آموزشی

روش گرفتن کاراکتر (شخصیت) در کالاف دیوتی

برای گرفتن کاراکتر (شخصیت) در کالاف دیوتی باید ۲۴ روز کامل در بازی کالاف دیوتی آنلاین باشید، زیرا در این صورت کالاف دیوتی به شما یک شخصیت بی نظیر هدیه می دهد. از روش های دیگر گرفتن کاراکتر در بازی کالاف دیوتی موبایل این است که به قسمت Watch بروید و در آن قسمت ویدیو های تبلیغاتی وجود دارد و شما باید ویدیوها را تماشا کنید با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی یک سکه ویژه به شما اعطا می کند. و شما با استفاده از همان سکه دریافتی می توانید یک کاراکتر جدید دریافت کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از دیگر روش ها است و شما با خرید سی پی کالاف دیوتی مخصوص موبایل می توانید شخصیت دلخواه خود را خریداری کنید. شما برای گرفتن کاراکتر (شخصیت) در کالاف دیوتی می توانید با بازی کردن رنک مچ امتیاز خود را افزایش دهید و اگر امتیاز شما به بالای ۴۰۰۰ برسد کالاف دیوتی به عنوان هدیه شخصیت ویژه به شما اعطا می کند.

کاپیتان پرایس، کاراکتر کالاف دیوتی موبایل

کاپیتان پرایس یکی از شخصیت های بی نظیر بازی کالاف دیوتی موبایل است.  در فرعی Modern Warfare یه قهرمان است که در تمام بازی های زیر مجموعه قرار دارد. دستور کاپیتان مک میلان به عنوان یک تک تیرانداز فعالیت می کرد. و در ماموریت ترور کردن عمران زاخائف شرکت کرده بود بعد از آن عنوان کاپیتان را گرفت. کاپیتان پرایس یک کاراکتر بی رحم است اما در برخی مواقع می توانید چهره وی را در حال خنده مشاهده کنید و یک فرد شوخ طبع است. بی رحم بودن کاپیتان پرایس به این معنی نیست که احساس ندارد، زیرا در برخی مواقع یک فرد دلسوز است. کاپیتان پرایس به عنوان یکی از اعضای ارتش بریتانیا در سال های پیش فعالیت می کرد که توانسته مهارت خود را اثبات کند. کاپیتان جان پرایس یک نخبه و تک تیرانداز و یک فرد متخصص است.

سوپ Soap، کاراکتر کالاف دیوتی موبایل

جان سوپ مک تاویش دوست کاپیتان پرایس است که به عنوان یکی از بهترین سربازان در بازی در دست کاربران قرار گرفته است. و کاپیتان پرایس به او اعتماد زیادی دارد. جان سوپ یک سرباز بی نظیر است به عنوان یک قهرمان در این بازی شناخته می شود. جانسون مک تاویش یک شخصیت پرطرفدار در بازی کال اف دیوتی است و طبق نظر سنجی آنلاین که صورت گرفته این شخصیت طرفداران بسیار زیادی دارد. کاپیتان مک تاویش یا جان سوپ یکی از بزرگترین شخصیت ها در تاریخ این بازی است، به عنوان سومین کارکتر برتر این بازی شناخته می شود .که در تمام مراحل طرفداران بسیار زیادی دارد. کاپیتان مک تاویش توانست جایگاه دوازدهم بازی خیالی را کسب کند. کاپیتان مک تاویش در ابتدا در ماموریت افتتاحیه معرفی شد.

 

گاست Simon “Ghost” Riley، کاراکتر کالاف دیوتی موبایل

کاراکتر گاست همراه با تعدادی سلاح و تعدادی یک آپ و سگش دوباره به این بازی خیالی بازگشته است. گاست می خواهد با شوالیه های خیانتکار بجنگد و آن ها را بکشد. در واقع کاراکتر گاست برای گرفتن انتقام بازگشته است. گاست یکسری سلاح برای انتقام گرفتن نیاز دارد و شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آیتم جدید را دریافت کنید. گاست به عنوان یک شخصیت افسانه ای است.

کاراکتر گاست محبوبیت بسیار زیادی دارد و در کودکی خود درد های زیادی را تجربه کرده است. بعد از جنگ و درگیری متاسفانه همراهانش را از دست می دهد. و وقتی که یکی از همراهانش را به محل فرود هلیکوپتر می برد متوجه خیانت شفرد می شود. البته این را هم ذکر کنیم ماسکی که بر روی صورت این شخصیت وجود دارد سبب شده شخصیت وی مرموز شود و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. برای گرفتن کاراکتر (شخصیت) در کالاف دیوتی می توانید اکانت بازی خود را به فیسبوک لینک کنید.

سخن پایانی

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی های موجود است که گرافیک بسیار بالا دارد و برای گوشی های موبایل مناسب است. گرفتن کاراکتر (شخصیت) در کالاف دیوتی کار سختی نیست و شما می توانید از روش های مختلف اقدام به گرفتن کاراکتر (شخصیت) در کالاف دیوتی کنید. مطمئنا با خرید سی پی مزایای زیادی به شما منتقل می شود. و شما می توانید اسلحه کاراکتر و ابزارهای مورد نیاز خود را در بازی خریداری کنید. بازی کال اف دیوتی یکی از بازی های محبوب گوشی های موبایل است و دارای چندین شخصیت محبوب می باشد. مطمئناً یکی از جذاب ترین قسمت های تمام بازی ها گرفتن کاراکترهای مورد علاقه است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =