روش دریافت رایگان سی پی در بازار کالاف دیوتی موبایل

روش دریافت رایگان سی پی در بازار کالاف دیوتی موبایل

اکتیویژن بازی تیراندازی اول شخص رایگان Call of Duty Mobile را که توسط استودیو TMI ساخته شده است، منتشر کرد. تاریخ 1 اکتبر 2019، پلتفرم های iOS و اندروید شاهد عرضه این بازی بودند.

بازی تیراندازی اول شخص چندنفره Call of Duty Mobile، بازیکنان می‌توانند در مسابقات جوخه مرگ، ضبط و رایگان برای همه و همچنین حالت‌های بازی اضافی شرکت کنند.
حالت Battle Royale بازی، بازیکنان برای زنده ماندن باید در مقابل 100 بازیکن دیگر بر روی یک نقشه بزرگ دوام بیاورند. علاوه بر این، Call of Duty Mobile دارای یک سیستم پیشرفته است که به کاربران امکان می دهد اسلحه، تجهیزات و شخصیت‌های خود را تغییر دهند. با بیش از یک میلیارد دانلود، کالاف دیوتی موبایل یک بازی محبوب است. در گوگل پلی و اپ استور، این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5 است. در این مقاله به بررسی روش دریافت رایگان سی پی در بازار کالاف دیوتی موبایل می پردازیم.

آموزش انواع قسمت‌های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

شما می‌توانید در قسمت Battle Royale بازی بین دو نقشه یکی را انتخاب کنید: Blackout که در فصل هشتم اضافه شد و Isolated که نقشه اصلی است که از ابتدای بازی وجود داشته است.
هیچ محدودیتی وجود ندارد که کدام یک از این دو نقشه را می‌توانید برای بازی در مرحله Battle Royale انتخاب کنید.

با این وجود، بیایید مدهای بتل رویال را بررسی کنیم. به طور کلی می‌توانید Call of Duty Mobile را در دو حالت اول شخص و سوم شخص بازی کنید. خوشبختانه، شما این امکان را دارید که در هر زمان در طول بازی با رفتن به تنظیمات بازی، این مورد را تغییر دهید. توسعه دهندگان تمام تلاش خود را کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که این بازی عادلانه است، اما سرورهای بازیکنانی که از دید شخص اول لذت می‌برند، مانند کسانی که طرفدار Battlereal شخص ثالث هستند، نیستند.

  • درمان و زره

پس از معرفی فصل هشتم، Call of Duty Mobile پیشرفت‌های قابل توجهی را تجربه کرد که یکی از آن‌ها اضافه شدن بازیابی به سبک COD: It’s Warzone به بازی Battle Royale بود. قبلاً باید از کیت‌های پزشکی برای احیای متحدان خود در بازی استفاده می‌کردید. یعنی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت و می توانید دوستان خود را بدون نیاز به یک شی منحصر به فرد به زندگی بازگردانید.

  • ریکاوری و بازگشت به بازی

وقتی با هم تیمی‌های خود در حالت تیمی می‌میرید، همیشه بازی تمام نمی‌شود. بعد از این‌ که آسیب دیدید، بهتر است به جایی امن بروید و منتظر باشید تا یکی از دوستانتان شما را درمان کند. اما اگر بمیرید چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر چنین است، روشی وجود دارد که شما را قادر می‌سازد دوباره به بازی بپیوندید. آن فرد می‌تواند شما را احیا کند و پس از دریافت این تگ شما را به بازی بازگرداند. پس از تکمیل این روش، پروازهای Revival شما را به عقب برمی‌گرداند.

آموزش انواع قسمت‌های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

معرفی آموزش انواع قسمت‌های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

نحوه دریافت سی پی cp رایگان کالاف دیوتی موبایل

از آن‌جایی که CP می تواند برای ارتقاء تمام تجهیزات شما و حتی شرکت در سایر حالت‌ها و مسابقات بازی استفاده شود، در بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار ارزشمند است. به همین دلیل، اکثر بازیکنان همیشه به دنبال روش‌هایی برای به دست آوردن CP رایگان هستند.
روش‌های مختلفی برای به دست آوردن CP رایگان کالاف وجود دارد و به دلیل روش‌های وقت گیر و چالش برانگیز، بسیاری از بازیکنان ممکن است تصمیم بگیرند که از خرید CP رایگان امتناع کنند.

نحوه انجام ماموریت در بازی موبایل کالاف دیوتی برای کسب CP رایگان

یکی از اولین استراتژی‌هایی که می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم، انجام هر کار و چالش در بازی موبایل کالاف دیوتی است، از جمله چالش‌های روزانه، هفتگی و سایر چالش‌هایی است که برای شما پیش می‌آید. برای به پایان رساندن هر ماموریت تلاش کنید.
به یاد داشته باشید که در تمام مسابقات کالاف دیوتی موبایل شرکت کنید، زیرا متأسفانه، بسیاری از بازیکنان از بررسی بخش‌های ماموریت هفتگی غفلت می‌کنند، که منجر به از دست دادن مشوق‌ها و CP های منحصر به فردی می‌شود که به آن‌ها اعطا شده است.

  • غارت تجهیزات

سعی کنید تا جایی که می‌توانید انواع مختلفی از تجهیزات را جمع آوری کنید زیرا بر اساس مقداری که می توانید غارت کنید با CP پاداش دریافت خواهید کرد.

  • ماموریت‌ها در بتل رویال

CP رایگان به بازیکنانی داده می‌شود که می‌توانند در مسابقات Battle Royale شرکت کنند و تمام ماموریت ها را برای آن‌ها به پایان برسانند.

نحوه انجام ماموریت در بازی موبایل کالاف دیوتی برای کسب CP رایگان

بررسی نحوه انجام ماموریت در بازی موبایل کالاف دیوتی برای کسب CP رایگان

دنبال کردن رسانه های اجتماعی برای کالاف دیوتی موبایل

این نشان می‌دهد که برخی از بازیکنان نسخه موبایل کالاف دیوتی صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده شده به بازی ایجاد کرده اند و چالش‌هایی را برای سایر بازیکنان ایجاد می‌کنند. بازیکنانی که این چالش‌ها را کامل کنند، امتیاز جایزه (CP) دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که برای شرکت در هر یک از این چالش‌ها نیازی به دسترسی به حساب کاربری یا رمز عبور بازی خود ندارید.
با این حال، بازیکنان می‌توانند گهگاه در ازای لایک و فالو کردن، CP رایگان از برخی از شبکه‌های اجتماعی رسمی کالاف دیوتی موبایل دریافت کنند.

سخن پایانی در مورد روش دریافت رایگان سی پی در بازار کالاف دیوتی موبایل

یکی از جامع‌ترین و چشم‌نوازترین بازی‌های اکشن و بتل رویال موجود بر روی دستگاه‌های تلفن همراه کالاف دیوتی است. اگرچه افراد زیادی این بازی را انجام داده اند، اما همه نمی‌توانند آن را دوست داشته باشند و حرفه ای شوند. افزایش تعداد CP در حساب خود با خرید یا دریافت CP رایگان کالاف دیوتی موبایل، یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای بهبود توانایی شما در بازی بوده که برای دریافت و خرید سی پی میتوانید به سایت پابلیتو مراجعه کنید.

سوالات متداول در مورد روش دریافت رایگان سی پی در بازار کالاف دیوتی موبایل

  1. آیا روش قانونی برای دریافت CP رایگان وجود دارد؟
    بله، گاهی اوقات رویدادهای محدود، جوایز منحصر به فرد، یا ماموریت‌های منحصر به فرد در بازی‌ها این اجازه را می‌دهند.
  2. چگونه CP رایگان دریافت کنم؟
    با انجام اهداف، شرکت در رویدادهای رسمی بازی و ارسال کدهای دعوت به دوستان جدیدی که به بازی می‌پیوندند، می‌توانید CP کسب کنید.
  3. آیا تبلیغات درون بازی وجود دارد که بازیکنان بتوانند CP رایگان دریافت کنند؟
    شرکت‌ها یا برندها گهگاه با توسعه دهندگان بازی برای تولید رویدادهای تبلیغاتی همراه با جوایز به شکل CP یا اعتبارات دیگر همکاری می‌کنند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *