آموزشی

فصل پنجم بازی call of duty

معرفی فصل5 کالاف دیوتی موبایل

فصل پنجم بازی call of duty تنها چند ساعت تا عرضه باقی مانده است و تا کنون اطلاعات جدیدی منتشر شده که بیشتر محتوای آینده بازی را برای فصل آینده تأیید می کند.

بازیکنان می توانند منتظر یک فصل جدید با نقشه های جدید، سلاح ها و خیلی چیزهای دیگر باشند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که مرحله 3 مسابقات جهانی نیز در فصل آینده آغاز شود، اگر چه هنوز اطلاعیه رسمی اعلام نشده است.

Call of Duty Mobile Season 4: Wild Dogs تعداد زیادی از عناصر جدید را معرفی کرد که بازیکنان تاکنون در بازی از آن ها استقبال کرده اند.

همچنین در حال حاضر چیزهای بیشتری در راه است و با تنظیم مجدد رتبه در فصل آینده، کار سخت تر می شود، اما با پاداش های متعدد همراه خواهد بود. علاوه بر این، افشای اطلاعات جدید حاکی از بازگشت پوسته اپراتور افسانه ای مورد علاقه طرفداران در فصل آینده است.

رسم Redux اخیراً بسیار محبوب شده است. Fennec اسطوره ای که در این فصل بازگشته و انتظار می رود که یک اپراتور افسانه ای قدیمی نیز در فصل 5 بازگردد.

 

Legendary Ghost برای بازگشت به Call of Duty Mobile در فصل 5 در قرعه کشی redux

قرعه‌کشی‌ های Redux به قرعه ‌های خوش شانسی گفته می‌شود که در گذشته منتشر شده‌ اند، اما به دلیل تقاضای عمومی دوباره به بازی بازگردانده شده‌ اند.

پس از منظم شدن طرح ‌های اسطوره‌ای، چندین بازیکن از خرید نکردن فنک افسانه‌ ای پشیمان شدند. بالاخره به بازی بازگردانده شد.و بازیکنانی که قبلا این فرصت را از دست داده بودند، اکنون می توانند آن را خریداری کنند.

به همین ترتیب، افشاگری‌ ها حاکی از آن است که پوسته اپراتور Legendary Ghost در فصل آینده به بازی باز می ‌گردد. پوسته Legendary Ghost برای اولین بار ده ماه پیش با طرح افسانه ای Shorty منتشر شد.

بازیکنان اکنون فرصت دیگری برای خرید پوسته همراه با سایر آیتم های قرعه کشی خواهند داشت. بازیکنانی که قبلاً شانس خود را در همان قرعه کشی ده ماه پیش امتحان کرده اند، فقط می توانند بقیه لوازم آرایشی را خریداری کنند و تعداد محدودی کشش داشته باشند.

بهترین بخش در مورد این پوسته اپراتور، واحد افسانه ای K9 است که همراه آن می باشد. بازیکنان همچنین رایلی، وفا دارترین سگ گوست را در کنار او در لابی و منو های مسابقه خواهند داشت.

اگرچه Shorty مدت زیادی است که یک سلاح متا نبوده است، بازیکنان هنوز هم می توانند سلاح ثانویه را به دست آورند؛ زیرا هنوز هم در درگیری های مسلحانه از فاصله نزدیک صدمات زیادی وارد می کند. بهتر است دشمنانی را که از نظر سلامتی ضعیف هستند، از بین ببرید.

 

خرید سی پی بازی Call of Duty Mobile

پلی استور

برای خرید CP از پلی استور، کافی است برنامه Call of Duty: Mobile را در گوشی خود باز کنید و روی نماد مثبت در منو اصلی کلیک کنید و سپس روی مقدار CP مورد نظر برای خرید کلیک کرده و پرداخت را ادامه دهید.با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از پابلیتو  پشتیبانی 24 دریافت کنید.

Codashop

خرید در CP در Codashop چندان ساده نیست؛ زیرا هیچ راه مستقیمی برای خرید CP وجود ندارد. شما باید Garena Shells را از آن جا خریداری کنید و سپس آن را به CP تبدیل نمایید.

برای خرید Garena Shells در Codashop کافی است.به Codashop Call of Duty Mobile بروید، مقدار Garena Shell، Mode of Pay را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید کنید. پس از خرید موفقیت آمیز، یک رمز کارت Prepaid دریافت خواهید کرد که بعداً به آن نیاز خواهید داشت. پس از خرید موفق Garena Shells، باید آن را به نقاط Call of Duty Mobile تبدیل کنید.

نحوه استفاده از Garena Shells در Call of Duty Mobile

برای تبدیل Garena Shells به نقاط Call of Duty Mobile ، باید به وب سایت Garena PH بروید و روی Call of Duty: Mobile کلیک کنید. از شما خواسته می شود از هر حسابی که برای بازی Call of Duty استفاده می کنید، وارد شوید (گارنا یا فیس بوک)

پس از آن روی Garena Prepaid Card کلیک کنید و رمز کارت Prepaid را که قبلاً هنگام خرید Garena Shells دریافت کرده اید را در Codashop قرار دهید. سپس Confirm را فشار دهید و می گوید معامله موفقیت آمیز است و امتیازات Call of Duty  به حساب شما منتقل می شود.

سخن پایانی

تاریخ انتشار فصل پنجم بازی call of duty از 11 خرداد اعلام شده است.اگر اهل چالش و بازی هستیدخبرهای خوبی در راه است.در فصل جدید تغییراتن زیادی را مشاهده خواهید کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =