کالاف دیوتی

چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟

چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟

اکثر گیمر ها از انجام بازی کالاف دیوتی لذت می برند و همواره می پرسند چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟ برای این کار کافیست که نکاتی را رعایت کرده و به موارد خاصی توجه داشته باشید. گیمر ها در این بازی می توانند در سبک بتل رویال با ۱۰۰ نفر از بازیکنان بازی کنند و یا این که با شرکت در بازی های ۵ نفره لحظاتی هیجان انگیز برای خود فراهم کنند.

بررسی روند پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

می پرسید چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟ برای این کار باید اقدامات مختلفی انجام دهید تا بتوانید به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید. استفاده از یک هدفون مناسب می تواند به شما کمک کند تا صدا ها را به خوبی تشخیص دهید. از این طریق می توانید راحت تر جهت حرکت دشمنان را تشخیص دهید و برای رویارویی با آن ها آماده شوید. یکی دیگر از ترفند هایی که برای حرفه ای شدن در این مسابقه باید به آن توجه کنید، استفاده از دسته است. گوشی های موبایل به دلیل اندازه کوچکی که دارند امکان استفاده از همه فرمان های لازم برای بازی را ندارند.

از این رو بهتر است که از دسته کمک بگیرید تا بتوانید به همه فرمان های بازی دسترسی داشته باشید. در زمان بازی باید به سرعت اینترنت خود توجه داشته باشید. اگر سرعت اینترنت کم بوده و پینگ بالایی داشته باشید، تشخیص دشمنان برای شما سخت تر شده و در نتیجه زود تر حذف می شوید.

گاهی اوقات ممکن است تصاویر فریز شده و حرکت ها تکرار شوند. در این شرایط معمولا اینترنت شما با مشکل مواجه شده و باید اینترنت را قطع و وصل کنید. از دیگر نکاتی که باید در انجام این بازی مد نظر داشته باشید، توجه به نور و میزان روشنایی صفحه نمایش است. برای آن که دید خوبی در بازی داشته باشید باید نور صفحه نمایش را تا جای ممکن افزایش دهید.

بررسی روند پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل 

روند پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات گوشی برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

در پاسخ به سوال چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟ باید بگوییم که برای این کار ابتدا حافظه کافی برای نصب بازی فراهم کنید. این بازی حداقل به ۱.۶ گیگابایت حافظه خالی نیاز دارد اما باید فضای خالی بیش تری برای این کار فراهم کنید. در زمان نصب نیاز است که فایل های دیگری نیز دانلود شود که هر یک از آن ها نیز به فضای خاصی نیاز دارند. در گام بعدی باید حالت Game mode را فعال کنید تا امکان اجرای بازی با گوشی موبایل فراهم شود. امکان تغییر دادن بخش های مختلف بازی برای گیمر ها فراهم شده است و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود فضای بازی را مشخص کنند.

از طرفی دو حالت ساده و پیشرفته برای این بازی در نظر گرفته شده است که در حالت ساده، گیمر هدف را تعیین کرده و اسلحه به طور خودکار شلیک می کند. در شرایطی که بخواهید در بازی مانند یک حرفه ای عمل کنید، باید حالت پیشرفته را انتخاب کرده و کنترل تمام کار ها را بر عهده بگیرید. در این حالت شما اجازه شخصی سازی بیش تری دارید و می توانید المان های بازی را مطابق با نظر و سلیقه خود جا به جا کنید. برای این که به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید خوب است که دکمه دراز کش را فعال کنید تا بتوانید حرفه ای تر بازی کنید. همچنین می توانید حالت تیراندازی خود را نیز تغییر دهید و از این طریق به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

تنظیمات گوشی برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

بررسی تنظیمات گوشی برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

بهترین ترفند ها برای پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

برای پاسخگویی به سوال چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟ باید بگوییم که برای این کار می توانید از ترفند های مختلفی استفاده کنید. بهترین و موثر ترین راهکار ها برای حرفه ای شدن در این بازی عبارتند از:

  • بازی دوستان خود را زیر نظر بگیرید

برای این کار می توانید به قسمت لیست دوستان رفته و بر روی علامت چشم ضربه بزنید. با این کار می توانید به صورت زنده نحوه بازی کردن بقیه دوستان خود را تماشا کنید.

  • ارتباط برقرار کنید

از طریق چت صوتی با دوستان خود ارتباط بگیرید و هر زمان که به مشکل برخوردید، می توانید از آن ها کمک بگیرید.

  • از مینی مپ استفاده کنید

این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید از محل قرار گیری دوستان و یا حتی نیرو های دشمن مطلع شوید.

  • هر روز وارد بازی شوید

برای آن که به یک گیمر حرفه ای در این بازی تبدیل شوید، خوب است که هر روز بازی کنید. این کار علاوه بر این که تجربه شما را در بازی کردن افزایش می دهد امکان دریافت پاداش های مختلف را برای شما فراهم می کند.

  • به کلن ها ملحق شوید

اگر می خواهید یک گیمر حرفه ای باشید باید به کلن ها ملحق شوید. بهتر است که در Clan Wars شرکت کنید و از این طریق با رو در رو شدن با رقیبان خود می توانید پاداش های بیش تری دریافت کنید.

  • استفاده از سی پی

برای آن که بتوانید از امکانات بازی استفاده کنید، بهتر است که سی پی خریداری کنید و یا این که با روش های مختلف خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می باشد و یا می توانید آن را  رایگان دریافت کنید. با این کار می توانید به انواع اسلحه و تجهیزات جنگی دسترسی پیدا کرده و لباس های مخصوص برای شخصیت خود در بازی خریداری کنید.

بهترین ترفند ها برای پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

بررسی بهترین ترفند ها برای پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

کلام آخر در مورد پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

اگر می خواهید بدانید چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟ باید بگوییم که برای این کار از روش های مختلفی می توانید استفاده کنید. برای این که به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید، بهتر است که از سی پی ها استفاده کنید تا بتوانید به امکانات بازی دسترسی پیدا کنید. در حین بازی از نقشه کمک بگیرید و به خوبی از اسلحه ها استفاده کنید. به سرعت اینترنت خود توجه داشته باشید و برای خود یک لباس جنگی و مهمات بسیار کاربردی انتخاب کنید.

سوالات متداول در مورد پرچم دار شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

  1. نارنجک های دودزا در این بازی چه کمکی به گیمر ها می کنند؟
    این نوع سلاح ها به افراد کمک می کند تا بتوانند جلوی دید نیرو های دشمن را بگیرند و باعث حواس پرتی آن ها شوند.
  2. بهترین مکان برای پیروزی در نبرد ها کجاست؟
    برای این که دور از دید نیرو های دشمن قرار بگیرید بهتر است که به مکان های مرتفع بروید. با این کار راحت تر می توانید آن ها را محاصره کرده و شکست دهید.
  3. آیا امکان دارد که از هلیکوپتر ها بیرون بپریم و زنده بمانیم؟
    بله، گیمر ها می توانند در این بازی لباس های پرواز به تن کنند و در صورت نیاز از هیلکوپتر به پایین بپرند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 نظر در “چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل پرچم دار شویم؟

  1. پارمیدا گفت:

    در بازی کالاف دیوتی موبایل پگونه امتیازات بیشتری جمع کنیم؟

    1. sarajfry20@gmail.com گفت:

      سلام
      روش های زیادی وجود دارد که میتونید در بازی کالاف دیوتی موبایل امتیازات بیشتری جمع کنید که در مقالات دیگر در این باره تضیح داده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هشت =