پر دانلود ترین بازی های گوگل پلی

پر دانلود ترین بازی های گوگل پلی

گوگل پلی یکی از نرم افزار های کاربردی برای دانلود بازی و نرم افزار است. که در آن هزاران بازی با کیفیت بالا وجود دارد. در این مقاله میخواهیم شما را با پر دانلود ترین بازی های گوگل پلی آشنا کنیم.

گوگل پلی چیست؟

گوگل پلی استور، یک فروشگاه رسمی و ویژه برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه توسط گوگل توسعه یافته است. افراد با استفاده از این برنامه می توانند به میلیون ها عنوان بازی در سبک های مختلف با کیفیت و تنوع بالا دسترسی داشته باشند.
همچنین میتوانند با خرید اشتراک بازی ها از قابلیت های درون برنامه ای گوگل پلی بهره مند شوند و اما موضوع بحث پر دانلود ترین بازی های گوگل پلی است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

گوگل پلی چیست؟

معرفی بازی پر دانلود ترین بازی های گوگل پلی

صنعت بازی، به ویژه در زمینه بازی های موبایل، هر روز با پیشرفت های قابل توجهی روبرو می شود. از طرفی طراحان و توسعه دهندگان این عناوین با بهبود گرافیک و استفاده از ایده های اجرایی خلاقانه سعی در پیشی گرفتن از همدیگر را دارند.
برخی از بازی‌ها از زمان انتشار هنوز در فهرست بیشترین دانلود قرار دارند و برخی دیگر چندان قابل مشاهده نیستند. اما در این بین موفق ترین بازی های صنعت بازی همچنان پس از مدت ها طرفداران خود را دارند. در ادامه شما را با این بازی ها آشنا می کنیم.

بررسی بازی های پر دانلود در گوگل پلی

بازی های پر دانلود در گوگل پلی بسیار زیاد هستند اما ما در این قمت مهم ترین و بیشترین بازی ها را توضیح می دهیم که شامل:

1- بازی موبایلی Apex Legends; یکی از بازی های پر دانلود در گوگل پلی

بازی Apex Legends Mobile یکی از پر طرفدار ترین بازی های موبایل در سبک بتل رویال می باشد که بسیار خوب برنامه نویسی شده است. این بازی به کاربران خود اجازه می دهد تا نمای بازی را در دو حالت تیراندازی اول شخص یا تیراندازی سوم شخص تنظیم کنند. در Apex Legends، بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با ده ها بازیکن دیگر از مناطق دیگر در سراسر جهان بازی کنند و در نبردهای هیجان انگیز شرکت کنند.

2- Diablo Immortal; در ژانر اکشن یکی از عناوین هیجان انگیز

Diablo Immortal یکی دیگر از پر دانلود ترین بازی های گوگل پلی است. زیرا داستان این بازی فوق العاده است و نبرد بین شیاطین و فرشتگان برای تسلط بر زمین را به شما نشان می دهد. در این بازی گیمر می تواند شخصیت مورد پسند خود را انتخاب کند و به آسانی آن را شخصی سازی کند تا شانس برنده شدن خود در این بازی را بیشتر کند.

3- Call of Duty Mobile جزو بهترین انتخاب هاست با ژانر اکشن

Call of Duty Mobile را می توان یکی از بهترین عناوین تیراندازی و بتل رویال منتشر شده برای سیستم عامل های اندروید و آیفون دانست. این بازی دارای گرافیک بسیار زیبا و با کیفیتی عالی می باشد. نسخه موبایلی این بازی جذاب نیز مانند نسخه های PC و کنسولی می تواند از حالت های مختلفی مانند Domination، Team Death Match و Battle Royale پشتیبانی کند. به همین دلیل، بازی کالاف دیوتی موبایل همیشه در بین 10 بازی پر دانلود گوگل پلی استور قرار دارد.
شما در این بازی یک دنیای بزرگ جنگی و اکشن را تجربه می کنید، که در آن ماجراجویی و تیراندازی شما آغاز می شود. در این بازی شما باید تجهیزات جنگی و سلاح های مورد علاقه خود را جمع آوری کنید و در ماموریت های مرگبار زیادی شرکت کنید. این شما هستید که باید انتخاب کنید که آیا به تنهایی وارد این نبردهای خطرناک شوید یا با دوستان خود در برابر دشمنان صف آرایی کنید. در نبردهای این بازی هیچ رحمی وجود ندارد، پس باید یا بکشید یا کشته شوید!

4- بازیBad North; بازی گرافیک مینیمالیستی و جذاب با عنوانی استراتژیک

بازیBad North بازی ای پولی است در ژانر استراتژی با طراحی بسیار حرفه ای و خاص است که با گرافیک مینیمال و جذاب خود افراد بسیاری را جذب خود کرده است. دنیای این بازی در جزایر اسکاندیناوی جریان دارد و تاریخچه آن به دوران وایکینگ ها برمی گردد.
فرد بازیکن به عنوان پسر جوان پادشاه که توسط وایکینگ ها کشته شده است، باید از جزایر تحت حکومت پادشاه محافظت کند و با ساختن پایگاه های نظامی قوی از حملات وایکینگ ها در مقابل جزایر جلوگیری کند. این بازی از نظر گرافیک ، موسیقی متن و طراحی بسیار منحصر به فرد است و گیم پلی خوب و جذابی را ارائه می دهد.

5- بازی Infinite Dungeon; که عنوانی از خاطرات بازی های دهه 90 میلادی را تداعی می کند

Dungeon of the Endless یکی دیگر از بازی های پر دانلود در فروشگاه گوگل پلی است که امتیاز بالایی از سوی کاربران و منتقدان دریافت کرده است. این بازی داستان بسیار جالبی دارد و به لطف گرافیک پیکسلی و رترو یادآور عناوین دهه 80 و 90 میلادی است.
Dungeon of the Endless ماهیتی تاکتیکی دارد و نباید ظاهر ساده و کلاسیک آن را دست کم گرفت. این بازی داستان گروهی از تبهکاران را روایت می کند که توسط دولت در یک سفینه فضایی به سیاره ای دیگر تبعید می شوند تا مجازات شوند. افراد به عنوان یکی از اعضای این گروه باید برای زنده ماندن و انجام ماموریت های سخت تلاش کنند.

6- بازی ایکس لجند یک بازی در ژانر مهیج

همانطور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، X Legends نیز توانست ویژگی های نسخه کنسولی را به نسخه موبایل بیاورد. در بازی مهیج Apex Legends در نسخه موبایل این امکان را دارید که در حالت بتل رویال قهرمان خود را انتخاب کرده و در مسابقات هیجان انگیزی مانند deathmatch تیمی شرکت کنید.

موبایل PUBG یکی از ده بازی برتر در فروشگاه گوگل پلی، بسیار اعتیاد آور

انتشار بازی PUBG در استیم موج جدیدی از سبک بتل رویال را به همراه داشت. در این بازی 100 بازیکن به طور همزمان به یک جزیره بزرگ سفر می کنندکه  در ابتدا، بازیکنان هیچ تجهیزاتی با خود نخواهند داشت. در نتیجه باید به سرعت در مورد تجهیزاتی مانند سلاح و لباس تحقیق کنند و همیشه سعی کنند از رقبای خود پیشی بگیرند.
مانند نسخه رایانه شخصی، سلاح های PUBG Mobile بسیار متنوع هستند. به خصوص با قرار دادن هر یک از لوازم جانبی بر روی سلاح، این امر تاثیر بسزایی در عملکرد سلاح خواهد داشت. امکان تجربه این بازی به صورت سوم شخص یا اول شخص از دیگر ویژگی های این بازی است.

موبایل PUBG یکی از ده بازی برتر در فروشگاه گوگل پلی، بسیار اعتیاد آورنتیجه گیری

بازی هایی که در این مقاله آنها را معرفی کردیم، هر ساله به طور مرتب به روز رسانی می شوند که برای گیمرها بسیار جذاب است. به همین دلیل اگر شما دنبال بازی هایی هستید که بتوانید به صورت آنلاین بازی کنید و بازی مد نظرتان از گرافیک خوبی هم برخوردار باشد، بازی های ارائه شده در این مقاله مانند Call of Duty و Diablo Immortal را به شما پیشنهاد می کنیم.

سوالات متداول

  1. چطور باید بدون چک کردن نرم افزار گوگل پلی متوجه شویم که بازی های ما بروزرسانی دارند؟
    معمولا زمان بروزرسانی برنامه مد نظر که برسد یا خود سازنده به روز رسانی کرده باشد توسط خود برنامه اخطار آپدیت را دریافت خواهید کرد. یا در غیر اینصورت اگر گزینه آپدیت خودکار در نرم افزار گوگل پلی را فعال کنید خود نرم افزار در زمان مناسب آپدیت خواهد شد.
  2. اگر بخواهیم یک بازی با گرافیک بالا و در ژانر اکشن بازی کنیم کدام بازی بهتر است؟
    بازی Call of Duty یکی از بازی های مناسب و پیشنهاد شده در این سبک است. زیرا این بازی، یک بازی ساده نیست یک دنیای بزرگ و گستره و اکشن است که شما میتونید ماجراجویی و تیر اندازی خودتان را در آن تجربه کنید.
  3. اگر بخواهیم یک بازی در ژانر مهیج بازی کنیم کدام بازی بهتر است؟
    بازی ایکس لجند یک بازی در ژانر مهیج است که میتوانید در آن فرمان مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و در مسابقات هیجان انگیز این بازی شرکت کنید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *