معرفی5 تا از نارنجک های بازی کالاف دیوتی

معرفی5 تا از نارنجک های بازی کالاف دیوتی

COD Mobile در واقع یکی از بازی های ویدیویی شگفت انگیزی است که می توانید آن را با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. این بازی نسخه PC و کنسول COD را برای موبایل نیز ارائه کرده است. یکی از نکات جالب ارائه شده در بازی، نارنجک ها هستند. دلیل آن این است که بمب ها یا نارنجک های زیادی به ما داده می شود که مدل های مختلفی دارند .برای بهتر بازی کردن به معرفی نارنجک های بازی کالاف دیوتی موبایل نیاز است . و درست مانند نسخه های رایانه شخصی و کنسول این بازی می باشند.

در COD Mobile نارنجک ها به دو نوع Lethal Grenade و Tactical Granade تقسیم می شوند. در این مقاله در مورد که گیمرها می توانند از آن ها استفاده کنند از نوع مرگبار یا Lethal و معرفی5 تا از نارنجک های بازی کالاف دیوتی بحث خواهیم کرد.

معرفی نارنجک های بازی کالاف دیوتی موبایل

گیمر های در حین انجام باری کالاف دیوتی از سلاح ها پیشرفته زیادی استفاده می کنند. البته که همه این تجهیزات از ابتدا در دسترس نیستند و پلیر ها در طول بازی موفق می شوند به آن ها دست یابند. با معرفی 5 تا از نارنجک های بازی کالاف دیوتی، شما با برترین و پر کاربرد ترین نمونه از این سلاح ها آشنا خواهید شود و نحوه استفاده از آن ها را آموزش می بینید.

مهم ترین نارنجک های بازی کالاف دیوتی موبایل که می توانید از آن ها استفاده کنید، کدام اند؟ این مقاله مفصل به معرفی نارنجک های بازی کالاف دیوتی موبایلمی پردازد!

  1. نارنجک frag

نارنجک فراگ یک نارنجک مبتدی است که می توانید از همان ابتدا قفل آن را باز کنید. که دارای شعاع 50 و خروجی آسیب 70 می باشد. در مورد این سلاح زیاد نمی توان گفت که اگر پرتاب شما درست باشد، می توانید با آن به حریف خود آسیب برسانید. اگرچه اغلب دست کم گرفته می شود، اما این نارنجک مرگ بار بسیار مفید است، به خصوص اگر دیگر سلاح بمب نداشته باشید.

این نمونه از نارنجک ها برای پلیر هایی که به لول ۲ رسیده باشند، قابل دسترس است. این تجهیزات برای مقابله با کمپر ها بسیار مفید بوده و بازیکنانی که در مکان های خاصی مخفی می شوند را می توان با این نوع سلاح ها از بین برد. در شرایطی که در حالت کمپ قرار گرفته اید، برای کند تر شدن سرعت هجوم دشمن به سمت شما و از بین بردن تعداد زیادی از دشمنان می توانید از این نوع نارنجک ها استفاده کنید.

نارنجک frag

معرفی نارنجک frag

  1. نارنجک sticky یا نارنجک چسبان

mini-bo در سطح 17 با شعاع 50 و خروجی آسیب 60 آنلاک می شود. Sticky Granade آسیب و برد انفجاری مشابه با نارنجک Frag دارد، اما زمانی که آن را پرتاب می کنید می تواند به سطح بچسبد. به همین دلیل است که این نارنجک در برابر اهداف متحرک بهترین عملکرد را دارد و اگر بتوانید این سلاح را به خوبی پرتاب کنید، ممکن است دشمن متوجه آن نشود.

در شرایطی که بازیکن به لول ۱۷ رسیده باشد، امکان دسترسی به این نارنجک ها برای او فراهم می شود. این نوع نارنجک ها قابلیت چسبیده شدن دارند و به سرعت به بدن افراد و یا وسایل نقلیه متصل شده و منفجر می شوند. این نوع نارنجک ها قدرت بالایی داشته و هنگام انفجار همه افرادی که تا ۵۰ متری آن قرار دارند، تحت تاثیر قرار گرفته و آسیب می بینند. در استفاده از این تجهیزات باید مراقب باشید که به خود و یا هم تیمی خود آسیبی وارد نکنید.

نارنجک sticky یا نارنجک چسبان

معرفی نارنجک sticky یا نارنجک چسبان

  1. Trip Mine (نارنجک مین)

این نارنجک در سطح 16 باز می شود و دارای شعاع 40 و خروجی آسیب 65 است که یک سلاح تله محبوب برای فریب دادن دشمنان به صورت ناخودآگاه است. اگر دشمن روی این نارنجک پا بگذارد، نارنجک منفجر می شود. بهتر است مین های مسافرتی را در مکان های باریکی قرار دهید که دشمن اغلب از آن جا عبور می کند و برای آن ها قابل مشاهده نیست.

تریپ مین از دیگر سلاح های بسیار کاربردی در این بازی می باشد. این نوع تجهیزات برای بازیکن هایی که در لول ۳۶ قرار می گیرند، قابل دسترس است. این وسیله جنگی بیش تر در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. به این نکته توجه داشته باشید که نمونه های آبی این سلاح ها که در زمین کاشته شده اند، مین های شما هستند. در این بازی مین هایی که توسط دشمن کاشته می شوند به رنگ قرمز مشاهده می شوند.

Trip Mine (نارنجک مین)

معرفی Trip Mine (نارنجک مین)

  1. Tomahawk

Tomahawk یا Combat Axe در سطح 49، با برد 35 و آسیب 100 آنلاک می شود. و یک سلاح ویژه در COD Mobile است که می تواند هدف را فوراً با یک پرتاب بکشد. نکته جالب این است که پس از استفاده، می توان آن را بازیابی کرد. اگر این اسلحه را به دست آورید، قطعا به خاطر عظمت آن احساس می کنید که می توانید هرکسی را بکشید!

این نوع سلاح مرگبار در لول ۹ در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. برای استفاده از این سلاح کافیست آن را پرتاب کنید تا در مدت زمان کوتاهی بازیکنان را نابینا و ناشنوا کرده و باعث مرگ آن ها شود.

Tomahawk

معرفی نارنجک Tomahawk

  1. Molotov Cocktail

کوکتل مولوتف یکی از آزاردهنده ترین نارنجک های Call of Duty Mobile است. این سلاح مشخصات بسیار خارق العاده ای دارد و آن را به یک سلاح بسیار خطرناک تبدیل می کند که برای مسافت 10 و کمتر از 60 آسیب به همراه دارد. برای کسانی که دوست دارند شورش کنند، این سلاح به دلیل برد منطقه انفجار بسیار وحشتناک است .که می تواند هر کسی را که هدفش برد آن باشد، زخمی کند.

این نوع سلاح ها که از لول ۲۵ به بعد در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، بسیار تاکتیکی بوده و مدرن است. این نوع نارنجک ها پس از انفجار دود زیادی ایجاد می کنند تا از دست تک تیرانداز ها در امان بمانید. همچنین این نوع سلاح ها برای فرار از دست دشمن و حواس پرتی آن ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

Molotov Cocktail

معرفی Molotov Cocktail در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل

شما می‌توانید کوپن‌ های بازی ‌های مختلف مانند Mobile Legends، Free Fire، Call of Duty Mobile و سایر بازی ‌ها را با شارژ کردن در بازی ‌های برتر دنیا با قیمت ‌های پایین ‌تر خریداری کنید!

COD Mobile نسخه موبایل بازی معروف رایانه شخصی – Call Of Duty است. COD Mobile از زمان عرضه آن در سال 2019 در رتبه های بالاتری قرار گرفته و به رقیب بازی هایی مانند Battlegrounds Mobile India و Free Fire تبدیل شده است.

مانند BGMI و Free Fire، COD Mobile همچنین دارای یک ارز درون بازی به نام CP است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا پوسته‌ های اسلحه، لباس ‌ها و Battle Pass را خریداری کنند. از این رو، بازیکنان باید بدانند که چگونه CP را برای COD Mobile به دست آورند. روش های مختلفی برای دریافت سی پی وجود دارد. هم به صورت رایگان و هم با خرید آن می توانید از این سی پی ها برای خرید آپشن های مختلفی که درون بازی وجود دارد، اقدام نمایید.

سوالات متداول در مورد 5تا از نارنجک های بازی کالاف دیوتی

  1. در شرایط تهاجمی چطور از نارنجک دودزا استفاده کنیم؟

می توانید این نارنجک را از یک سمت پرتاب کرده و خودتان از سمت دیگر بیرون بیایید. همچنین می توانید این نوع سلاح را در ناحیه SUPPLY پرتاب کنید و این محدوده را لوت کنید.

  1. نارنجک موجی چه عملکردی دارد؟

این نوع نارنجک ها باعث نابینایی افراد نمی شوند اما سرعت نیرو های دشمن را به شدت کاهش می دهند. این سلاح تا شعاع ۶۰ متری خود را پوشش داده و به نفرات زیادی آسیب می رساند.

  1. بازیکنانی که در حالت کمپ قرار گرفته اند، بهتر است که از کدام نوع نارنجک ها استفاده کنند؟

نمونه Concussion Grenade یکی از برترین مدل از نارنجک های این بازی است که برای این نوع افراد مناسب می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *