آموزشی

عوض کردن پسوورد activision

عوض کردن پسوورد activision

در این مقاله می خواهیم به شما روش عوض کردن پسوورد activision را آموزش دهیم. پیش از آن باید اشاره کنیم که اکانت اکتیویژن در واقع اکانتی است که پاداش ها و جوایز ویژه ‌ای را به شما به عنوان کاربر می دهد و اطلاعات جدیدی را در جهت بهبود پیدا کردن گیم پلی در اختیار اکانت شما قرار می دهد. اگر اکانت اکتیویژن را ندارید می توانید به صورت رایگان یک حساب کاربری را به راحتی ایجاد کنید. این حساب ها می توانند امکان مهاجرت متقابل بین حساب های مختلف شما در پلتفرم های مختلف را فراهم کند.

از آن جایی که مهاجرت متقابل در حساب اکتیویژن فعال است می توانید در هر اپلیکیشنی که در آن حساب اکتیویژن دارید بازی کنید و پیشرفت شما در بازی های مختلف نمایش داده می شود. همچنین می توانید با استفاده از حساب بازی که قبلا در پلتفرم های دیگری مثل استیم، پلی استیشن یا ایکس باکس دارید یک اکانت جدید را ایجاد کنید و هنگام ایجاد این حساب به صفحه شبکه بازی بروید تا اطلاعات ورود توسط شما تایید شود. اگر اکانت بازی ندارید می توانید گزینه موبایل را انتخاب کنید تا اکانت اکتیویژن شما ساخته شود.

در سایت پوبلیتو می توانید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کنید.

شرکت اکتیویژن

در مورد شرکت اکتویژن باید بدانید که در سال 2008، با همکاری Windy Games به Activision Blizzard تبدیل شد. در حال حاضر این شرکت کاربران میلیونی ای دارد که از طریق وب سایت و نرم افزار آن به امکانات مختلف شرکت اکتیویژن متصل می شوند. وب سایت اصلی اکتیویژن با نام Activision.com در بین مردم شناخته می شود.

 

لینک کردن اکانت‌های پلتفرم

پیش از آموزش عوض کردن پسوورد activision باید با پلتفرم خودتان را به اکانت اکتیویژن لینک کنید. اکانت های مختلفی مثل ایکس باکس، استیم، پلی استیشن و غیره می‌توانند به اکانت اکتیویژن متصل شوند. برای اینکه این پلتفرم ها را به اکانت بازی خود و اکانت اکتیویژن متصل کنید باید مراحل زیر را طی کنید:
1.در اکانتی که در پلتفرم‌های پلی استیشن، استیم و غیره را دارید Sign In کنید.
2.در همان مرورگر، وارد اکانت activision شوید.
3. در بخش Account Linking، اکانت خودتان را برای لینک کردن انتخاب کنید. (به این نکته توجه کنید که اکانت‌های activision فقط با یکی از اکانت‌های شما لینک می‌گردد.)
4. پس از آن باید گزینه Continue را انتخاب کنید و سپس شما به وب‌سایت پلتفرم خود می روید تا پروسه لینک کردن را به طور کامل انجام دهید.

 

لینک کردن اکانت‌های پلتفرم

 

مراحل عوض کردن پسوورد activision

تغییر و عوض کردن پسورد activision  بسیار ساده انجام می شود و برای این کار شما کافی است که همان طور که آموزش داده شد حساب کاربری خودتان مثل کالاف دیوتی، استم و غیره را روی اکانت اکتیویژن ذخیره کنی. همچنین شما باید بدانید که اکتیویژن در واقع شرکت بزرگ بازی های ویدیویی است که بازی های کالاف دیوتی توسط این شرکت ساخته شده است. شما باید برای ذخیره بازی های کالاف دیوتی اکانت اکتیویژن داشته باشید. برای تغییر و عوض کردن رمز اکانت اکتیویژن باید مراحل زیر را به ترتیب اجرایی کنید:

 

1.در مرحله ی اول باید وارد صفحه ورود به حساب اکتیویژن شوید، پس از آن آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

2.در مرحله ی بعدی باید برای وارد شدن به اکانت روی گزینه ی Sign In کلیک کنید.
3. پس از اینکه این مراحل را طی کردید، حساب کاربری شما باز خواهد شد و شما باید در بالای صفحه روی منو سه خط کلیک کنید و از میان گزینه های باز شده روی گزینه ی Profile کلیک کنید.
4. حالا می توانید نسبت به عوض کردن پسوورد activision اقدام کرده و گزینه پسوورد را پیدا کرده و روی دکمه Edit روبروی آن ضربه بزنید.
5.در این مرحله دو کادر خالی برای شما باز خواهد شد، در کادر اول رمز جدید را وارد کنید و در دومین کادر تکرار رمزتان را وارد کنید.
6. سپس برای اینکه تغییرات عوض کردن پسوورد activision اعمال شود، روی دکمه آبی رنگ Save کلیک کنید.
7. در آخرین مرحله هم یک پنجره با نام Verify Your Account برای شما باز می شود که باید رمز قبلی خودتان را در کادر Enter Password بزنید، سپس روی گزینه ی Submit کلیک کنید.

مراحل عوض کردن پسوورد activision

اگر تمامی مراحل را با موفقیت به پایان رساندید و پسورد حساب کاربری اکتویژن شما عوض شده است. در پایان هم امیدواریم که مقاله عوض کردن پسوورد activision حساب پلتفرم های مختلف برای شما مفید واقع شده باشد.

مطالب مرتبط: روش متصل کردن بازی به اکتیویژن اکانت در زمان شروع بازی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 17 =