آموزشی

معرفی فصل 5 کالاف دیوتی موبایل و هرآنچه که باید بدانید

معرفی فصل 5 کالاف دیوتی موبایل

ما در این مقاله به معرفی فصل 5 کالاف دیوتی موبایل و هرآنچه که باید بدانید، میردازیم و  فصل چهارم Call of Duty Mobile قرار است به زودی به پایان برسد، یعنی فصل بعدی در راه است. فصل 5 Tropical Vision نام خواهد داشت.

هر فصل تم خاص خود را دارد که در آن محتوا تمایل دارد به موضوع مرتبط شود. به عنوان مثال، فصل 4، با نام مستعار سگ های وحشی، در اطراف بیابان ها متمرکز است. این فصل شاهد نقشه ‌ها، رویداد ها و پوسته‌ های اپراتور جدید بود که همگی بر اساس موضوع بیابان بودند.

تایید شده است که Call of Duty Mobile Season 5: Tropical Vision از اقلیم های آن سوی طیف، به ویژه جنگل های سرسبز و خرابه های باستانی بازدید خواهد کرد. فصل 5 برای انتشار در 1 ژوئن 2022، ساعت 17:00 PT قفل شده است. در این جا همه چیزهایی که با انتشار فصل 5 به Call of Duty Mobile می آیند، آورده شده است.

تمامی محتویات Call of Duty Mobile که با فصل 5 وارد بازی می شوند

در فصل 5 تمامی محتویات بازی کالاف دیوتی بررسی می شود و از این طریق وارد بازی می شوید که این محتویا شامل:

  • بازبینی یک نقشه قدیمی از Call of Duty: Black Ops Cold War

نقشه Apocalypse اولین بار در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War معرفی شد، بنابراین ممکن است برای برخی از بازیکنان قابل تشخیص باشد. این یک نقشه با اندازه متوسط ​​است، اما همچنان به اندازه ‌ای کوچک است که مسابقات در مقایسه با برخی از نقشه‌ های بزرگ ‌تر در بازی، سرعت بسیار سریع ‌تری دارند. بازیکنان باید انگشت ماشه خود را با توجه به سرعت نقشه آماده نگه دارند.

خود نقشه دارای یک بوم استوایی به همراه ساختارهای باستانی آزتک مانند است. معبد، مانند خود جنگل، مکانی عالی برای مخفی شدن و تاکتیک ‌های تبدیل ایجاد می‌کند. با این حال، مرکز دارای یک نقطه خفگی طبیعی است که اگر بازیکن احساس اعتماد به نفس خاصی داشته باشد، برای دعوا های اسلحه ای بالقوه آماده است.

  • حالت بازی جدید، سلاح ها و اپراتور Rampage

بعد از معرفی فصل 5 کالاف دیوتی موبایل ،Call of Duty Mobile همچنین یک حالت بازی جدید را منتشر می کند: Guns Blazing Encore که یک حالت چند نفره 8v8  است که به بازیکنان این فرصت داده می شود تا از بارگذاری های سفارشی خود، منهای Scorestreaks و مهارت های اپراتور استفاده کنند.

درمعرفی فصل 5 کالاف دیوتی موبایل ،با حذف بازیکنان دشمن، آن ها Fury را به دست خواهند آورد. و هنگامی که به اندازه کافی به دست آوردند، بازیکن به یک سرباز فوق العاده تبدیل می شود. در آن زمان، آن‌ ها از ماشین‌ های مرگ دوگانه استفاده می‌کنند و تا زمانی که بمیرند یا مهمات شان تمام شود، سلامت بیشتری خواهند داشت و امتیاز اول تا 30 برنده مسابقه است.

وقتی صحبت از سلاح شد، Oden به عنوان پاداش سطح 21 برای Battle Pass ظاهر می شود. علاوه بر این، اولین Battle Pass برای Call of Duty Mobile خواهد بود که توسط یک بازیگر زن رهبری می‌شود. بازیکنان همچنین می‌توانند از نارنجک ‌های اکو استفاده کنند که تأثیری مشابه حسگر ضربان قلب دارند. امتیاز Ghost تحت تأثیر قرار نگرفته است. در نهایت، RPD برای شلیک پایدارتر، اتصال بشکه کمپرسور خنک کننده را دریافت می کند.

این ها تغییرات جدیدی هستند که در Call of Duty Mobile ایجاد می شود. چند تغییر کیفیت زندگی در رابط کاربری ایجاد خواهد شد. البته پوسته های جدیدی نیز به همراه اپراتور جدید Rampage و تعداد زیادی طرح سلاح، کارت تلفن و طلسم به فروشگاه COD Mobile معرفی خواهند شد. برای جمع آوری بیشترین ارزش، بازیکنان ممکن است بخواهند کارت نبرد COD Mobile را انتخاب کنند.

خرید سی پی بازی Call of Duty Mobile

CP یا COD Point ها ارزهای درون بازی در Call of Duty: Mobile هستند. و برای خرید آیتم های درون بازی مانند Battle Passes، Crates Premium و قرعه کشی های درون بازی استفاده می شوند. همچنین می‌توانید این امتیازها را برای خرید پوسته ‌ها، اسلحه ‌ها و سایر بسته‌ های ممتاز که حاوی طرح ‌های اسلحه، نماد ها، کارت ‌ها و موارد دیگر هستند، خریداری کنید.

برای دریافت CP به پول واقعی نیاز دارید و می‌توانید آن را در فروشگاه درون ‌بازی، Playstore یا در Codashop خریداری کنید. شرایطی نیز وجود دارد که می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید.که بسیار کم است و باید برای دریافت آن مراحل گوناگونی را پشت سر بگذارید. با معرفی فصل 5 کالاف دیوتی موبایل منتظر خبر های خوب و بفصل جدید کالاف دیوتی موبایل باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفده =