آموزشی

چگونه می توان سلاح های لجندری را در Call Of Duty Mobile به صورت رایگان دریافت کرد!

سلاح ‌های افسانه ‌ای کالاف دیوتی

سلاح ‌های لجندری بهترین سلاح ‌ها در Call of Duty Mobile هستند. سلاح ‌های افسانه ‌ای کالاف دیوتی می توانند بسیار گران باشند، بنابراین در این جا بهترین راه برای دریافت رایگان آن ها وجود دارد!

چندین پوسته اسلحه وجود دارد که بازیکنان می توانند از آن ها در Call of Duty Mobile استفاده کنند. از پوسته های سلاح کمیاب و غیر معمول گرفته تا پوسته های افسانه ای و افسانه ای ممتاز، تعداد زیادی پوسته وجود دارد که بازیکنان می توانند از آن ها بهره ببرند. علاوه بر این، انواع مختلفی از کاموهای مختلف اسلحه ساینده نیز وجود دارد. کاموهای طلا، پلاتین، الماس و دمشق را می توان با تکمیل چالش ها با یک تفنگ خاص باز کرد.

سلاح ‌های لجندری کالاف دیوتی

از بین تمام این پوسته ها، پوسته های اسلحه Mythic گران ترین، کمیاب ترین و پرطرفدارترین پوسته های اسلحه در بازی هستند. علاوه بر این، در Call of Duty Mobile، پوسته‌های اسلحه Mythic دارای بالاترین طراحی با انیمیشن‌های کشتار باورنکردنی هستند. از زمان انتشار اولین Mythic، Fennec – Ascended، این پوسته‌های اسلحه به چیزی که همه به دنبال آن هستند، در بازی تبدیل شده‌اند.

با این حال، مشکل پوسته های Mythic در Call of Duty Mobile قیمت آن هاست. قرعه کشی های لجندری پس از چند چالش اول به طور قابل توجهی بیشتر از قرعه کشی های لجندری هزینه دارد. علاوه بر این، اسلحه‌های Mythic دارای پیوست‌ها و انیمیشن‌های اضافی زیادی هستند. همچنین، برای باز کردن این چیزهای جالب، بازیکنان باید مبلغ هنگفت دیگری بپردازند. در حال حاضر، این چیزی است که بسیاری از مردم توانایی پرداخت آن را ندارند. بنابراین، در این جا خلاصه ای سریع از نحوه خرید این پوسته های اسطوره ای به صورت رایگان در بازی آورده شده است!

 

گام‌هایی برای دریافت پوسته‌های اسطوره‌ای رایگان در Call of Duty Mobile

تنها راهی که بازیکنان می توانند روی پوسته اسلحه های Mythic دست پیدا کنند، قرعه کشی های خوش شانس Mythic است. اکنون، این به امتیازات COD نیاز دارد که می توانید از طریق فروشگاه درون بازی با پول واقعی خریداری کنید.  راهی برای دور زدن این موضوع وجود دارد. امتیاز COD را می توان از طریق روش های مختلف در بازی به دست آورد. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به این روش ها بیندازیم.

گام‌هایی برای دریافت پوسته‌های اسطوره‌ای رایگان در Call of Duty Mobile

  1.  Google Opinion Rewards

Google Opinion Rewards اساساً به بازیکنان این امکان را می دهد که با تکمیل نظرسنجی ها از Google Play درآمد کسب کنند. همچنین ترفندی برای دریافت نظرسنجی های بیشتر در برنامه وجود دارد. اگر خود را به عنوان یک کاربر نوجوان زن ثبت نام کنید، شانس گرفتن نظرسنجی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این، هرچه بیشتر پیش روید، نظرسنجی های بیشتری را پر می کنید.

حالا، پس از جمع آوری موفقیت آمیز مقدار زیادی تعادل، بازیکنان می توانند امتیاز COD را خریداری کنند و در نهایت به قرعه کشی های خوش شانس Mythic بروند. این اساسا به بازیکنان اجازه می دهد تا اسلحه های Mythic را به صورت رایگان در بازی دریافت کنند. علاوه بر این، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید، اسلحه Mythic یا پوست شخصیت ممکن است با نرخ های بسیار خوبی کاهش یابد.

در دو روش بعدی به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان اشاره خواهیم کرد.

  1. مسابقات سلاح ‌های لجندری کالاف دیوتی

چندین تورنمنت از طریق پورتال های مختلف برگزار می شود که بازیکنان می توانند برای دریافت CP رایگان در آن ها شرکت کنند. برنده شدن در چند مورد از این تورنمنت ها به بازیکنان این امکان را می دهد که CP کافی برای رفتن به قرعه کشی خوش شانس Mythic جمع کنند.

  1. CP Giveaways

از یوتیوبرها  تا تولیدکنندگان محتوای مختلف، رقابت‌های هدایای CP در حال حاضر بسیار رایج هستند. یوتیوبرهایی مانند iFerg هر از چند گاهی چنین هدایایی را برگزار می کنند. این به بازیکنان اجازه می دهد تا CP رایگان برنده شوند. علاوه بر این، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا CP کافی برای رفتن به قرعه‌کشی خوش شانس Mythic را دریافت کنند.

نکته مهمی که در این جا باید به آن توجه کرد، این است که همه این روش ها 100٪ قانونی هستند. برای دریافت CP در Call of Duty Mobile از ابزارهای غیرقانونی دوری کنید. چنین روش های غیرقانونی یک تهدید جدی برای حساب شما به شمار می رود و می تواند آن را برای همیشه مسدود کند. علاوه بر این، تعداد زیادی وب ‌سایت وجود دارد که قول می‌دهند که مبلغ CP به بازیکنان بدهند. دوری از چنین وب سایت هایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اسلحه لجندری برای استفاده در Call Of Duty Mobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سیزده =