قدم به قدم تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

قدم به قدم تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در سطح دنیا، کالاف دیوتی(Call Of Duty Mobile) است. این در حالی است که برخی بازی‌کنندگان موبایلی در حین این بازی کمی سردرگم شده و نمی‌توانند به خوبی بازی را مدیریت کنند. جهت آشنائی بیشتر شما با نحوه انجام این بازی، در ادامه قدم به قدم تنظیمات کالاف دیوتی موبایل را برایتان تشریح خواهیم داد. اگر علاقمند به این بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز هستید، توصیه می کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید.

قدم به قدم تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

این بازی توسط کمپانی اکتیویژن با همکاری تنسنت تولید شد. این بازی از نسخه‌های بازی موبایلی ندای وظیفه به شمار می‌رود. در این بازی، معمولا بازیکنان در غالب تیم‌های 5 نفره روی نقشه‌های متنوعی به مبارزه می‌پردازند.
افراد مبتدی و کسانی که تازه شروع به این بازی کرده‌اند، اول در حالت vs.AI Practice شروع به انجام بازی می‌کنند. این بازی حالت‌های مختلفی دارد از جمله:

  • حالت‌های چند نفره
  • زامبی
  • بتل رویال

بررسی تنظیمات کلی بازی کالاف دیوتی موبایل

اگر می خواهید به صرت کلی تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل را بلد باشید باید از هر نظر آن را بررسی کنید. در ادامه ما به تنظیمات کلی بازی کالاف دیوتی موبایل می پردازیم که شامل:

  • تنظیمات گرافیک بازی کالاف دیوتی

اگر علاقمند به بازی چند نفره‌اید، باید بدانید که افزایش دادن FPS از جلوه‌های گرافیگی با اهمیت‌تر است. کیفیت گرافیک را پایین انتخاب کنید. با این انتخاب حداکثر نرخ فریم در دستگاه‌های تلفن همراه فراهم می‌شود. اگر با این مسئله مشکلی ندارید، می‌توانید تنطیمات گرافیک را بالاتر قرار دهید. اگر بنا باشد نرح فریم حداکثر باشد، می‌توانید از این طریق روان‌ترین گیم‌پلی را داشته باشید.
عمق میدان(Depth of field) را خاموش کرده، گزینه bloomخاموش را برگزینید. سایه واقعی(Real time shadows) را هم روشن کنید.
گزینه Ragdoll را خاموش کنید. این گزینه برای جذاب کردن صحنه‌های مرگ است. صاف‌کردن ناهمواری‌ها(Anti aliasing) را هم خاموش کنید. این گزینه، لبه‌های بسیاری از اشیاء درون بازی را صاف خواهد کرد. سبک گرافیکی را (BR) روی پویا قرار دهید.
انتخاب این سبک سبب می‌شود به طیف رنگی واضح تری دسترسی داشته باشید و بتوانید به راحتی دشمنان را از فاصله دورتر به راحتی مورد شناسایی قرار دهید.

  • تنظیمات حساسیت بازی کالاف دیوتی

حالت چرخش(Rotation mode) را بر روی سرعت ثابت قرار دهید. اگر این تنظیمات را ثابت نگه دارید، می‌توانید به سطوح حساسیت کلی دسترسی داشته باشید. با افزایش‌دادن این حالت، کنترل کردن هدف در حالت‌های چند نفره ممکن است سخت‌تر شود.
سوئیچ حساسیت(Sensitivity Switch) را در زمان ورود به ADS روشن کرده و تنظیمات از پیش تعیین شده آن را در حالت سفارشی قرار دهید(Senstivity presets). حساسیت استاندارد را بر روی 94 قرار داده(Standard Sensitivity ) و گزینه حساست را 145(ADS Sensitivity) انتخاب کنید.
حساسیت دامنه تاکتیکی را بر روی 160(Tactical scope) قرار دهید. همچنین حساسیت دامنه تک تیرانداز را 65 در نظر بگیرید(Sniper scope Sensitivity). محدود تاکتیکی 3 برابر را 100(3x tactical scope) و محدوده تاکتیکی 4 برابر را 60(4x tactical scope) و محدوده تاکتیکی 6 برابر را 40 تعیین کنید(6x tactical scope). همچنین محدوده تاکتیکی 8 برابر را (8x tactical scope) 30 در نظر بگیرید.

  • تنظیمات حساسیت ژیروسکوپ کالاف دیوتی

Standard Sensitivity را بر روی 140 و ADS Sensitivity را بر روی 75 قرار دهید. حساسیت دامنه تاکتیکی را بر روی 57(Tactical scope) قرار دهید. همچنین حساسیت دامنه تک تیرانداز را 59 در نظر بگیرید(Sniper scope Sensitivity). محدود تاکتیکی 3 برابر را 65(3x tactical scope) و محدوده تاکتیکی 4 برابر را 45(4x tactical scope) و محدوده تاکتیکی 6 برابر را 25 تعیین کنید(6x tactical scope). همچنین محدوده تاکتیکی 8 برابر را (8x tactical scope) 15در نظر بگیرید.
بدانید که سطوح حساسیت را می‌توان بر اساس محافظ صفحه نمایش تلفن یا تبلت انتخاب کرد. بهتر است حداقل یک مرتبه قبل از اینکه وارد مسابقه واقعی بشوید، این مسئله را امتحان کنید تا ببینید خوب کار می‌کند یا خیر.

  • تنظیمات کنترل کالاف دیوتی

در راستای پرداختن به موضوع اصلی متن؛ قدم به قدم تنظیمات کالاف دیوتی موبایل، اکنون نویت به تشریح نحوه تنظیم کنترل کالاف دیوتی می رسد. تنظیمات مربوط به این بخش از مهمترین قسمت‌هاست. این بازی خود به شکل پیش‌فرض، تنظیماتی را برای این قسمت در نظر گرفته است که می‌تواند برای بازیکنان مبتدی بسیار مناسب باشد. اگر بازیکن حرفه‌ای بازی کالاف دیوتی هستید، حتما می‌دانید که انتخاب حالت دو انگشتی می‌تواند برای چیدمان بسیار مفید و کاربردی باشد.
بر این اساس بهتر است که چیدمان را به شکلی انتخاب کنید که بتوانید از سه یا چهار انگشت خود جهت بازی به شکل همزمان استفاده کنید. اگر صفحه نمایش تلفن همراه‌تان بزرگ است، یا از تبلت برای بازی کالاف دیوتی استفاده می‌کنید، حتی بهتر است 6 یا 8 انگشت را برای بخش سیستم کنترل خود در این بازی انتخاب کنید.
حتما این نکته را مدنظر قرار دهید که عادت به استفاده از کنترل‌های جدید کمی دشوار است و احتمال دارد سبب دریافت خروجی ضعیف‌تری در زمینه تغییرات در کنترل شود. اما وقتی به چیدمان کلیدهایی که انتخاب کردید در این بازی عادت کردید، حتما از تلاش‌های خود نتیجه بهتری خواهید گرفت.
در این قسمت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما چیدمان مناسب با شرایط خود را برگزینید و بهتر است حین بازی، عملکرد سایر بازیکنان را در نظر بگیرید و از نکات مثبت کنترل‌های آن‌ها الگوبرداری نمایید.
Basic نیز از جمله بخش‌هایی است که امکان شخصی‌سازی کنترل‎‌ها در بازی برای شما فراهم می‌آورد. در این قسمت به خوبی می‌توانید شیوه کنترل و گان‌پلی بازی را برابر نیازها و خواسته‌های خود تنظیم نمایید. تنظیمات این قسمت برای هر 3 بخش بتل رویال، مود زامبی و مولتی پلیر قابل اجراست. اگر قصد داشتن تجربیات خوب و جذابی را در بخش call of duty تلفن همراهتان دارید، بهتر است تنظیمات این بخش را حتما انجام دهید.

نتیجه گیری تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله قدم به قدم تنظیمات کالاف دیوتی موبایل را خدمت شما کاربران محترم عرضه کردیم. این تنظیمات بهترین نوع تنظیمات موبایلی هستند که توسط بازیکنان حرفه‌ای تست شده و کارامدی آن‌ها اثبات شده است. امیدواریم با مواردی که در این مطلب ارائه شد، بتوانید به یکی از بازیکنان حرفه‌ای این بازی تبدیل شوید.

سوالات متداول تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

آیا تغییرات دیگری را در بخش تنظیمات می‌توان اعمال کرد؟

بله قطعا اگر از گوشی مدرن و با حافظه بالا و قدرت پردازش خوبی برخوردار باشید، می‌توانید تنظیمات بیشتری را انجام دهید وگرنه گزینه‌های پیش روی شما محدود خواهد بود.

بازی کالاف دیوتی را چگونه تهیه کنیم؟

در شرایط تحریم با قیمت‌های مناسب ارزهای رایج در داخل ایران می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین فروشنده بازی‌های موبایلی، این بازی را تهیه کنید.

لوت کردن به چه صورت باید انجام شود؟

لوت کردن در افزایش سرعت کارهای شما در روند بازی اثرگذار است. این بخش از قسمت BR Setting قابل تنظیم است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *