کالاف دیوتی

ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل

ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل

ویژگی بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ در طول تاریخ انسان ها به انواع مختلف بازی علاقه مند بودند. با پیشرفت تکنولوژی و رونمایی از دستگاه های دیجیتال، بازی های ویدیویی یکی از انواع جدید بازی ها شدند. در طول مدت زمان کوتاهی، بازی های ویدیویی طرفداران بسیاری را از سطح جهان جذب خود کردند. در صورت های ابتدایی بازی های ویدیویی، کنسول های بازی نظیر آتاری و سگا رونمایی شدند. به خصوص گرافیک بازی سگا یک نوآوری چشمگیر بود. با فراگیری استفاده از کامپیوترها، بازی های ویدیویی زیادی برای کامپیوتر عرضه شد. یکی از بازی های قدیمی کامپیوتری، بازی کالاف دیوتی است. زمانی که کالاف دیوتی برای کامپیوتر عرضه شد، تعداد بازی های کامپیوتر بسیار محدود بود. Call of Duty از همان ابتدا طرفداران بسیاری را جذب خود کرد.

سال های سال بازی call of duty در نسخه های متنوع، برای سیستم های کامپیوتری انتشار یافت. اما با عرضه گوشی های هوشمند، رقابت بازی های این پلتفرم ها بالا گرفت. پس از گذشت چندین سال از رقابت میان کمپانی های سازنده بازی موبایل، در سال 2019 بازی کالاف دیوتی موبایل رسما انتشار یافت. این خبر در ابتدا شاید فقط برای علاقه مندان به این بازی کامپیوتری خوشحال کننده بود. اما پس از مدت بسیار کوتاهی، کالاف دیوتی موبایل توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند و این فراتر از علاقه مندان به نسخه کامپیوتری آن بود.

کاندیدها و جوایز اهدا شده به بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل در تاریخ 1 اکتبر سال 2019 منتشر شد. اما در همان اوایل توانست در بسیاری از مسابقات نامزد جوایز شود و برخی از آن ها را نیز کسب کند.
بازی کالاف دیوتی موبایل در سال 2019 در Hollywood music in media awards توانست نامزد بهترین ترانه/فیلم – بازی ویدیویی موبایل شود. البته این بازی نتوانست جایزه را در این مسابقات کسب نماید.
دیگر نامزدی Call of Duty Mobile نیز در همان سال در The Game Awards اتفاق افتاد. این بازی مهیج توانست که نامزد بهترین بازی موبایل در این مسابقات شود. در میان نامزد های منتخب کالاف دیوتی موبایل برنده بهترین بازی موبایل در این مسابقات شد.
سال 2020 نیز برای این بازی سالی پر افتخار بوده است. در 23 مین Annual D.I.C.E Awards در سال 2020 کالاف دیوتی موبایل نامزد بهترین بازی قابل حمل سال شد. البته در کسب جایزه در این مقام ناموفق بود.

در رقابت های Game Developers Choice Awards سال 2020 نیز کالاف دیوتی موبایل در میان نامزد های بهترین بازی موبایل قرار گرفت. در کسب این جایزه نیز ناموفق بود.
سال 2020 در رقابت های SWSX Gaming Awards نیز این بازی کاندید بهترین بازی سال شد که در کسب جایزه ناموفق بود.
دیگر نامزدی این بازی در سال 2020 به رقابت های 16 امین British Academy Games Awards مربوط می شود که کالاف دیوتی توانست نامزد بهترین بازی موبایل سال شود. در این رقابت های این بازی برنده جایزه بهترین بازی موبایل سال شد.

      جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

ویژگی های جذاب بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

وقتی اخبار مربوط به آوازه این بازی را میشنویم، درباره ویژگی های این بازی کنجکاو تر می شویم. در ادامه چند ویژگی این بازی را به بررسی می پردازیم.
تمام شخصیت های بازی Call of Duty در نسخه موبایل نیز حضور دارند!

یکی از ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل که توانسته مخاطبین نسخه کامپیوتری آن را نیز جذب نماید، حضور تمام شخصیت های این بازی در نسخه موبایل است. در واقع کالاف دیوتی موبایل منعی برای به کارگیری شخصیت های این بازی ندارد.

 

ویژگی های جذاب بازی کالاف دیوتی

 

فصل های منحصر بفرد

دیگر ویژگی جذاب این بازی، ویژگی های منحصر بفرد هر فصل است. به عنوان مثال در یک فصل از این بازی ممکن است پیش زمینه غرب وحشی را در بازی مشاهده کنید.

امکان شخصی سازی کنترل های بازی

برخی از افراد نمی توانند با کنترل های پیشفرض بازی ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل در بازی کالاف دیوتی موبایل، تمام کلید ها امکان شخصی سازی دارند.

جایزه و اسکین های مجانی، دیگر ویژگی جذاب این بازی

منبع درآمد بسیاری از بازی های ویدیویی، از طریق فروش سکه های درون بازی است. یعنی بازیکنان برای دریافت پول بازی پول واقعی پرداخت می کنند. در این بازی نیز می توان برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اقدام کرد. اما اسکین ها و جوایز صرفا با پرداخت هزینه میسر نمی شود. این بازی، جایزه ها و اسکین های مجانی به بازیکنان می دهد که این بر خلاف سیاست برخی بازی های مشهور مثل فورتنایت است. در واقع این یکی از ویژگی های جذاب بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد.

مقالات مرتبط: انواع سلاح های افسانه ای در  COD Mobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =