آموزشی

سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی اندروید

سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی اندروید

سیستم مورد نیاز اندروید برای کالاف دیوتی چیست؟ کالاف دیوتی از جمله پر طرفدار ترین بازی های کامپیوتری است. این بازی پر طرفدار پیشتر در موبایل نسخه رسمی نداشت. اما چند سالی است که نسخه موبایل Call of Duty نیز در دسترس قرار گرفته است. پس از عرضه نسخه موبایل این بازی، طولی نکشید که جزو پر طرفدار ترین بازی های موبایلی قرار گرفت. با ارائه نسخه های جدید از این بازی، امکانات و ویژگی های آن نیز ارتقا یافت.

کاربران سیستم عامل اندروید بسیار زیاد هستند. به همین جهت درصد بالایی از کاربران بازی کالاف دیوتی، از نسخه اندروید استفاده می کنند. اما این بازی کیفیت گرافیکی نسبتا بالایی دارد و به همین جهت است که اطلاع از سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی اندروید اهمیت بالایی دارد.

 

آشنایی با بازی کالاف دیوتی

همانطور که پیشتر به آن اشاره داشتیم، بازی کالاف دیوتی از سال های گذشته طرفداران زیادی داشته است. بازی پر طرفدار کالاف دیوتی حتی پیش از عرضه سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر ها قابل اجرا بود. تاریخ عرضه اولین نسخه بازی Call of Duty سال 2003 است، یعنی چیزی در حدود 2 دهه. در صورتی تاریخ عرضه سیستم عامل اندروید به سال 2008 بر می گردد.

کالاف دیوتی را می توان یکی از مشهور ترین بازی های اکشن و تیراندازی قلمداد کرد. کامپیوتر و موبایل از جمله پر کاربر ترین پلتفرم های اجرای بازی های ویدیویی هستند که بازی کالاف دیوتی روی هر دوی این دو پلتفرم ها قابل اجرا است.

بازی کالاف دیوتی یک بازی هیجان انگیز است که بازیکنان باید با به کارگیری امکانات مختلف ارائه شده در بازی و استفاده از آیتم های متنوع، ماموریت های مورد نظر را انجام دهند. در بازی کالاف دیوتی چالش های بسیار مهیجی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

جذابیت و هیجان بالا، گرافیک فوق العاده و صداگذاری های متناسب روی این بازی، از جمله دلایلی است که این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های جهان تبدیل کرده است.

هر بازی ویدیویی نیازمند یک سری مشخصات سخت افزاری روی سیستم عامل مورد نظر است. بازی کالاف دیوتی نیز از این موضوع مستثنی نیست. به همین جهت است که برای نصب این بازی روی پلتفرم هایی با سیستم عامل اندروید باید از دارا بودن مشخصات سخت افزاری آن اطمینان حاصل کرد.

 

برای کالاف دیوتی اندروید سیستم مورد نیاز چیست؟

همانطور که گفتیم برای اجرای هر بازی ویدیویی، نیاز است که سیستم عامل و سخت افزار مورد نیاز آن بازی فراهم شود. برای اجرای کالاف دیوتی اندروید نیز باید سیستم مورد نیاز روی گوشی و یا تبلت مهیا شده باشد.

خوشبختانه طراحی بازی کالاف دیوتی اندروید به گونه ای است که کاربران با سیستم های متوسط نیز بتوانند از بازی کردن آن لذت ببرند. همچنین لازم به ذکر است که نسخه های جدید بازی کالاف دیوتی اندروید ممکن است نیازمند سیستم های قوی تری باشد. به همین جهت است که قبل از نصب آن از آخرین اپدیت های سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی اندروید مطلع شوید.

نسخه اندروید مورد نیاز اندروید برای بازی کالاف دیوتی اندروید، اندروید 4.3 و یا بالاتر می باشد. همچنین پردازنده مرکزی گوشی و یا تبلت اندرویدی برای بازی Call of Duty باید Snapdragon 625 و یا معادل این پردازنده و ورژن های بهتر باشد.

مشخصات پردازنده گرافیکی نیز دیگر ویژگی برای نصب کالاف دیوتی اندروید است. برای نصب کالاف دیوتی روی گوشی و تبلت های اندرویدی باید پردازنده گرافیکی پلتفرم مورد نظر Areno 506 و یا پردازنده های معادل آن و نسخه های بهتر باشد.

رم یا همان حافظه موقت نیز برای اجرای بازی کالاف دیوتی اندروید باید دست کم 3GB و یا بالاتر باشد.

فضای مورد نیاز برای دانلود بازی 1GB و برای نصب آن دست کم 1.5GB می باشد. البته همانطور که گفتیم نسخه های جدید ممکن است نیازمند مشخصات سخت افزاری دیگری باشند و این مشخصات را باید در آخرین نسخه مورد بررسی قرار داد.

 

برای کالاف دیوتی اندروید سیستم مورد نیاز چیست؟

 

ارتقا امکانات و آیتم های درون بازی

بازی کالاف دیوتی یک بازی رایگان است. اما برای ارتقا امکانات و آیتم های درون بازی سازندگان پول های درون بازی را تدارک دیده اند که به کمک آن ها می تواند خرید را انجام داد. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ایران نیاز امکان پذیر است. فروشگاه آنلاین پابلیتو خرید CP های درون بازی Call of Duty را برای علاقه مندان امکان پذیر کرده است. بازیکنان می توانند سی پی های مورد نیاز را بدون دغدغه از فروشگاه Poblito تهیه نمایند.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 8 =