آموزشی

چرا محبوبیت بازی vainglory افزایش یافته است؟

چرا محبوبیت بازی vainglory افزایش یافته است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از گیمرانی هستید که می خواهید بدانید چرا محبوبیت بازی vainglory افزایش یافته است؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید. یک ایونت مطبوعاتی برای رونمایی از آیفون ۶ برگزار شد که در آن از بازی vainglory برای به نمایش کشیدن قدرت و وضوح این گوشی استفاده کردند. بسیاری از افراد این بازی را برای اولین بار در این ایونت دیدند.

 

 سبک ژانری بازی vainglory

بازی vainglory در سبک ژانری ساخته شده که تا زمان عرضه خود وارد تلفن های همراه نشده بود و توانسته بود یکی از بهترین بازی ها را ارائه دهد. این بازی یک نبرد چند نفره و اکشن است که در حال حاضر فقط یک نقشه دارد اما طراحان آن قصد دارند که نقشه جامعی را در اختیار بازیکنان و طرفداران این بازی قرار دهند.

شما در بازی vainglory یک خط حمله با برج های مراقبتی دارید که از هر دو طرف وجود دارد و توسط مینیون های هر دو تیم به آن حمله صورت می گیرد. هر یک از این قرارگاه ها انرژی خود را از منبعی به نام Vain Crystal می گیرد که هدف اصلی گروه های مقابل هم از بین بردن این منبع انرژی است. در نتیجه شما برای اینکه در این بازی برنده شوید، باید Vain Crystal را نابود کنید و قهرمانی را از آن خود کنید. همچنین می توانید سطح قهرمانی را ارتقا داده و در شرایطی که دشمن به محدودی خود ورود کرده آن را نابود کنید.

در این بازی حالت ها و شرایط مختلف وجود دارد که می توانید به دلخواه آنها را انتخاب کنید و از بازی با بازیکنان دیگر در سراسر دنیا لذت ببرید. همچنین جالب است بدانید که اخیراً قابلیت چت صوتی به بازی vainglory اضافه شده که با استفاده از آن می توانید با هم تیمی های خود هماهنگ شده و حملات خود را برنامه ریزی کنید.

 

بررسی داستان بازی vainglory

پیش از بررسی پاسخ سوال چرا محبوبیت بازی vainglory افزایش یافته است؟ می خواهیم به بررسی داستان این بازی محبوب بپردازیم. این بازی به شکلی طراحی شده که یک گروه سه نفری در میدان های نبرد چند نفره قرار می گیرند. کامپیوتر وظیفه کنترل کاراکترهای کوچکی به نام مینیون ها را دارد. آن ها در قرارگاه خود به وجود می آیند و در مسیر خود برای رسیدن به قرارگاه دشمن ادامه می‌دهند و در این لاین با افراد مختلف مبارزه می کنند. سه عدد برج برای هر گروه در لاین وجود دارد که برای حفاظت قرارگاه آن ها قرار داده شده است. قدرتی جادویی در مکانی که هر دو گروه مبارزه می کنند قرار دارد که با نام هالکیون فولد شناخته می شود.

اگر فردی بخواهد قدرت ها را آزاد کند باید افراد دیگر را از بین ببرد و هرکدام از این قرارگاه ها از طریق Vain Crystal انرژی می‌گیرند. هدف بازی در واقع نابود کردن این روش ها و رسیدن به Vain Crystal است که باعث نابودی دشمن می شود. بنابراین تیمی که بتواند زودتر از گروه مقابل خود به موفقیت برسد و این وین کریستال را نابود کند پیروز می شود. هر گروه برای خود یک قرارگاه جداگانه دارد که می‌تواند در محیطی امن  نیروهای خود را آماده کند. در وسط هر قرارگاه کریستال وین قرار گرفته و برج ها از حالت آبشاری خودشان برای دفاع استفاده می‌کنند و این به این معنی است که تا زمانی که برج دورتر نسبت کریستال نابود نشود، برج های بعدی هم نمی‌تواند مورد حمله قرار بگیرند و شما باید تا نابودی آخرین برج راهتان را ادامه دهید و پس از آن به کریستال گروه مقابلتان حمله کنید.

جهت خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

 

 

نقاط قوت و علت محبوبیت بازی vainglory

در ادامه ی پاسخ به سوال چرا محبوبیت بازی vainglory افزایش یافته است؟ باید بدانید که از جمله نقاط قوت این بازی می توان به قابلیت های بسیار زیاد مثل هیروهای متنوع، اکشن سنگین شگفت‌انگیز برای یک بازی تلفن و غیره اشاره کرد. همچنین چند نفره بودن این بازی و استفاده از قابلیت هم تیمی آنلاین این بازی را بیش از حد فوق العاده کرده است.

این بازی با ارائه جزئیات بی نظیر در قالب یک موبایل خودش را در صنعت بازی ها مطرح کرده و توانسته بازیکنان زیادی را سرگرم کند و محبوبیت بازی vainglory را افزایش دهد. بازیکنانی که هیچ تجربه و آشنایی با این دسته از بازی ها ندارند می توانند با شرایط و حالت های مختلف این بازی را متوقف کنند.

سایت پابلیتو انواع و اقسام کوین، جم و سی پی بازی های آنلاین موبایلی را به فروش می رساند.

مقالات مرتبط:

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 15 =