کالاف دیوتی

ماجرای قتل گیمر بازی کالاف دیوتی موبایل

ماجرای قتل گیمر بازی کالاف دیوتی موبایل

.Flashlight گیمر بازی Call of Duty Mobile به خاطر قتل گیمر بازی COD  به 14 سال زندان محکوم شد. در 23 فوریه 2021، بازیکن حرفه ‌ای Call of Duty Mobile، اینگرید اولیویرا بوئنو داسیلوا، معروف به Sol توسط یکی از هم تیمی های خود، Guilherme Alves Costa، گیمر esport در سائوپائولو، برزیل با ضربات چاقو کشته شد.

متهم یک سال و نیم بعد با اعترافات خود به 14 سال زندان محکوم شده است. تصمیم دادگاه دوشنبه شب 15 اوت 2022 توسط قاضی سائوپال صادر شد. طبق تصمیم قاضی، محکومان نمی توانند اکنون برای آزادی درخواست تجدید نظر کنند:

“من قویاً معتقدم که درخواست متهم به منظور محکوم کردن گیلرمه آلوس کاستا، واجد شرایط در این پرونده، به عنوان عدم پیشرفت در جرم مقرر در ماده 121، I و III، قانون جزا، به مجازات 14 سال حبس محکوم است. من به او حق استیناف در آزادی را نمی دهم. دلایلی که منجر به حکم حبس می شود، همچنان پا بر جا است و اکنون با محکومیت تقویت شده است. ”

 

جهت اطلاع از نحوه بازیBattle royale  در CoD mobile کلیک کنید.

 

نگاهی به پرونده قتل وحشتناک سول گیمر Call of Duty Mobile

اولیوریا بازیکن 19 ساله کالآف دیوتی موبایل با کاستا که با نام مستعار آنلاین “فلش لایت” شناخته می شود، در تماس بود. هر دوی آن ها به صورت آنلاین با هم آشنا شدند و به دلیل عشق متقابل شان به بازی، به خصوص عنوان بتل رویال، Call of Duty، بلافاصله دوستان خوبی شدند.

پس از تقریباً یک ماه آشنایی با یکدیگر از طریق Call of Duty Mobile، کاستا به محل سکونت اولیوریا رفت و او را در محله خود در محله Pirituba در شمال سائوپائولو چندین ضربه چاقو زد.

این جنایت وحشتناک اولین بار زمانی کشف شد که کاستا پس از ارتکاب جنایت چند تصویر از جسد سول را در گروه واتس اپ خود به اشتراک گذاشت. یکی از این گروه ها، سازمان نخبگان گیمرها، بلافاصله ماجرا را به مقامات محلی گزارش کرد و آلوس کاستا ظرف 30 دقیقه پس از انجام قتل دستگیر شد.

 

نگاهی به پرونده قتل وحشتناک سول گیمر Call of Duty Mobile

 

پس از دستگیری توسط مقامات قانونی، کاستا هیچ نشانه پشیمانی از خود نشان نداد و در ادامه چند تصویر را در گروه واتس اپ خوداز قتل گیمر به اشتراک گذاشت. در حالی که هدف واقعی پشت این عمل شیطانی هنوز مشخص نیست، او آشکارا اعتراف کرد که قبلاً قتل را طراحی کرده بوده است. سپس پرونده به عنوان قتل ثبت شد.

با این حال، پس از یک سال و نیم، سرانجام عدالت اجرا شد؛ زیرا کاستا به دلیل جنایت خود به 14 سال زندان محکوم شد. کاستا در طول دوران حبس خود باید تحت بررسی های روانپزشکی و معاینات معمول قرار گیرد. آن ها در ادامه گفتند که ممکن است وی به جای 14 سال حبس، مادام العمر به آسایشگاه روانی فرستاده شود. با این حال، این اطلاعات را نمی توان تایید کرد.

خبر قتل  گیمر، سول مثل آتش در جامعه Call of Duty پخش شد و تسلیت فراوانی از خانواده و دوستان را برانگیخت. قتل گیمر کالآف دیوتی موبایل برای خانواده او و جامعه بازی کالاف دیوتی موبایل تاسف بار بوده است.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty: Mobile اکنون در بالای چارت در آیفون و اندروید قرار دارد. می‌توانید نسخه جدید این بازی تیراندازی اول شخص را مستقیماً روی دستگاه تلفن همراه خود دانلود و پخش کنید. بازیکنان و والدین باید در مورد برنامه جدید Call of Duty: Mobile، از جمله رتبه ‌بندی‌ ها، مشکلات، خریدهای درون ‌برنامه ای و موارد دیگر بدانند.سی پی را با بهترین قیمت از پابلیتو بخرید.

Call of Duty: Mobile یک بازی موبایل جدید برای آیفون، آیپد و اندروید است که تیراندازی اول شخص کنسول محبوب را به موبایل می آورد. این بازی متعلق به Activision است. توسعه دهنده آن Tencent که PUBG Mobile را ساخته است و می دانیم در ساخت نسخه ‌های موبایلی بازی ‌های کنسولی به خوبی مهارت دارند.

شما می توانید حالت های بازی چند نفره Call of Duty و همچنین حالت بازی Battle Royale را بازی کنید.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل فقط کافی است Call of Duty®: Mobile Player ID خود را وارد کنید. مقدار CP مورد نظر را برای خرید انتخاب کنید. پرداخت را تکمیل کنید و CP بلافاصله به حساب Call of Duty®: Mobile شما اضافه خواهد شد. با استفاده از پرداخت های اینترنتی  می توانید بدون ثبت نام، یا ورود به سیستم مورد به راحتی پرداخت خود را تکمیل کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =