آموزشی

نحوه بازی Battle Royale درCOD Mobile  

نحوه بازی Battle Royale درCOD Mobile  

راهنمای گام به گام و نکات بازی Battle Royale

COD Mobile برای بسیاری از بازیکنان در پلتفرم موبایل، به دلیل داشتن حالت های مختلف بازی، به گزینه ای محبوب تبدیل شده است. بازی Battle Royale یا BR یکی از حالت های اصلی رایج بازی است.

به لطف ویژگی‌های جدید در آپدیت فصل 10، تعداد بازیکنان هجوم زیادی داشته است. بسیاری از این کاربران جدیدتر نمی دانند چگونه به حالت معروف بازی Battle Royale دسترسی داشته باشند. در این مقاله راهنمای گام به گام نحوه اجرای این حالت را ارائه می دهیم.

 

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

 

نحوه بازی Battle Royale در COD Mobile:  

شروع بازی بتل رویال نسبتاً ساده است. برای این کار مراحل داده شده را دنبال کنید:

مرحله 1: COD Mobile را باز کنید و روی نماد Battle Royale در منوی اصلی کلیک کنید.

مرحله 2: سپس می توانید با فشار دادن روی نماد تغییر حالت در گوشه سمت راست پایین، حالت (Squad، Duo یا (Solo را انتخاب کنید.

مرحله 3: در مرحله بعد، روی دکمه شروع کلیک کنید تا مسابقه شروع شود.

 

مانند بسیاری از بازی های دیگر، یک سیستم مبتنی بر رتبه بندی در COD Mobile وجود دارد که می توانید آن را در سطح 7 باز کنید. برای انجام چنین مسابقه ای این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: در منوی اصلی، آیکون Ranked را فشار دهید.

مرحله 2: حالت رتبه بندی شده ظاهر می شود. در مرحله بعد گزینه Battle Royale را انتخاب کنید.

مرحله 3: در نهایت، هنگامی که آماده حرکت شدید، دکمه شروع را فشار دهید.

 

نکاتی برای حالت Battle Royale

کلاس های بتل رویال شماره 1 جنبه جدیدی از COD Mobile هستند و هر کلاس تجهیزات خاص خود را دارد. شما باید کلاس مناسب را بر اساس سبک بازی خود انتخاب کنید تا شانس خود را برای عملکرد بهتر در این حالت افزایش دهید.

همچنین باید برای هر تفنگ ضمیمه ها را در اسلحه ساز تنظیم کنید، زیرا سلاح های مربوطه را با همان پیوست های مجهز به حالت Battle Royale دریافت خواهید کرد.

استفاده از وسایل نقلیه هنگام تلاش برای چرخش به منطقه امن نیز می تواند در این حالت مفید باشد.

 

نکاتی برای حالت Battle Royale

 

ویژگی های هیجان انگیز در COD Mobile فصل 6 – To the Skies

 

در این جا برخی از هیجان انگیزترین ویژگی هایی است که گیمرهای موبایل می توانند در فصل ششم COD Mobile شاهد باشند:

بازیکنان می توانند با استفاده از هواپیماهای جنگنده جدید Jackal به آسمان بروند و با دشمنان خود مبارزه کنند. این هواپیماها مجهز به موشک‌ها و تفنگ‌هایی هستند که می‌توان از آن ها برای از بین بردن سریع دشمنان استفاده کرد.

در حالت بتل رویال، گیمرهای موبایل روی زمین نیز می‌توانند از سلاح‌های ضدهوایی برای ضدحمله به جنگنده‌ های داخل هواپیما استفاده کنند. اسلحه های ضدهوایی تنها راهی است که می توان هواپیمای جکال را سرنگون کرد.

نقشه جدیدی که در COD Mobile در حال معرفی است فاولا نام دارد. این نقشه که در محله های فقیر نشین ریودوژانیرو قرار دارد، آخرین بار در Call of Duty: Ghosts دیده شد.

JACKAL: Fueled Up حالت جدیدی است که در آن بازیکنان باید به Alias کمک کنند تا به بالاترین سرعت ممکن دست یابد. این را می توان با دادن سوخت جکال به او (که پس از انجام مسابقات بتل رویال و چند نفره قابل دستیابی است) و ارتقاء از طریق توکن هایی که می توان با انجام کارهای روزانه به دست آورد، انجام داد.

 

چگونه در COD Mobile  سی پی رایگان دریافت کنیم؟

شرکت در گیو اوی ها:

یکی از روش های موجود برای کسب CP، شرکت در گیو اوی ها است. بسیاری از صفحات اینستاگرام و سازندگان یوتیوب هدایای روزانه برای فالوورها و مشترکین خود انجام می دهند.

پاداش هدیه بیشتر CP یا پاس نبرد است. بازیکنان برای برنده شدن در هدایا و دریافت CP رایگان در حساب خود فقط به کمی شانس نیاز دارند. آن ها دائماً باید مراقب چنین هدایایی باشند تا بتوانند CP رایگان در COD Mobile کسب کنند.

 

مسابقات یا کاستوم روم ها را بازی کنید:

چندین کاربر یوتیوب و پخش کننده روزانه کاستوم روم را میزبانی می کنند، جایی که برنده CP را به عنوان جایزه دریافت می کند. بازیکنان همچنین می توانند برای برنده شدن CP یا موارد دیگر در مسابقات شرکت کنند.

اگر بازیکنی مهارت های خوبی داشته باشد و بخواهد وارد صحنه رقابتی بازی شود، این روم ها و مسابقات سفارشی راهی عالی برای آزمایش استراتژی ها و هماهنگی آن ها با هم تیمی های خود هستند.

سایت پابلیتو انواع جم و سی پی بازی های مختلف اندروید را به فروش می رساند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =