آموزشی

ترفند های بازی کلش آف کلنز

ترفند های بازی کلش آف کلنز

کمتر کسی است که نداند کلش آف کلنز یکی از پرطرفدارترین بازی ها در جهان است. شاید سازندگان این بازی فکرش را هم نمی‌کردند که به چنین محبوبیتی دست پیدا کند. این بازی گیمرهای بسیاری دارد و برای اینکه در آن موفق شوید باید با ترفند های آن آشنا باشید. در این مطلب قصد داریم با شما عزیزان در مورد ترفند های بازی کلش آف کلنز صحبت کنیم تا بتوانید در آن موفق تر از همیشه ظاهر شوید.

ترفند های  بازی کلش آف کلنز برای حرفه ای شدن

برای اینکه در این بازی حرفه ای شوید لازم است با ترفند های آن آشنایی پیدا کنید. در ادامه مهم ترین ترفند های بازی کلش آف کلنز برای حرفه ای شدن را با شما عزیزان به اشتراک میگذاریم.

  • مراقبت از امنیت اکانت کلش آف کلنز

زمانی که قصد شروع بازی کلش آف کلنز را دارید حتما حساب خود را ذخیره کنید. انجام این کار باعث می شود که اگر سیستم شما با مشکل مواجه شود به سادگی بتوانید با سیستم جایگزین وارد بازی شوید. برای انجام این فرایند دو روش پیش روی شما قرار دارند.

در روش اول می توانید از طریق برنامه Play Games برای ذخیره پیشرفت بازی در حساب گوگل کمک بگیرید. دومین راهکار وارد کردن کد ایمیل شده به وسیله شرکت سازنده بازی است. این پروسه باعث می شود که پیشرفت‌ها و تغییرات بازی به سادگی ذخیره شوند.

همچنین باید دقت داشته باشید که باید این بازی را بعد از مدتی آپدیت کنید و نحوه آپدیت بازی کلش آف کلنز را بدانید تا به درستی آن را به روز رسانی کنید.

مراقبت از امنیت اکانت کلش آف کلنز

مراقبت امنیت اکانت کلش آف کلنز

  • ذخیره کردن جواهرات (Gems) کلش آف کلنز

یکی از ترفند های بازی کلش آف کلنز ذخیره کردن جواهرات است. جواهرات موجود در این بازی دارای منابع محدود و کمیابی هستند و می توانند توانایی فوق العاده ای را به شما ببخشند. با کمک این جواهرات قادر هستید که کمک بسیاری به افزایش سرعت توسعه تاون هال خود در دهکده کلش آف کلنز کنید.

شما این امکان را دارید که با استفاده از این جواهرات آیتم هایی مانند طلا و اکسیر را خریداری کنید. با کمک این ترفند بازی کلش آف کلنز می توانید اقدام به خرید کارگران کلش کنید و از این طریق سطح بازی خود را ارتقا دهید.

ذخیره کردن جواهرات (Gems) کلش آف کلنز

ذخیره جواهرات (Gems) کلش آف کلنز

  • تعمیر قلعه قبیله

اگر تاکنون این بازی را تجربه کرده باشید به خوبی میدانید که نیروهای شما در آغاز آن تقریبا ضعیف هستند. این موضوع باعث می شود که امکان حمله به روستاهای خاص را نداشته باشید. یکی از ترفند های بازی کلش آف کلنز این است که به دنبال یک قبیله با نیروهای قدرتمندتر بگردید.

زمانی که یک قبیله جدید پیدا کردید علاوه بر در اختیار داشتن نیروهای قدرتمندتر با افراد جدیدی نیز آشنا می شوید. این افراد به شما کمک بسیاری در جهت قدرتمند شدن و کسب تجربه بیشتر می کنند. برای اینکه بتوانید از این مزیت ها در بازی استفاده کنید لازم است قلعه قبیله را تعمیر نمایید.

  • تخلیه کردن قلعه قبیله حریف قبل از حمله

برای اینکه بتوانید قبیله خود را تقویت کنید باید از کارگران و ابزارهای قدرتمندی استفاده نمایید. در این شرایط قبیله های دیگر نیز دست روی دست نمی گذارند و همه تلاش خود را برای قدرتمند شدن به کار می گیرند. پیش از حمله باید قلعه حریف را به طور کامل بررسی کنید.

چنانچه سربازان از قلعه خارج شدند پیش از حمله گسترده باید آن ها را از بین ببرید. اگر برای از بین بردن آن ها به طور مستقیم قدرت کافی در اختیار ندارید می توانید از تدابیر انحرافی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید یک غول را مقابل دهکده بگذارید. نیروهای تقویتی که در قلعه حریف وجود دارند به مبارزه با غول مشغول می شوند و شما این امکان را دارید که از جهت مخالف با دیگر نیروهای خود به سمت قلعه یورش ببرید.

تخلیه کردن قلعه قبیله حریف قبل از حمله

تخلیه قلعه قبیله حریف قبل از حمله

  • عدم استفاده از نیروها به صورت یکباره

یکی از ترفند های بازی کلش آف کلنز این است که نباید تمام نیروهای خود را به صورت یکباره برای مبارزه بفرستید. عموما گیمرهای مبتدی تمام نیروهای خود را به جنگ با حریف در یک منطقه می فرستند. لازم است بدانید که بعضی از حریف ها از ابزارهای قدرتمند جمعی مانند خمپاره برخوردار هستند.

چنانچه تمام نیروهای خود را در یک قسمت متمرکز کنید آن ها می توانند با کمک خمپاره و به راحتی نیروهای شما را هدف قرار دهند. این موضوع باعث می شود که سربازان خود را از دست بدهید. نکته حائز اهمیت این است که برخی نیروها می توانند همانند یک سپر جنگی برای نیروهای قدرتمندتر عمل کنند.

  • تقویت اردوگاه‌های نظامی

از دیگر ترفند های بازی کلش آف کلنز تقویت کردن اردوگاه‌های نظامی است. اردوگاه‌های نظامی در واقع مکان هایی هستند که سربازان شما قبل از اعزام به نبرد در آنها اسکان پیدا می کنند. در آغاز بازی و در جهت پر کردن ذخایر منابع و آدرنالین با حملات زیادی مواجه خواهید شد.

در این شرایط قطعا به نیروهای قدرتمند و ضربتی بیشتری نیاز خواهید داشت. برای اینکه این کار را انجام دهید لازم است اردوگاه‌های نظامی خود را تقویت نمایید. این ترفند را میتوان یکی از بهترین و مهم ترین ترفند های بازی کلش آف کلنز دانست.

  • پیوستن به یک لیگ

پیوستن به یک لیگ از دیگر ترفند های بازی کلش آف کلنز محسوب می شود. رتبه بندی بازیکنان در این بازی با توجه به جام‌هایی که دارند انجام می شود. با وارد شدن به یک لیگ مزایای بسیاری را به دست خواهید آورد.

مهم ترین مزیت این است که میزان پاداش هایی که می توانید کسب کنید با توجه به نوع لیگ‌ها متفاوت خواهد بود. از آن گذشته بازی کردن در لیگ می تواند کوئست‌های کلش آف کلنز را تکمیل کند و جواهرات بیشتری را نیز در اختیار شما قرار دهد.

نحوه محافظت از پایگاه در بازی کلش آف کلنز

اکنون که با ترفند های بازی کلش آف کلنز آشنا شدید قصد داریم با شما عزیزان در مورد نحوه محافظت از پایگاه در این بازی صحبت کنیم. برای داشتن یک دفاع قوی لازم است سلاح‌ های دفاعی را در کمترین زمان ارتقاء دهید. با بهبود دادن خمپاره ها، توپ ها و برج‌ های کماندار می توانید شکاف هایی را در ارتش حریف ایجاد کرده و باعث شکست آن ها شوید. زمانی که سطح تالار شهر را افزایش می دهید سلاح‌ های دفاعی بیشتری در دسترس شما خواهند بود.

قبل از آنکه به تالار شهر جدید پیشروی کنید باید اقدام به ارتقاء تمام دیوارهای خود نمایید. از آن گذشته باید قادر باشید منابع را به بهترین شکل مدیریت کنید. اگر به صورت منظم از منابع استفاده نکنید دفاع شما قادر به متوقف کردن ارتش‌های حمله ‌کننده نخواهد بود. به جای اینکه تنها روی ساختمان‌ های دفاعی تمرکز کنید می توانید برای از بین بردن دشمنان خود از تله ها کمک بگیرید.

ساختمان های دفاعی تا موقعی که به طور کامل تخریب نشوند فرایند شلیک کردن را ادامه می دهند. لازم به ذکر است که تله ها تنها یکبار فعال می شوند و برای اینکه یک پایگاه دفاعی قوی داشته باشید باید پدافندهای کندتر و دوربردتر را نزدیک به مرکز بگذارید. از توپ‌ ها و برج‌ های کماندار می توانید در جهت حفاظت از دفاع ‌های کندتر و تالار شهر استفاده کنید.

نحوه محافظت از پایگاه در بازی کلش آف کلنز

محافظت از پایگاه در بازی کلش آف کلنز

روش تغییر منظره در کلش آف کلنز

برای اینکه بتوانید منظره را در کلش آف کلنز تغییر دهید لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در قدم اول باید بازی کلش آف کلنز را باز نمایید تا بتوانید به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید. در بعضی از نسخه ها منوی تنظیمات در قسمت بالای صفحه واقع شده است و در برخی دیگر به صورت آیکون در پایین صفحه مشاهده می شود.
  • در منوی تنظیمات باید قسمتی با عنوان “منظره” یا “تنظیمات منظره” را پیدا کنید و وارد آن شوید.
  • در این قسمت لیستی از منظره های مختلف به شما ارائه می شود و می توانید از میان آن ها نوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب منظره باید روی دکمه “ذخیره” یا “تایید” کلیک نمایید تا تغییرات شما اعمال شوند.
روش تغییر منظره در کلش آف کلنز

راهنما روش تغییر منظره در کلش آف کلنز

سخن آخر در مورد ترفند های بازی کلش آف کلنز

اگر جزء علاقه مندان به بازی کلش آف کلنز هستید آشنایی با ترفند های آن می تواند شما را به یک گیمر حرفه‌ای با سطح بالا تبدیل کند. همانطور که با خواندن این مطلب متوجه شدید ترفند های بازی کلش آف کلنز چندان هم پیچیده نیستند و به راحتی می توانید آن ها را به کار ببرید. در این مطلب نکات ساده ای را بیان کردیم که می توانند به موفقیت شما در این بازی کمک بسیاری کنند. با کمک این نکات می توانید در این بازی موفق تر عمل کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

سوالات متداول در مورد ترفند های بازی کلش آف کلنز

1.چگونه می ‌توانیم نیروهای خود را در بازی کلش آف کلنز ارتقاء دهیم؟

برای ارتقاء نیروهای خود در این بازی باید در قدم اول ساختمان ‌های مربوط به آن ها را ارتقاء دهید. در ادامه در جهت به دست آوردن منابع لازم برای ارتقاء نیروها می توانید از اقداماتی مانند حملات به دشمنان و شرکت در رویدادهای ویژه کمک بگیرید.

2.نحوه انتخاب بهترین استراتژی در بازی کلش آف کلنز چگونه است؟

برای اینکه بتوانید بهترین استراتژی را در این بازی انتخاب کنید باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. از میان این عوامل میتوان به مواردی مانند سطح ساختمان‌ ها، نوع دشمن و مقاومت نیروهای دشمن در برابر نیروهای شما اشاره کرد. کسب اطلاعات و تست استراتژی ‌های مختلف در نبردها به شما کمک میکند که بتوانید بهترین استراتژی را انتخاب کنید.

3.به چه صورت می توانیم طرح‌ های دفاعی قوی در بازی ایجاد کنیم؟

برای ایجاد کردن طرح های دفاعی قوی در بازی باید مواردی مانند قدرت نیروها، نوع ساختمان ها و موقعیت آن ها را مد نظر قرار دهید. مطالعه و آزمایش کردن طرح های مختلف به شما کمک میکند که بتوانید طرح های دفاعی بسیار قوی را ایجاد نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =