آموزشی

نحوه اتصال کنترلر در Call of Duty Mobile

نحوه اتصال کنترلر در Call of Duty Mobile

اکتیویژن پشتیبانی از کنترلر را برای اجرای Call of Duty: Mobile با استفاده از هر کنترلر رسمی پشتیبانی شده بازگردانده است. در حال حاضر، بازیکنان می توانند از کنترلرهای  DualShock PS4به استثنای نسل اول نحوه اتصال کنترلر و کنترلرهای Xbox One برای بازی COD Mobile استفاده کنند، اما برخی از ویژگی ها هنوز محدود هستند.

این ویژگی عملکرد COD Mobile با استفاده از کنترلر برای اولین بار در زمان عرضه بازی در اکتبر 2019 معرفی شد، اما بدون هیچ توضیح کاملی در عرض یک ماه حذف شد. از آن زمان، اکتیویژن برای بیش از یک سال هیچ دلیلی را بیان نکرد و آن را نیز بدون هیاهو زیاد اضافه نمود.

 

هر بازیکنی که دارای کنترلر است، اکنون می تواند با استفاده از کنترلر از مسابقات MP و BR لذت ببرد، اما در خارج از مسابقات از عملیات پشتیبانی نمی کند. بازیکنان باید به صورت دستی حالت‌ها یا بارگذاری‌ها یا هر گزینه دیگری را در بازی انتخاب کنند.و کنترلر فقط زمانی کار می‌کند که کسی وارد مسابقات شود.

مراحل اتصال کنترلر در COD Mobile

استفاده از کنترلر بسیار آسان است. فقط باید کنترلر را با دستگاه تلفن همراه با استفاده از بلوتوث متصل کنید.بعد ازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و سپس با فعال کردن یک ضامن به بازی با استفاده از کنترلر دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • COD Mobile را راه اندازی کنید و به تنظیمات بروید.
  • به بخش Controller بروید و اولین ضامن برای استفاده از کنترلر را فعال کنید.
  • کنترلر خود را به دستگاه تلفن همراه وصل کنید و سپس روی دکمهconnect کلیک کنید. وضعیت اتصال تأیید می شود و می توانید با استفاده از دستگاه خارجی به بازی دسترسی پیدا کنید.
  • همچنین می توانید پیکربندی تنظیمات دکمه های مختلف را در همان بخش تغییر دهید. ترکیبی را انتخاب کنید که در آن راحت هستید و وارد بازی شوید.

اتصال کنترلر در COD Mobile  از طریق سیم

این یک روش ساده است در نحوه اتصال کنترلر که می توانید از کنترلرها برای بازی COD Mobile استفاده کنید. اگر اتصال سیمی دارید، همین مراحل را دنبال کنید و به جای استفاده از بلوتوث، فقط سیم را وصل کنید. به یاد داشته باشید که بسیاری از عملکردهای لابی درون بازی با استفاده از کنترلر قابل دسترسی نیستند، بنابراین در صورت لزوم از تلفن خود استفاده کنید.

 

حالت Mutliplayer در COD Mobile یک تجربه خوب را در حین حرکت ارائه می دهد. و این عامل به طور عمده به موفقیت بازی کمک  می کند؛ زیرا علاقه مندان به Call of Duty به سرعت نسخه قابل حمل را انتخاب کردند. و در اوقات فراغت خود از بازی لذت می بردند. حالت بتل رویال نیز بسیار جالب اما فاقد تنوع بود.

 

جزئیات  Blitz در  COD Mobile:

پیش ازاین، تنها یک نقشه به نام Isolated در حالت COD Mobile BR  برای نحوه اتصال کنترلر وجود داشت. بعداً نقشه جدیدی به نام آلکاتراز به زرادخانه اضافه شد و اکنون یک حالت کاملاً جدید به نام Blitz که در این حالت، بازیکنان باید تا آن جا که می توانند تهاجمی باشند. و برای مبارزه با حریفان خود ریسک کرده و در طول راه غارت خوبی جمع کنند.

ماهیت بازی Blitz این است که در هر حرکتی شجاع بوده و پشت جلدها پنهان نشوید تا به دنبال فرصتی برای ضربه زدن باشید. اکتیویژن قصد داشت حالتی را صرفاً برای کشتار و حمام خون بسازد و در نتیجه Blitz با یک منطقه بسیار کوچک به وجود آمد.

در این حالت، در مجموع 40 بازیکن می‌توانستند وارد لابی و در یک مکان کوچک رها شوند. پتانسیل غارت در این مکان ها بسیار زیاد خواهد بود. و از این رو، می توان به راحتی تعدادی اسلحه را بلافاصله پس از انداختن آن ها پیدا کرد. همچنین احتمال زیادی وجود دارد. که در حین جمع آوری تجهیزات بیشتر با دشمنان برخورد کنید، بنابراین در حین غارت، مراقب زمین باشید.

 

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

سی پی در کالاف دیوتی موبایل چیست؟یک ارز درون بازی به نام COD Points یا CP وجود دارد. که برای خرید Battle Pass و لوازم مختلف در بازی استفاده می شود. اگر می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید و مانند یک رئیس در اطراف نقشه بدوید، برای خرید لباس های منحصر به فرد، پوسته های اسلحه و غیره به CP نیاز دارید که می توان آن را با روش های مختلف از جمله خرید یا حل کردن یک سری پرسشنامه به صورت رایگان به دست آورید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =