کالاف دیوتی

ویژگی های جدید CODM 6: to the skies

ویژگی های جدید CODM 6: to the skies

ویژگی های جدید CODM 6 چه هستند؟ اخیراً با راه اندازی فصل ششم خود، تکرار موفق سری تیراندازی اول شخص نمادین توانسته است بیشتر آن چه مردم دوست دارند، حتی بر روی یک پلتفرم صفحه لمسی حفظ نماید.
فصل های مختلف این بازی از سال 2019 با سرعتی باورنکردنی می آیند و می روند. فصل 5: Tropical Vision بین راه اندازی و اعلام جایگزینی آن تنها سه هفته دوام آورد.
با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه چیز جدیدی برای طرفداران این بازی موبایل محبوب وجود دارد. آن ها برای تجربه فصل 6 نیازی به صبر طولانی نخواهند داشت.

 

ویژگی های جدید CODM 6 : To the Skies

COD Mobile با به ‌روزرسانی To The Skies، بازیکنان را به سطح جدیدی از نبردهای هوایی می‌رساند. زمانی که این به ‌روزرسانی در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت PST در 29 ژوئن منتشر شد، بازیکنان قدرت آسمان را تجربه کردند.
معنای نام این فصل این است که این عنوان اکنون دارای جت جنگنده Jackal می باشد. این ACE در هوا و فضا کار می کند و در Infinite Warfare به فرنچایز معرفی شد.
The Jackal با اضافه کردن یک بردار درگیری جدید، مبارزه با سگ های هوایی پرسرعت را به بازی معرفی کرده است. در کنار این جت قاتل، کاربران می توانند با تفنگ ضد هوای جدید روی زمین درگیر شوند. آن ها می توانند از سایت موشکی زمین به هوا برای مقابله با هواپیماهای پیشرفته از زمین استفاده کنند. با وجود مزایای بی‌شمار سرعت و قدرت شلیک که Jackal ارائه می‌دهد، این کار نسبتاً یکنواخت نگه می‌دارد.

مزیت مهم دیگر بازی، نقشه جدید Favela است. این نقشه با اندازه متوسط، گیمرها را در محله های فقیر نشین ریودوژانیرو قرار می دهد. این اولین بار در Modern Warfare II بود، اما نسخه موبایلی، نسخه به روز شده موجود در Ghosts را دریافت می کند. این پچ شامل دو سلاح جدید نیز می شود. L-CAR 9 یک تپانچه خودکار است که در بازی Black Ops 3 وارد مجموعه شد.

 

COD Mobile فصل 6 To The Skies

 

COD Mobile: رویدادها و جوایز جدید در فصل 6

COD Mobile قفل‌های جدیدی را به همراه محتوای جدید اضافه کرده است. آخرین پس نبرد، رویداد فصلی و قرعه ‌کشی‌ ها اجازه می‌دهد تا لوازم آرایشی و تجهیزات را به ‌طور مداوم پرداخت کند.
کاربران برای باز کردن قفل KSP 45 جدید باید به سطح 21 در پس نبرد رایگان برسند. مسیر پریمیوم تعداد زیادی اپراتور جدید را به همراه نقشه ‌های سلاح و طرحی منحصر به فرد برای مسلسل فرعی فوق‌الذکر باز می‌کند.
این عنوان رویدادی به نام Jackal: Fueled Up Themed Event را معرفی می‌ کند که خوانندگان را به چالش می‌کشد تا توکن‌ های ارتقاء دهند تا Jackal را برای اپراتور روباتیک تامین کنند. جایزه نهایی به آن ها یک جت نقره ای Epic KN-44 اهدا می کند.
این فصل چالش های دیگری نیز دارد که می تواند تا 30000 XP پرداخت کند. این چالش‌ها همچنین می‌توانند هزاران سلاح جدید و طرح‌های اولیه اپراتورها را در اختیار افراد قرار دهند.
آن ها چیزهای جدید زیادی را در فصل 6 COD Mobile دریافت خواهند کرد و بازی همچنان به تکامل خود ادامه می دهد.

 

ویژگی های جدید CODM 6 و خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

COD Mobile یکی از بازی های مشهور در بخش بتل رویال است. از زمان راه اندازی تا کنون بیش از 250 میلیون بار دانلود شده است. این بازی به‌روزرسانی‌ های زیادی را همراه با انتشار مکرر چندین رویداد جدید ارائه می‌کند تا بازیکنان به خوبی با بازی ارتباط برقرار کنند که دارای یک ارز درون بازی به نام CP است و برای خرید آیتم های مختلف بازی استفاده می شود. آن ها شامل Battle Pass، لباس‌ها، پوسته ‌های اسلحه و غیره هستند تا ظاهر شخصیت بازیکن را بهبود بخشند. برای بازیکنانی که توانایی خرید CP را ندارند، روش هایی برای دریافت CP رایگان در COD Mobile وجود دارد.
بهترین روش برای دریافت CP رایگان در COD Mobile از Google Opinion Rewards است. این برنامه با تکمیل نظرسنجی ها به کاربران با پول نقد واقعی در حساب گوگل خود پاداش می دهد. پس از آن، پول برای استفاده در برنامه ها یا خدمات مختلف در دسترس است.

 خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازیکنان می توانند وجه نقد را در COD Mobile در بخش خرید CP بازخرید کنند. از CP می توان برای خرید Elite Pass، پوسته های سلاح، لباس های رنگارنگ و موارد دیگر استفاده کرد.

مطالب مرتبط: کالاف دیوتی موبایل فصل 7

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =