آموزشی

چیت های مختلف پابجی

چیت های مختلف پابجی

با چیت های مختلف پابجی آشنا شوید، بازی های ویدیویی از جمله پر مخاطب ترین انواع بازی ها هستند. در واقع این بازی ها فقط مختص کودکان نیستند و علاقه مندان به بازی های ویدیویی تمامی سنین را شامل می شود. پیشتر بازی های ویدیویی مخصوص کنسول های بازی و کامپیوتر ها بودند و بازی های موبایلی، بازی های بسیار ساده و ابتدایی بودند.

اما با عرضه گوشی های هوشمند، صنعت بازی های موبایلی رشد چشمگیری را شاهد بود به طوری که بسیاری از علاقه مندان به گیم، به این بازی ها روی آوردند. بازی پابجی PUBG از جمله محبوب ترین بازی های موبایلی است. به موجب همین موضوع همواره بسیاری از افراد به دنبال چیت های مختلف پابجی هستند. به همین جهت در این مطلب به بررسی و معرفی چیت های مختلف بازی پابجی پرداخته ایم.

 

چیت بازی چیست؟

جهت خرید انسی پابجی نیو استیت کلیک کنید.

چیت بازی چیست؟

چیت در معنای لغوی، به معنی تقلب است. چیت بازی روش های تقلب بازی را شامل می شود. اگر از علاقه مندان بازی های ویدیویی هستید، قطعا با چیت های مختلف بازی های ویدیویی آشنا هستید. دو بازی کانتر Counter و جی تی ای GTA از جمله معروف ترین بازی هایی هستند که روش های تقلب از آن ها بسیار رایج است. به عنوان نمونه در بازی کانتر با چیت می شد تا دشمنان را از پشت موانع دید و یا در بازی جی تی ای با یک رمز تانک ظاهر کرد و یا پلیس بازی را دور نمود.

چیت بازی این امکان را به بازیکنان داده که فراتر از پیشفرض های بازی عمل کرده و از سایر بازیکنان جلو بیفتند. چیت بازی هم به صورت یک رمز درون بازی و هم یک نرم افزار جداگانه برای چیت در بازی می تواند باشد.

 

چیت های مختلف بازی پابجی کدام اند؟

به موجب شهرت بازی پابجی و تعداد زیاد بازیکنان آن، همواره عده ی بسیار زیادی به دنبال پیدا کردن چیت های مختلف بازی پابجی هستند. اول از همه باید بگوییم که چیت های مختلف بازی پابجی به راحتی قابل استفاده نیستند. چرا که بازی پابجی یک بازی هوشمند بوده و توسعه دهندگان آن همواره روی این بازی نظارت دارند. همچنین با ارائه آپدیت های مختلف نیز با چیت های کشف شده در بازی مقابله می شود.

به موجب نظارت دائمی روی این بازی، روش های تقلب این بازی با نرم افزار های ثانویه انجام می شوند. در ادامه به معرفی برخی از چیت های بازی پابجی PUBG می پردازیم:

 

چیت های مختلف پابجی کدامند؟

 

چیت دیدن دشمن در میدان بازی

به کمک چیت دیدن دشمن در میدان بازی، بازیکنان دشمن را به سادگی پیدا کرده و همچنین افرادی که در فاصله کمتر از 500 متری قرار دارند، با دایره ای قرمر نمایش داده می شوند. به کمک این چیت بازیکنان از سایر رقبا جلو افتاده و احتمال بیشتری در پیروزی نبرد بازی دارند.

هدشات اتوماتیک در بازی

یکی دیگر از چیت های بازی پابجی، هدشات اتوماتیک در بازی است. به کمک این روش تقلب، بازیکنان هدشات های بیشتری انجام می دهند و هدف گیری آن ها بهتر می شود. در واقع به کمک این چیت بازیکن نیازی به زوم کردن و نشونه گیری دقیقی ندارد.

چیت بهبود سرعت راه رفتن

یکی دیگر از چیت های پابجی، بهبود سرعت راه رفتن بازیکنان است. به کمک این روش تقلب، بازیکن سریع تر حرکت کرده و می تواند به راحتی فرار کند.

 

تقلب آنتن در پابجی

از دیگر روش های تقلب در پابجی، چیت آنتن است. چیت آنتن به بازیکن کمک کرده که دشمنان را راحت تر شناسایی کند. با چیت آنتن در بازی پابجی، یک سیم بلند تا آسمان روی سر دشمنان قرار داده شده و به کمک آن بازیکن می تواند رقابایش را شناسایی کند.

از چیت های پابجی استفاده کنیم؟

علاوه بر روش های مذکور چیت در پابجی، روش های دیگری نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از چیت و شناسایی تیم نظارت بازی پابجی، اکانت شما بن خواهد شد. به همین جهت است که بسیاری از افراد از استفاده از هر گونه چیت خودداری می کنند. روش قانونی چیت در اکثر بازی های ویدیویی، خرید سکه های درون بازی است.

برای مثال با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توان لباس ها و اسلحه های پیشرفته خریداری کرد و از دیگر بازیکنان جلو افتاد. در بازی پابجی نیز امکان خرید سکه درون برنامه وجود دارد که موجب پیشتازی از سایر رقبا خواهد شد. سکه درون بازی پابجی موبایل PUBG Mobile، یو سی نام دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =