آموزشی

سی پی زمانبر چیست و چطوری به دست می اید؟

سی پی زمانبر چیست‌ و چگونه به دست می اید ؟

سی پی زمانبر چیست و چطوری به دست می اید؟ سی پی زمانبر توسط منابع محدود و مخصوص خارجی انجام میشود، شما مستقیما به انها دسترسی ندارید چون اکثر موارد اسکمر یا اکانت های شمارو سرقت میکنند، از انجایی که ما سالها با انها همکاری میکنیم و با افراد مشهور انها سروکار داریم بهتر هست خرید را به ما بسپارید.با پابلیتو مرکز خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل همراه باشید.

سی پی زمانبر چیست و چطوری به دست می اید؟

سی پی زمانبر چیست

منظور از سی پی زمانبر چیست؟

اگر جزء گیمرهای بازی کالاف دیوتی باشید قطعا تاکنون برای خود سی پی خریداری کرده اید. اگر سری به سایت های فروش سی پی زده باشید قطعا مشاهده کرده اید که بسته های مختلفی را تحت عنوان سی پی زمانبر ارائه می کنند.

علت اینکه این بسته های سی پی به صورت زمانبر شارژ می شوند این است که منابع مربوط به خرید آن ها داخل ایران نیستند. عموما منابع مربوط به شارژ این سی پی ها در خارج از کشور هستند. این تبادل اطلاعات از کشورهای دیگر باعث می شود که سی پی های زمانبر دیرتر به دست بازیکنان برسند. به دلیل اینکه مدت زمان دسترسی به این سی پی نسبتا طولانی است آن را با نام سی پی زمانبر می شناسند.

چرا باید سی پی زمانبر بخریم؟

به صورت کلی استفاده از سی پی در این بازی کمک بسیاری به آپدیت کردن ظاهر کاراکترها و لوازم جانبی آن ها میکند. گیمرها می توانند با استفاده از سی پی زمانبر انواع اسلحه ها، اسکین ها و محصولات داخل فروشگاه را خریداری کنند. از آن گذشته با استفاده از این سی پی انواع آفرها و بتل پس های مختلف نیز برای شما قابل تهیه خواهند بود.

با خرید سی پی زمانبر شما می توانید جذابیت این بازی را افزایش دهید. از آن گذشته این امکان را برای شما فراهم میسازد که سطح خود را در این بازی ارتقاء دهید.

سی پی زمانبر را توضیح دهید و این که چطوری به دست می اید ؟

سی پی زمانبر یعنی چه و این که چطوری به دست می اید

مهم ترین نکات در زمان خرید سی پی زمانبر

در زمان خرید سی پی زمانبر نکات بسیار مهمی وجود دارند که باید به آن ها توجه کنید. در ادامه این نکات را بیان میکنیم.

  • سنجش اعتبار فروشنده و روش ‌های پرداخت موجود
  • میزان امنیت و حفاظت از اطلاعات حساب کاربری
  • استفاده از رمز عبور قوی و عدم انتشار آن

با رعایت این نکات ساده می توانید به راحتی و بدون ایجاد هیچ مشکلی اقدام به خرید سی پی نمایید و از امکانات و ویژگی های آن نهایت استفاده را ببرید.

آیا خرید سی پی زمانبر قانونی است؟

سی پی زمانبر با سی پی هکی کاملا متفاوت است و خرید آن قانونی می باشد. این موضوع به این مفهوم است که با خرید سی پی زمانبر اکانت شما مسدود نمی شود. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید این سی پی کنید اما هیچوقت ما گارانتی نمیکنیم به خاطر ارزان بودن ان ولی تا امروز حتی یک مشکل گزارش نشده است.

قیمت و زمان واریز سی پی زمانبر

یکی از دلایل محبوبیت این سی پی قیمت ارزان آن است. در واقع میتوان گفت قیمت سی پی زمانبر حدود 40 تا 60 درصد از سی پی فوری ارزان تر است. این موضوع باعث شده که انتخاب مناسبی برای گیمرهای با بودجه های کم باشد.

زمان واریز این سی پی نیز همانطور که از نامش مشخص است نسبت به سی پی فوری طولانی تر خواهد بود. این بازه زمانی ممکن است چیزی حدود 24 تا 96 ساعت طول بکشد.

خرید سی پی زمانبر از پابلیتو

فروشگاه معتبر پابلیتو یکی از سایت های قابل اعتمادی است که دارای سال ها سابقه فعالیت در این زمینه می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه اقدام به خرید سی پی زمانبر نمایید.

با خرید از پابلیتو می توانید امنیت را احساس کنید و از امکانات و قابلیت های این سی پی ها به بهترین شکل استفاده نمایید. اگر پرسشی در این زمینه دارید می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

سی پی زمانبر چیست‌ و چگونه به دست می اید ؟

سی پی زمانبر چیست‌ و چگونه به دست می اید

سخن آخر درباره این که سی پی زمانبر چیست و چطوری به دست می اید؟

در این مطلب سعی کردیم به این سوال که در هنگام خرید سی پی زمانبر به چه نکاتی باید دقت کنیم پاسخ دهیم. امیدواریم که با ارائه این مطلب توانسته باشیم شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنیم تا بتوانید خریدی آسان تر و امن تر را تجربه کنید. با خرید سی پی شما می توانید امکانات و قابلیت های خود را در بازی افزایش دهید و یک تجربه شگفت انگیز را برای خود به ارمغان بیاورید. اگر به دنبال افزایش هیجان و ارتقاء سطح خود در بازی هستید پیشنهاد میکنیم هر چه سریع تر اقدام به خرید سی پی نمایید.لطفا در پایان مقاله با خرید سی پی زمانبر چه امکاناتی را می توانیم کسب کنیم؟ را هم مطالعه کنید .

سوالات متداول درباره این که سی پی زمانبر چیست و چطوری به دست می اید؟

1-چگونه میتوان از کلاهبرداری در خرید سی پی زمانبر جلوگیری کرد؟

برای جلوگیری از کلاهبرداری در فرایند خرید این سی پی تنها راه خرید از وبسایت های معتبر است.

2-چرا سی پی زمانبر و فوری از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت دارند؟

سی پی های فوری به دلیل اینکه در مدت زمان کوتاهتری به دست کاربران می رسند نسبت به سی پی های زمانبر قیمت های بالاتری دارند.

3-آیا سی پی زمانبر و فوری از نظر ارزش درون بازی با هم فرق دارند؟

خیر، این دو سی پی از نظر ارزش درون بازی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

4-آیا با خرید سی پی زمانبر امکان شخصی سازی بازی برای ما وجود دارد؟

بله، خرید این سی پی به بازیکنان کمک میکند که بتوانند کاراکتر خود را با خرید لباس ها و اسکین های جدید شخصی سازی نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

2 نظر در “سی پی زمانبر چیست و چطوری به دست می اید؟

  1. حسین گفت:

    سلام
    چرا بسته های سی پی به صورت زمانبر شارژ می شوند

    1. وب مستر گفت:

      سلام . به دلیل قیمت مقرون به صرقه بودن ات نسبت به فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =