آموزشی

مصرف اینترنت کالاف دیوتی

مصرف اینترنت کالاف دیوتی

کال آف دیوتی

کال آف دیوتی در واقع یک نوع بازی آنلاین است که بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور بوده و تا ساعت ها، وقت طرفداران آن را می گیرد. اکنون که بازی های آنلاین رواج بسیار یافته، توصیه می شود که یک بار بازی کال آف دیوتی را تجربه کنید. همچنین این بازی آنلاین بوده و نیاز به اینترنت دارد. در راستای بکارگیری از برنامه های اجتماعی و بازی های آنلاین، چیزی که بسیار چالش بر انگیز است، مصرف اینترنت این برنامه ها می باشد.  در این مقاله قصد داریم به مصرف اینترنت کالاف دیوتی و به طور کلی این بازی آنلاین بپردازیم.

درباره بازی کال آف دیوتی

طرفداران بازی های آنلاین قطعا با انواع گسترده بازی های بتل رویال آشنایی دارند و می دانند که در این نوع سبک بازی ها، کال آف دیوتی، پابجی و فورتنایت نقش بسیار برجسته و محبوبی دارند‌. کال آف دیوتی سبک بازی آن تیراندازی بوده و برای اندروید و آی اواس در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۹ عرصه گردیده است. این بازی توانست در مدت زمان بسیار کم رکورد دانلود ۲۰ میلیونی را رقم زند و تا تاریخ ۲۰۲۰ ژوئن توانست ۲۵۰ میلیون دانلود را از ان خود کند و موفق ترین بازی تولید شده معرفی گردد. در نسخه بازی موبایل شخصیت های برجسته ای چون soap, price و Ghost وجود دارند.

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

قابلیت های بازی کال آف دیوتی

در این بازی سبک های مختلفی از جمله انجام ماموریت و pvp طراحی شده است که بسیار جذاب بوده و یک بازی سرگرم کننده و مهیج را برای افراد به وجود خواهد آورد. بنابر نارضایتی کاربران شخصیت های زامبی این بازی در سیزن ۴ حدف شده که البته در سیزن ۱۲ وجود دارد.

این بازی از گرافیک بسیار جذابی برخوردار بوده و کیفیت صدای بسیار خوبی داشته و افراد می توانند لباس و سلاح مورد علاقه خود را در این بازی انتخاب کنند. همچنین یکی از قابلیت های فوق العاده کال اف دیوتی، قابلیت چت صوتی می باشد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با استفاده از این قابلیت افراد می توانند با افراد دیگر در هنگام بازی به چت صوتی پرداخته و با ان ها ارتباط بگیرند که به خودی خود هیجان بازی را چند برابر می کند. لازم به ذکر است که این قابلیت مصرف اینترنت را دو برابر خواهد کرد.

 

 

میزان مصرف اینترنت کال اف دیوتی

در مورد مصرف اینترنت بازی کال اف دیوتی در واقع می توان گفت که به دلیل عواملی چون گرافیک سنگین و بالای این بازی نسبت به سایر بازی هایی چون پابجی و فورتنایت، اینترنت بیشتری مصرف می کند. برخی از افراد نطریه هایی دارند که طبق این نظر ها ممکن است در هر حالت مصرف اینترنت کم یا زیاد باشد.

به عبارتی می توان این نظریه را درست پنداشت و در صورتی که افراد بازی را در یک گرافیک بالا و با کیفیت انجام دهند، قطعا مصرف اینترنت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. همچنین افراد می توانند با رفع باگ و آپدیت کردن این بازی در هر چند ماه، به راحتی به نحو با کیفیتی از نسخه جدید تر و امکانات بیشتر این بازی بهره مند گردند.

 

میزان مصرف اینترنت کالاف دیوتی

 

جلوگیری از مصرف اینترنت زیاد در کال آف دیوتی

برای جلوگیری از متقبل شدن هزینه اینترنت زیاد لازم است افراد در زمان استفاده از این بازی افراط نکنند. طبق بررسی های انجام شده توسط گیمر ها، مقدار مصرف دقیق اینترنت توسط بازی کال آف دیوتی، هر ساعت ۴۰ مگابایت می باشد که البته عوامل دیگری همچون گرافیک می تواند از این مقدار بکاهد و یا آن را افزایش دهد. سایر عواملی که در مقدار مصرف اینترنت این بازی نقش دارند تنظیمات بازی و نوع سیستمی است که افراد با آن از این بازی استفاده می کنند.

اگر در تنظیمات بازی چت صوتی برای شما فعال باشد میزان مصرف اینترنت بیشتر خواهد بود. در صورت استفاده از چت صوتی می توانید میزان مصرف اینترنت خود را تا ۳۰ مگابایت و یا کمتر نیز کاهش دهید اما در صورت استفاده از چت صوتی این میزان دو برابر خواهد بود و تا ۶۰ مگابایت بر ساعت نیز خواهد رسید.

همچنین ممکن است در صورت استفاده برنامه های دیگر از اینترنت، افراد به اشتباه این میزان مصرف را به حساب این بازی می گذارند در صورتی که بهتر است برای پایین آوردن هزینه اینترنت، بهتر است برنامه های اینترنتی دیگر بسته باشند. برای کنترل مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی می توانید به بخش تنظیمات بازی رفته و گزینه مصرف کم اینترنت را انتخاب کنید.

البته یک راه دیگر نیز وجود دارد و افراد می توانند در تنظیمات گوشی خود در بخش میزان مصرف داده، یک میزان مشخص معین نموده تا در صورت نزدیک شدن مصرف اینترنت به حد مشخص شده، با اعلان به آن ها هشدار داده شود.

مطالب مرتبط: سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی اندروید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =