آموزشی

نحوه بازی Zombies mode در Call of Duty Mobile

نحوه بازی Zombies mode در Call of Duty Mobile

حالت زامبی در Call of Duty Mobile و به طور کلی فرنچایز Call of Duty از زمان شروع آن مورد علاقه طرفداران بوده است. مطمئناً به نظر می رسد که هیچ چیز برای بازیکنان سرگرم کننده تر از تیراندازی زامبی های مغز خوار نیست. این حالت خاص هر از چند گاهی در Call of Duty Mobile ظاهر می شود.و نحوه بازی Zombies mode در Call of Duty Mobile می تواند تاثیر گذار باشد.

برای نسخه موبایل Call of Duty، آن را Undead Siege نام گذاری کرده اند. در طول روز، بازیکنان باید برای جمع آوری منابع تلاش کنند. با این حال، با فرا رسیدن شب، وضعیت به سرعت تغییر می کند. اکنون به بازی بقا تبدیل می‌شود و کل تیم باید گروه زامبی‌ها را مهار کند.

این مقاله توضیح می دهد که چگونه بازیکنان می توانند به حالت سرگرم کننده زامبی در Call of Duty Mobile بپیوندند و همچنین نکاتی برای تضمین پیروزی در این حالت ارائه خواهد شد.

 

نحوه بازی در حالت زامبی Call of Duty Mobile

برای شروع بازی در حالت زامبی در Call of Duty Mobile، باید با سایر بازیکنان واقعی یار بکشید. متاسفانه این حالت به صورت انفرادی قابل بازی نیست و نیاز به تیم دارد. سه بازیکن دیگر به گروه اضافه خواهند شد.یا یکی می تواند دوستان خود را دعوت کند تا برای این حالت بازی سرگرم کننده با هم یار بکشند.

در این جا نحوه دسترسی به حالت زامبی آمده است:

  1: در منوی اصلی، رویدادها را در سمت چپ انتخاب کنید.

  2: اکنون Featured را انتخاب کنید.

  3: Undead Siege را در سمت چپ انتخاب کنید.

  4: برای شروع روی دکمه Start ضربه بزنید.

 

برای کسانی که وارد یک مسابقه می شوند، چندین نکته و ترفند کلیدی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشند تا شانس خود را برای پیروزی افزایش دهند. بدیهی است که حالت Undead Siege علی رغم این که حالت چند نفره است، «تیم دشمن» ندارد. همه چیز در مورد همکاری در بازی برای اطمینان از موفقیت است.

 

به تنهایی پیش نروید

این یکی کاملا واضح است، اما گاهی اوقات، گیمرها ممکن است با بازیکنی رو به رو شوند که اصرار دارد کارها را به تنهایی انجام دهد. از آن جایی که Undead Siege یک تلاش تیمی می طلبد، آن ها باید روی اهداف تمرکز کرده و اطمینان حاصل نمایند که به اعضای تیم خود کمک می کنند. زنده ماندن برای برنده شدن ضروری است، اما مطمئناً نباید به قیمت اعضای تیم تمام شود.

 

تمرکز کامل بر غارت در طول روز

در این بخش از نحوه بازی Zombies mode در Call of Duty Mobile باید تو جه داشت  .هنگامی که شب به پایان می رسد و خورشید طلوع می کند، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که یک بار دیگر غارت جمع کنند. جمع آوری مقادیر زیادی لوت مسلماً بهترین راه برای اطمینان از پیروزی در حالت Undead Siege است. این تنها زمانی است که بازیکنان باید برای به حداکثر رساندن مقدار منابع جمع‌آوری شده از هم جدا شوند، بنابراین از استفاده از وسایل نقلیه نیز نترسید.

بازیکنان باید بر روی یافتن منابع برای ساخت و ارتقاء برجک ها تمرکز کنند. هنگام جمع آوری منابع، همه چیز را انتخاب کنید؛ زیرا در این حالت پاسخ اشتباهی وجود ندارد و فراموش نکنید که Aether Essence را می توان هم زمان جمع آوری کرد که در صورت نیاز برای خرید سلاح و مهمات اضافی لازم است. در نهایت، هر بازیکن باید غارت را به اشتراک بگذارد و از خسیس یا خود خواه بودن خودداری کند.

 

مرکز کنترل را سالم نگه دارید و به خوبی محافظت کنید

یک بازیکن باید همیشه برای محافظت از مرکز کنترل در حالت زامبی Call of Duty Mobile تلاش کند. زامبی ‌های Warden و Heavy Gunner معمولاً بازیکنان را نادیده می‌گیرند و برای مرکز کنترل یک خط مستقیم ایجاد می‌کنند. اگر سازه آسیب قابل توجهی ببیند، به این معنی است که زمان ارزشمندی را برای تعمیر آن با آچار هدر می دهید، یعنی زمانی که می توان به جای آن برای آوردن لوازم صرف کرد.

خرید سی پی بازی Call of Duty Mobile

برای خرید CP از طریق پلی استور، کافی است برنامه Call of Duty: Mobile را در گوشی خود باز کنید. و روی نماد مثبت (+) در منوی اصلی کلیک کنید.

روی مقدار CP مورد نظر برای خرید کلیک کنید و پرداخت را ادامه دهید. پس از انجام، بلافاصله CP خود را دریافت خواهید کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پنج =