آموزشی

نحوه آپدیت بازی کلش آف کلنز

نحوه اپدیت کلش آف کلنز

بازی Clash of Clans

از جمله بازی های مهیج و البته قدیمی که همواره طرفداران خود را دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد، بازی کلش اف کلنز است. این بازی فوق العاده از زمان انتشار آن تاکنون همواره میزان دانلود آن بالا بوده و یکی از بهترین بازی ها با ژانر استراتژی است که رکورد دانلود ۱۰ میلیونی را در کشور ایران رقم زده است. این بازی عرضه شده از شرکت سوپرسل می باشد و اولین بازی با عنوان استراتژیک در تاریخ بازی های موبایلی ثبت گردیده است.

این بازی از زمان عرضه به سرعت در موبایل ها شیوع پیدا کرد تا آنجایی که در شبکه های اجتماعی و اخبار رسانه ای تاثیرات این بازی نیز مطرح گردید. حال این بازی از میزان دانلود آن کاسته شده و افراد کمتری سراغ آن می روند اما حال کسانی هستند که به دنبال بازی های استراتژیک هستند که ما به این افراد بازی کلش اف کلنز را پیشنهاد می کنیم.

جهت خرید جم کلش آف کلنز کلیک کنید.

 

گرافیک بازی کلش اف کلنز

در مورد گرافیک بازی کلش آف کلتز باید گفت که از رنگ های متنوع و خیره کننده ای در ان بکار گرفته شده و افراد در طول بازی احساس خستگی نخواهند کرد. هر ساله چندین آیتم و قابلیت جدید به این بازی افزوده می شود و می توان با آپدیت کردن آن همواره از قابلیت های جدید این بازی بهره برد اما در مورد گرافیک آن باید گفت که هیچ تغییری در آن ایجاد نشده و به همان حالت ثابت قرار دارد. به همین ترتیب اگر در قدیم طرفدار این بازی بودید و حال پس از گذشت مدتی باز می خواهید بازی با آن را تجربه کنید با دیدن گرافیک این بازی قطعا تغییری را در ابتدا احساس نخواهید کرد اما می توان گفت که تغییرات اصلی در بخش ها و مراحل دیگر این بازی قرار دارند. صداگذاری و کیفیت آن در این بازی به نحو بسیار مطلوبی انجام شده است.

در میان بازی های استراتژیک به جرعت می توان گفت که بازی کلش اف کلنز نقش برجسته ای را ایفا می کند. این بازی در مقایسه با بازی های بتل رویال دیگر اندکی پیچیدگی بیشتری دارد و باید از ایده ها و ذهنیت خود در این بازی استفاده بیشتری کرد. کسانی که نمی توانند از پس مراحل سخت و پیچیده بازی کلش اف کلنز بر بیایند می توانند نسخه دیگر این بازی یعنی کلش رویال را دانلود کنند که نسبت به بازی اصلی ساده تر می باشد.

 

آپدیت کلش اف کلنز

عمدتا بیشتر افراد در صورت ارائه و آپدیت نسخه جدید بازی کلش اف کلنز با مشکلات بسیاری برای دانلود رو به رو هستند. یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است این است که افراد باید حتما اکانت خود را به سوپرسل آیدی supercell id  کانکت کنند و این تنها راه ممکن برای ذخیره کردن اکانت افراد می باشد.

در صورت عدم کانکت کردن اکانت به آیدی سوپرسل، شرکت سوپرسل با ریکاوری اکانت افراد آن را پس از گذشت دو هفته در اختیار افراد قرار می دهد و این در صورتی اتفاق می افتد که افراد به تمامی سوالات احراز هویت، پاسخ درست بدهند. پس حتما پس از ورود به بازی در قسمت تنظیمات بازی، اکانت خود را کانکت نمایید. لازم به ذکر است که در صورت آپدیت نبودن گوگل پلی، افراد در دانلود ورژن جدید با مشکل مواجه خواهند بود.

 

آپدیت کلش اف کلنز

 

قابلیت های بازی clash of clans

از جمله کم یاب ترین عواملی که در بازی کلش اف کلنز وجود دارد، جم یا همان پول است. ممکن است افراد در این بازی به یک باره تمام جم های خود را خرج کنند اما باید توصیه شود که جهت آپگرید ساختمان ها و یا به اتمام رساندن ساخت و ساز های بازی نباید از جم استفاده نمود. در عوض افراد می توانند جم های خود را خرج بیلدر ها کرده که این کار، بازی در مراحل آینده را برای آن ها بسیار آسان تر خواهد کرد.

برای موفقیت در این بازی، باید برای کلن وار ها از نیرو مندترین ترکیب خود استفاده کنید. همچنین در ادامه بر اساس هدف خود، در وار های معمولی می توانید نیرو های مورد نظر خود را انتخاب کنید. رفتن به مراحل بالاتر کار آسانی نیست و شما باید یک ارتش همه جانبه و متنوع داشته باشید. کسانی که تنها می خواهند منابع را فارم کنند می توانند با استفاده از آرچر و گوبلین که ترکیب های ارزان و ساده این بازی هستند، به هدف خود دست یابند.

از سایت پابلیتو می توانید خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را نیز انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =