آموزشی

قیمت  CoD Points: نحوه خرید، خرج کردن و انتقال آن ها

قیمت  CoD Points: نحوه خرید، خرج کردن و انتقال آن ها

CoD Point ها واحد پول رسمی Call of Duty هستند. قیمت‌های CoD Point، محل خرید آن ها و این که آیا بین بازی‌ها منتقل می‌شوند را بررسی می کنیم.

چشم انداز بازی در طول سال ها با ادغام ریزتراکنش ها و خدمات بازی زنده تغییر کرده است. بسیاری از بازی‌ها محتوای اضافی را ارائه می‌دهند که لوازم آرایشی یکی از حامیان اصلی آن است. با ارائه حمله ویژه به پوسته‌های تایتان و اسنوپ داگ و همچنین طرح‌های منحصر به ‌فرد اسلحه برای سلاح ‌های محبوب، Vanguard و Warzone، به راحتی می‌توان فهمید که چرا بازیکنان می‌خواهند CoD Points خرج کنند.

سی پی کالاف دیوتی موبایل

مقادیر و بسته‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید CoD Point انتخاب کنید که متناسب با نیازهای مختلف است.

برخی از بازیکنان فقط باید حساب خود را با چند صد امتیاز شارژ کنند تا آخرین بسته را دریافت کنند. در حالی که دیگران نیاز به یک انبار بزرگ با قصد صرف امتیازهای زیادی دارند. هر چه امتیاز بیشتری بخواهید، تخفیف ها بیشتر می شود.

در این جا قیمت های مختلف برای بسته های مختلف CoD Points آمده است:

200 CoD Points: $1.99 / £1.79

500 CoD Points: $4.99 / £4.31

1,000 (+100 Bonus) CoD Points: $9.99 / £8.49

2,000 (+400 Bonus) CoD Points: $19.99 / £16.79

4,000 (+1,000 Bonus) CoD Points: $39.99 / £34.99

7,000 (+2,500 Bonus) CoD Points: $74.99 / £69.99

10,000 (+3,000 Bonus) CoD Points: $99.99 / £84.99

15,000 (+6,000 Bonus) CoD Points: $149.99 / £123.99

 

نحوه خرید امتیاز COD

شما می توانید برای نحوه خرید امتیاز COD بسیار انعطاف پذیر باشید؛ چرا که چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد. برای اطمینان از این که آن ها را برای پلتفرم مناسب می‌خرید، فقط با راهنمای ما در مورد انتقال سی پی COD در پلتفرم‌ها دوباره بررسی کنید.خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را از ما بگیرید.

 

چهار راه برای خرید COD Point وجود دارد:

  •      انواع بازیکنان رایانه شخصی می توانند CoD Points را در وب سایت Battle.net خریداری کنند.
  •      بازیکنان PS4 و PS5 می توانند CoD Points را در PS Store در کنسول خود یا در وب سایت PlayStation خریداری کنند.
  •      پلیر های Xbox Series X، Series S یا One می توانند CoD Points را در Xbox Marketplace در کنسول خود یا وب سایت رسمی Microsoft Store خریداری کنند.
  •      کوپن‌های سهام و کارت‌های هدیه فیزیکی خرده‌فروش را با کدی انتخاب کنید که بازیکنان می‌توانند برای امتیازهای CoD از آن استفاده کنند.

 

چهار راه برای خرید COD Point وجود دارد:

 

سی پی CoD را در کجا خرج کنیم؟

خرج کردن CoD Point های خود فوق العاده آسان است، زیرا بازیکنان می توانند بسته های لوازم آرایشی و بلوپرینت ها را در فروشگاه درون بازی خریداری کنند.

فروشگاه‌ها در Vanguard، Warzone، Black Ops Cold War و Modern Warfare در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید بدون در نظر گرفتن عنوان دلخواه، اپراتور خود را آماده کنید.

آیا CoD Point ها در بازی ها منتقل می شوند؟

خبر خوب این است که CoD Points شما به بازی‌های Call of Duty منتقل می‌شود، زیرا به حساب Activision شما مرتبط هستند. جهت روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی کلیک کنید.بازیکنانی که هنوز CoD Points را از Vanguard در حساب خود دارند، نیازی به نگرانی ندارند، زیرا زمانی که Modern Warfare 2 منتشر شود، به طور خودکار در حساب شما خواهند بود.

 

چه چیزی می توانم با COD Point بخرم؟

ارز Call of Duty در اصل برای خرید دو چیز استفاده می‌شود: Battle Pass برای فصل جاری و بسته‌های حاوی آیتم‌های مختلف.

 

Battle Pass

Vanguard و Warzone Pacific در حال حاضر به صورت پشت سر هم با یکدیگر اجرا می شوند و یک Battle Pass را به اشتراک می گذارند که دارای 100 ردیف برای بازیکنان است تا بتوانند در طول یک فصل مسیر خود را شکست دهند و اگر بازیکنان به اندازه کافی متعهد باشند، در واقع می توانند به اندازه کافی CoD Points، از طریق بالا بردن سطح پاس، کسب کنند تا پاس بعدی را به صورت رایگان دریافت کنند. سایت پابلیتو انواع جم و کش بازی های موبایلی را به فروش می رساند.

گذرگاه نبرد Vanguard & Warzone Season 3 را می توان از چند روش مختلف خریداری کنید:

  •      آن را از وب سایت رسمی Call of Duty خریداری کنید.
  •      آن را از فروشگاه درون بازی در پلتفرم مربوطه بخرید.

 

بسته

محتوای اصلی دیگری که می‌توانید بخرید طیف گسترده‌ای از بسته‌ها است. این بسته های ویژه قیمت متفاوتی دارند و هر کدام اقلام منحصر به فرد خود را دارند.

کلکسیون‌ هایی که می‌توانید پیدا کنید عبارتند از کارت‌های تلفن، نمادها، پوسته‌های اپراتور، نقشه‌های سلاح، جذابیت‌های سلاح و موارد دیگر.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

یک نظر در “قیمت  CoD Points: نحوه خرید، خرج کردن و انتقال آن ها

  1. علی زینلی گفت:

    سی پی میخوام اعتماد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =