان را وارد مسابقات خیابانی و شبانه می‌کند، جایی که می‌توانید برای باز کردن قفل ماشین‌های بیشتر و شخصی‌سازی آنها با برنده شدن در هر مسابقه، پول کسب کنید.
    این بازی شامل ماشین های مختلفی مانند فراری، لامبورگینی و مک لارن و غیره است و شما می توانید به مرور زمان آنها را به روش های مختلف باز کنید. برای تجربه Need for Speed ​​No Limits به اینترنت نیاز دارید. مانند بسیاری از بازی های رایگان، خریدهای درون برنامه ای بخشی طبیعی از تجربه بازی No Limits است.
  2. آیا بازی وجود دارد که در کنار بازی کردن خلاقیت را هم افزایش دهد؟
    بله بازی ماینکرافت
    سبک: جعبه شنی
    استودیو: موجانگ
    مناسب برای نوجوانان
    قیمت: 6.99 دلار
    مهم نیست چه پلتفرمی دارید، شکی نیست که تجربه بازی Minecraft همیشه لذت بخش خواهد بود. Minecraft یک بازی sandbox از استودیوی Mojang است که در سال 2009 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. به طور پیش فرض، Minecraft دو حالت را ارائه می دهد: Creative و Survival. در حالت Creative، بازیکنان می توانند با استفاده از منابع نامحدود، هر آنچه را که در ذهن دارند با بلوک های مختلف بسازند. اما در حالت Survival، بقا، ساخت سلاح و زره از جمله کارهایی است که می توانید انجام دهید.
    البته Minecraft به این موضوعات بسیار ساده محدود نمی شود. به لطف حالت چند نفره، می توانید بازی را با 10 بازیکن کراس پلتفرم دیگر تجربه کنید. بازی Minecraft گنجینه ای از خلاقیت و ویژگی های فوق العاده است که به مرور زمان و تنها با انجام بازی به آن پی خواهید برد. اگر به دنبال بازی ای هستید که خلاقیت شما را به جریان بیندازد، Minecraft را در لیست دانلود خود قرار دهید.
  3. آیا بازی نینجا آراشی نسخه دیگری هم دارد ؟
    بله بازی نینجا آراشی 2
    ژانر: اکشن- پلتفرم
    استودیو: Black Panther
    مناسب برای بالای 16 سال
    قیمت: رایگان
    اولین نسخه نینجا آراشی به دلیل گرافیک و طراحی صدا مورد توجه قرار گرفت. اما در نسخه دوم سازندگان به سمت عناصر نقش آفرینی کمتر پیچیده رفتند و مراحل سخت تری را نسبت به نسخه اول طراحی کردند. به همین دلیل شاهد بازی های پلتفرم سخت تری نسبت به قبل هستیم.
    داستان بازی نینجا آراشی 2 ، 15 سال پس از اتفاقات نسخه اول رخ می دهد. این بار شخصیت اصلی توسط شخصی به نام ریون برای نجات پسرش آزاد می شود. دنیای بازی جذاب تر از نسخه قبلی به نظر می رسد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *