آموزشی

انواع سلاح های افسانه ای در COD Mobile

انواع سلاح های افسانه ای در COD Mobile

انواع سلاح های افسانه ای در کالاف دیوتی موبایل

سلاح های افسانه ای در COD Mobile به سختی به دست می آیند و ویژگی های منحصر به فردی دارند. در این جا لیستی از سلاح های افسانه ای منتشر شده در COD Mobile آمده است.

 

Ascended Mythic Drop – November 2020

اولین اسلحه افسانه ای در COD Mobile با مضمون مفهوم عروج و خداگونه بودن بود. این طرح سلاح برای Fennec SMG است.

 

 

Magma Eruption Mythic Drop – January 2021

این طرح اسلحه افسانه ای برای تفنگ تهاجمی Peaceeper MK2 ساخته شده است. موضوع بر اساس یک شهاب سنگ مرموز است که به سلاح ها و اپراتورها توانایی های باورنکردنی می دهد.

 

Cross Guard Mythic Drop – April 2021

این طرح اسلحه افسانه ای برای تفنگ تهاجمی AS VAL است. این تم بر اساس شوالیه های سلطنتی مدرن به نام “معبد” ساخته شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا اکتیویژن راه جدیدی برای دستیابی به اسلحه های افسانه ای در بازی منتشر خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر، بازیکنان فقط می توانند آن ها را از طریق جعبه های Mythic Drop در فروشگاه دریافت کنند.

 

ایمنی و امنیت هنگام دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که “آیا حساب COD: Mobile من وقتی از امتیازات و اعتبارات COD رایگان استفاده می کنم در معرض خطر است؟”

پاسخ این است: “البته که نه!”

تقلب امتیاز و اعتبار COD رایگان امن و مطمئن است. حساب شما به هیچ وجه در خطر نیست؛ زیرا خدمات قانونی است. در حال حاضر به تعداد زیادی از کاربران خدمات ارائه می شود و حتی یک حساب با استفاده از امتیازها و اعتبارات COD رایگان  مسدود یا جریمه نشده است.

فناوری پیشرفته به سرورهای COD می گوید که بسته های داده از سرور آن ها می آیند، حتی اگر از سرور کدگذاری شده باشند. هرگز به رمز عبور حساب شما نیاز نخواهد بود! فقط به نام کاربری Call of Duty نیاز هست.

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

 

ایمنی و امنیت هنگام دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

سوالات متداول

آیا حساب من در معرض خطر قرار می گیرد؟

خیر، هرگز حسابی را به دلیل استفاده از سرویس مسدود نشده است که به دلیل نحوه ارائه امتیازات و اعتبارات COD است، تشخیص این که آیا این تقلب واقعی است یا خیر، برای COD بسیار سخت است. تنها چیزی که از شما پرسیده می شود این است که آیا می‌توانید هر ۴۸ ساعت یک‌بار از تقلب استفاده کنید و این امر تشخیص آن را سخت ‌تر می‌کند.

چقدر طول می کشد تا سی پی COD رایگان را دریافت کنم؟

پس از تکمیل مرحله نهایی، فرآیند شروع می‌شود، معمولاً حدود یک ساعت طول می‌کشد، اما به دلیل صف‌ها ممکن است بیشتر طول بکشد.

 

از کجا بفهمم سی پی رایگان سایت ها تقلبی نیست؟

با خیال راحت در گوگل سر بزنید، نظرات خوبی در مورد خدمات سایت های ارایه دهنده خواهید دید.

 

به امتیازات و سی پی COD بیشتر از آن چه سایت های سی پی رایگان ارائه می دهند، نیاز دارم. در این صورت چه باید کرد؟

در حال حاضر فقط می‌توان بسته‌ هایی را که در صفحه اصلی نمایش داده‌ می شود، ارائه کنند، ممکن است به زودی این بسته‌ها را تغییر دهند، اما معمولاً مقادیر ارائه‌ شده برای رساندن شما به جایی که نیاز باشد، به اندازه کافی هستند.

 

آیا می توانم از این سی پی ها برای COD: Modern Warfare استفاده کنم؟

بله، می‌توانید امتیاز و اعتبار COD را در COD: Mobile و آخرین  COD: MW (2019) دریافت کنید که از همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌ شود. به سادگی نام کاربری حساب COD خود را وارد کنید (بدون نیاز به رمز عبور) و مراحل ارائه شده را دنبال کنید!

آیا می توانم از این سی پی ها برای COD استفاده کنم؟

بله، سرویس سایت های ارایه دهنده ی سی پی رایگان روی COD: Mobile کار می‌کند و هیچ نیازی به غیر از داشتن یک حساب آنلاین وجود ندارد که احتمالاً اگر Call of Duty را در iOS یا Android بازی کنید، خواهید داشت.

 

آیا می توانم از این سی پی ها برای COD: Cold War استفاده کنم؟

از آخرین نسخه Call of Duty: Cold War پشتیبانی می شود، آخرین نسخه تقویت شده و برخی از موارد جدید در فروشگاه خریداری قرار می گیرد!

 

مقالات مرتبط: عوض کردن پسوورد اکتیویژن

روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =