بررسی آپدیت جدید فری فایر

بررسی آپدیت جدید فری فایر

بازی های ویدیویی امروزه از جمله محبوب ترین انواع بازی می باشند. قبل از توسعه گوشی های موبایل و عرضه گوشی های هوشمند Smart Phones، بازی های موبایلی قابل رقابت با بازی های کامپیوتری یا کنسول های بازی پلی استیشن یا ایکس باکس نبودند. چرا که بازی های کامیپوتری دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و بازی های موبایلی در پایین ترین حد گرافیکی قرار داشتند. اما پس از عرضه گوشی های هوشمند به خصوص سیستم عامل اندروید، رقابت میان ساخت بازی های موبایلی شدت گرفت. بازی های موبایلی پر طرفداری از آن زمان تا به حال عرضه شده اند. گارنا فری فایر Garena Free Fire یکی از این بازی های پرطرفدار است. نسخه بتا بازی فری فایر در سال 2017 منتشر شد و تا بحال آپدیت های زیادی توسط کمپانی گارنا از این بازی ارائه شده است. به همین جهت است که در این مطلب به بررسی آپدیت جدید بازی مهیج فری فایر پرداخته ایم. در ادامه همراه با پابلیتو باشید.

 

جهت خرید جم بازی فری فایر کلیک کنید.

 

بررسی سیستم رنکینگ در آپدیت جدید فری فایر

 

یکی از تغییرات مهم آپدیت جدید فری فایر، بهبود سیستم رنکینگ این بازی است. کمپانی گارنا، در آپدیت جدید جوایز متنوعی را برای رتبات گوناگون در نظر گرفته است. همچنین چالش های زیادی را روزانه برگزار کرده که می توان از آن ها جوایز مختلفی را کسب نمود.

در سیستم رنکینگ جدید بازی Free Fire، رابط کاربری جدیدی ارائه شده است. ارتقای لوگوی رنکینگ نیز از دیگر تغییرات این آپدیت مهیج می باشد. در این آپدیت، گارنا نشانی انحصاری را مختص رتبه Master رونمایی کرده است.

 

بررسی سیستم رنکینگ در آپدیت جدید فری فایر

 

پاداش رتبات از دیگر تغییرات مهم آپدیت بازی

در این آپدیت توجه ویژه ای به رتبات پلاتین و الماس شده است. گارنا برخی سلاح های کمیاب را برای این دو رتبه در نظر گرفته است. البته لازم به ذکر است که این دسته از سلاح ها، زمان بندی شده اند.

از جمله دیگر تغییرات آپدیت، ادغام شدن جایزه های فصل و جایزه های رنکینگ است. در واقع با شرکت در تعداد معین مسابقات، امکان کسب آن ها مهیا شده است.

یک تغییر شگفت انگیز نیز مهمات انحصاری است که برای بازیکنان دارای رنکینگ قهرمانان در نظر گرفته شده است. علاوه بر رنکینگ قهرمانان، رتبات بالا در بخش Battle Royal و کلش اسکوآد نیز شامل این موضوع شده اند.

شخصیت ها نیز در آپدیت جدید تغییر کرده اند!

از جمله ی مهیج ترین بخش های این آپدیت، تغییرات اعمال شده روی شخصیت های درون بازی است. در بررسی آپدیت جدید بازی فری فایر روی مهارت های شخصیت ها نیز تغییراتی اعمال شده است. از جمله تغییرات اعمال شده روی شخصیت های بازی در این آپدیت می توان به موارد زیر اشاره داشت.

در این آپدیت کمپانی گارنا، آسیب های وارده به شخصیت ها را 30 درصد کم کرده است که این در نوع خود تغییر شگفت انگیزی است.

حداقل تعداد تماشاگران نیز کمتر از قبل شده است. این تعداد پیشتر 6 نفر تماشاگر بود که این تعداد به 3 نفر کاهش یافته است.

یکی از عجیب ترین و در عین حال جالب ترین تغییرات این است که در این آپدیت می توان به شرط افزودن تعداد تماشاگرها، آسیب های وارده از هدشات را کمتر کرد!

گارنا به سرعت و دقت گلوله ها نیز رحم نکرده است! در بررسی آپدیت جدید بازی فری فایر، افزایش دقت و سرعت گلوله ها یک امر مشهود می باشد.

 

پاداش رتبات از دیگر تغییرات مهم آپدیت بازی

تغییرات اعمال شده روی سلاح ها در آپدیت جدید بازی فری فایر

در بازی های اکشن به سبک فری فایل، سلاح ها همواره از جمله مهم ترین بخش های بازی هستند. آپدیت جدید بازی فری فایر، تغییراتی را روی سلاح ها نیز داشته است.

در این آپدیت از یک سلاح جدید رونمایی شده  است. سلاح M24، سلاح جدیدی است که در این آپدیت رونمایی شده است. از جمله ویژگی های این سلاح می توان به آسیب رسانی پایه 88 و میزان آتش 0.8 می باشد.

افزون بر اضافه شدن این سلاح، دیگر سلاح های موجود نیز بهینه سازی شده اند. سلاح FAMAS تغییر در رنج یا همان محدوده را داشته است. Range این سلاح به مقدار 10 درصد تغییر کرده است.

لازم به ذکر است که در بازی های ویدیویی نظیر فری فایر، به کمک سکه های درون بازی می توان مهمات بهتری تهیه کرد و از رقبا جلو افتاد. در بازی Call of Duty می توان با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل مهمات بیشتری تهیه کرد. در فری فایر نیز با خرید جم های بازی می توان مهمات بهتری تهیه کرده و یک رقابت جذاب را تجربه نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *