آموزشی

روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی

روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی

در این مقاله می خواهیم روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی را برای گیمر ها و کسانی که علاقه مند به بازی کالاف دیوتی هستند شرح دهیم. در ابتدا می خواهیم در مورد بازی کالاف دیوتی صحبت کنیم و بگوییم که اکانت اکتیویژن چیست.

کالاف دیوتی چیست؟

کالاف دیوتی یک بازی اکشن است که از کیفیت گرافیک بالایی برخوردار بوده و تمامی شخصیت ها و کاراکتر ها در این بازی حفظ شده اند. این بازی چندین بخش تک نفره بتل رویال و زامبی دارد که در بین پلیرها از محبوبیت خاصی برخوردار است. کالاف دیوتی یک بازی آنلاین بوده که می توان به صورت آنلاین با معروف ترین نقش ها آن را بازی کرد.

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

شخصیت های بازی کالاف دیوتی مهارت های ویژه ای دارند و در طول بازی با آپدیت کردن اسلحه های جدید بعد از گذشتن از مرحله های گوناگون شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید. این سلاح ها محدودیت دارند و بعد از مدت زیادی استفاده از کار می‌افتد اما با این حساب شما نباید به هیچ عنوان قدرت آنها را دست کم بگیرید. بازی کالاف دیوتی از کیفیت افکت صدا بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید صدای پای دشمنان را در این بازی با استفاده از هدست های مناسب به خوبی بشنوید. جالب است بدانید که این بازی در آپدیت های اخیر گرافیک خود را بالا برده و جزئیات آن ارتقا یافته است.

اکتیویژن اکانت چیست؟

تمامی پلیر ها و گیمر هایی که به صورت آنلاین بازی های موبایل را انجام می‌دهند باید اکانت اکتیویژن داشته باشند. از جمله این بازی ها کالاف دیوتی است که اکانت اکتیویژن این امکان را دارد ‌که بازی آنلاین پلتفرم ها ممکن شود و افراد با دوستان خود در همه بازی ها آنلاین رقابت کنند. شما به عنوان یک گیمر اگر اکانت اکتویژن خود را متصل کنید برای شما مشکلی ایجاد نمی شود زیرا تمامی مراحلی که در بازی ها انجام داده اید در اکانت شما ذخیره می شود و با خیال راحت میتوانید به بازی ادامه دهید.

توجه کنید که  اکانت شما فقط به یک اکتیویژن اکانت متصل می شود در غیر این صورت پیشرفت شما در بازی ذخیره نمی شود. برای انجام بازی‌های مختلف روی پلتفرم های گوناگون باید اکانت های جداگانه برای هر بازی داشته باشید در غیر این صورت بازی شما ذخیره نمی شود. برای اینکه اکانت اکتیویژن را برای خود بسازید نیاز به یک اسم، آدرس ایمیل معتبر و رمز دارید. همچنین باید منطقه زندگی خود را هنگام ساخت آن مشخص کنید. بعد از اینکه قوانین و مقررات اکانت اکتیویژن را قبول کردید این اکانت شما ساخته می شود و خلاصه ای از آن را می‌بینی.د باید بدانید که آیدی اکانت اکتیویژن همان اسم شما درون بازی است. اگر اکانت قبلی دارید با وارد کردن ایمیل و رمز می توانید وارد آن شوید و نیاز به ساخت اکانت جدید ندارید.

اگر شما قصد دارید که روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی را یاد بگیرید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

اکتیویژن اکانت چیست؟

متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی

اگر شما جزو گیمرهایی هستید که به صورت مرتب مراحل بازی کالاف دیوتی را طی می کنید نیاز به سیو کردن بازی خود دارید. اگر این کار را انجام ندهید در صورتی که بازی شما پاک شود یا داده های آن از بین برود امکان دسترسی به اکانتی که در آن بودید را دیگر ندارید. اکانت اکتیویژن و اتصال به آن جزو روش هایی است که می توان بازی کالاف دیوتی موبایل را روی آن ذخیره کرد. با اینکار دیگر نگرانی از بابت پاک شدن مراحل بازی و اکانت خود نداشته باشید که البته بسیاری از افراد روش اتصال به اکانت اکتیویژن را نمی دانند.

برای این کار شما باید هنگامی که وارد بازی می شوید یک اکانت اکتیویژن بسازید و روی گزینه کالاف دیوتی کلیک کنید. پس از آن هنگامی که روی این گزینه می زنید با صفحه ای مواجه می‌شوید که اگر اکانت دارید می‌توانید ایمیل و رمز خود را وارد کنید و وارد اکانت شوید اما اگر می خواهید اکانت خود را به اکتیویژن متصل کنید، روی گزینه Sign up کلیک کنید. پس از آن شما با صفحه ای روبرو می شوید که باید آن را پر کرده تا اکانت شما ساخته شود. از جمله فیلد هایی که باید در این بخش پر کنید، ایمیل، رمز و منطقه کشور محل زندگی تان است.

همچنین دقت کنید که کشور و منطقه انتخابی شما همان جایی  باشد که توسط فیلترشکن به آن متصل هستید. پس از انجام این مراحل شما به طور کامل روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی را انجام داده اید.

مطالب مرتبط: خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =