کالاف دیوتی

بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

اخیرا Activision نسخه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل را عرضه نموده است. در این نسخه نقشه ها و مکان های جدیدی به بازی اضافه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه مطلب به بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل می پردازیم. با ما همراه باشید.

نمای کلی نقشه گولاگ

نقشه گولاک ابعاد بسیار بزرگی ندارد و بایستی بلافاصله بتوانید با بقیه بازیکنان رقابت را آغاز نمایید. در ابتدا احتمال دارد بازی را بسیار ساده ببینید اما به علت اینکه در این نقشه موانع و گزینه های متعددی وجود دارد که در هر ثانیه سایر بازیکنان قادرند به شما حمله کنند، این بازی چندان ساده هم نخواهد بود.
به منظور بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل، در ادامه نحوه رقابت در نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل را توضیح می دهیم.

نحوه رقابت در نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

در این بازی باید به شکل 2 در 2 به آغاز بازی بپردازید. بهتر است یکی از کسانی که به او اعتماد دارید یا دوستان نزدیک تان است را به بازی دعوت نمایید. در غیر این صورت یک بازیکن را انتخاب کرده و هم تیمی خود کنید.
در این بازی کلیه بازیکنان تجهیزات کشنده و تاکتیکی در اختیار دارند و هیچ بارگیری سفارشی برای هیچ گروه وجود نخواهد داشت. چنانچه بتوانید خوب بازی کنید، یک سلاح تک تیرانداز و نیز یک تپانچه به شما تعلق خواهد گرفت.
باید به این نکته اشاره کنیم که در این نقشه در برخی از قسمت های رقابت، نمی توانید به بازیابی سلامت خود بپردازید.
برای بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل باید این نکته را یادآور شویم که این بازی راهبردها و تاکتیک های مختلفی دارد که ما در ادامه بدان ها اشاره می کنیم.نحوه رقابت در نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

راهبردهای مهم در نقشه گولاگ

به منظور بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل باید بدانید که در این نقشه بایستی خیلی سریع عمل کنید. همواره باید از آمادگی لازم برای تیراندازی و یا شلیک برخوردار باشید. چنانچه هدف شما این است که در بازی کالاف دیوتی یک نیروی بازمانده باشید، بایستی بازی تهاجمی را پشت سر گذاشته باشید.
برای اینکه جزو نیروهای تهاجمی باشید دشمن تان را در یک فضای باز به تله بندازید و سپس به او حمله کنید. چنانچه فضایی که دشمن را به آنجا کشانده اید، یک فضای باز باشد بهتر می توانید او را نابود نمایید.
اگر شما جزو بازیکنان حرفه ای به شمار نمی روید، از رقابت کردن با بازیکنان حرفه ای بپرهیزید. برای بازیکن خوب بودن همواره فعالیت داشته باشید تا ضمن ساکن نبودن قادر باشید حرکات دیگر بازیکنان را ضمن بازی پیش بینی نمایید.
شما می توانید برای هماهنگ شدن با هم تیمی تان به خوبی از ابزارهای مانند چت صوتی استفاده نمایید. چنانچه هم تیمی شما به استفاده از چت صوتی علاقه نداشت، روند بازی اش را زیر نظر گرفته و الگوهایی که تبعیت می نماید را حدس بزنید و ببینید. بنابراین اگر جزو بازیکنان هجومی است شما هم به او کمک کرده و راهبردی که در ذهنش دارید را با هم عملی سازید.

نکات مهم برای استفاده از نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

جهت بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل بهتر است بدانید که به روز رسانی جدید بازی کالاف دیوتی موبایل حاکی از آن است که نقشه گولاک به بازی اضافه شده و شامل محتوایی متنوع و جدید است. با توجه به ماهیت پویا و پرتنش نقشه گولاک در این بازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و محبوبیت آن نیز رو به گسترش است.
بهتر است بکوشید هیچگاه خستگی تان را نمایش ندهید و نگذارید سایرین متوجه میزان خستگی شما شوند. اگر شما دارای راهبردهای خاص و ویژه باشید و به تاکتیک های خاصی مجهز باشید، می توانید سرحال و سرزنده به بازی ادامه دهید و برای مقابله با حمله های دشمن از آمادگی کافی برخوردار باشید.
اما به هر علت زمانی که راهبردهای خاصی نداشته باشید و تکنیک خاصی هم بلد نباشید ناامیدی به شما غلبه خواهد کرد و سبب از بین رفتن سرزندگی و کوشش های مداوم شما خواهد شد و لذا خستگی بر شما غالب می شود. بهتر است در این زمان با حفظ آرامش خود بکوشید خستگی و ناامیدی تان برای دیگر بازیکنان مشخص شود. با حفظ آرامش به راحتی می توانید با تمرکز برفرایند بازی، راهکاری مناسبی یافته و بر دشمن غالب شوید.
برای بازی حتما بکوشید یک هم تیمی همراه و خوب برای خودتان بیابید. اگر فرد خاصی برای هم بازی بودن مد نظرتان نیست و می خواهید هم تیمی تان را به شکل تصادفی انتخاب نمایید، کسی را به عنوان هم تیمی انتخاب کنید که در رقابت های گذشته از ایشان استفاده شده و با او نتیجه خوبی را به دست آوردید.
تنها در این صورت است که شما می توانید بازی را به نفع خود به اتمام برسانید و به نتیجه برد دست یابید.

نکات مهم برای استفاده از نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

نتیجه گیری

در این مطلب کوشیدیم تا اطلاعات جامعی را در زمینه بررسی نقشه گولاگ در بازی کالاف دیوتی موبایل در اختیار شما قرار دهیم تا با آشنایی بهتر نسبت به نقشه گولاگ و قوانین حاکم بر این بازی، ضمن داشتن استراتژی های کاربردی و تکنیک هایی خاص و یک هم تیمی خود بر دشمن و حملات او فائق شده و نتیجه شیرین برد را تجربه نمایید.

سوالات متداول

1.در نبردهای برد چگونه باید عمل نمود؟
از کلیه ابزارهایی که بازی در اختبارتان قرار می دهد استفاده نمایید. چنانچه فاصله زیادی با سایر بازکنان در نبردهای برد ندارید، از تپانچه به جای اسلحه تک تیراندازتان استفاده نمایید.

2.برای سردرگم کردن و آشفتگی دشمن چه اقداماتی می توان انجام داد؟

می توانید از نارنجک های دودافکن برای گیج کردن و ایجاد فضایی ناشناخته برای سردرگم کردن دشمن استفاده نمایید.

3.چه زمانی باید به بارگیری مجدد اقدام نمود؟

به هیچ وجه نباید برای بارگیری مجدد در صورت داشتن تعدادی مهمات اقدام نمود چرا که در نقشه گولات با انجام این کار مشکلاتی برای شما به وجود خواهد آمد. بنابراین حتما تمامی مهماتی که در اختیار دارید را مصرف نمایید و سپس به بارگیری مهمات در صورت نیاز واقعی به مهمات اقدام کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پانزده =