آموزشی

روش های تقلب در بازی کلش رویال

روش تقلب در بازی کلش رویال

روش های تقلب در بازی کلش رویال بسیارند. بازی های ویدیویی پیشتر در پلتفرم های مخصوص مثل آتاری عرضه می شدند. اما با ظهور و همه گیری رایانه ها، بازی های رایانه ای زیادی مخصوص کامپیوتر ارائه شد که موجب جذب طرفداران بسیاری شد. پس از رایانه ها، گوشی های موبایل عضو جدا نشدنی بسیاری از مردمان می باشد. به همین جهت شرکت های زیادی درصدد ساخت و عرضه بازی های مخصوص موبایل بر آمدند. با ظهور و فراگیری گوشی های هوشمند، بازی های مخصوص دو سیستم عامل اندروید و iOS بسیار افزایش یافت. بازی کلش رویال Clash Royale یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی در حال حاضر است. تاریخ عرضه این بازی به سال 2016 بر می گردد و از آن طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

از قدیم روش های تقلب زیادی برای بازی های ویدیویی پیدا می شد. چه بسا برخی از بازی عمدا روش های تقلب برای بازی شان در نظر می گرفتند که موجب شهرت بیشتر آن شود.

به موجب پر طرفدار بودن این بازی، عده ی زیادی از بازیکنان آن به دنبال روش های تقلب در بازی کلش رویال هستند. در این مطلب سعی شده که روش های تقلب در بازی کلش رویال به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. همراه با ما باشید.

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

 

معرفی بازی کلش رویال Clash Royale

 

بازی کلش رویال در تاریخ دوم ماه مارس در سال 2016 عرضه شد. کمپانی عرضه کننده این بازی کمپانی مشهور سوپرسل می باشد. بازی کلش رویال برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد.

این بازی یک نوع بازی موبایل است که در آن بازیکنان به جنگ تن به تن می پردازند. در منطقه جنگی این بازی، بازیکنان باید با انجام استراتژی مناسب با طرف مقابل رقابت کرده و آن ها را شکست دهند. امکان رقابت گروهی در بازی کلش رویال نیز وجود دارد.

 

عدم پشتیبانی کلش رویال در ایران

در تاریخ 30 ام سپتامبر سال 2020، شرکت ارائه دهنده این بازی یعنی سوپرسل به زبان فارسی اعلام کرد که دیگر قراردادش را با پلتفرم کافه بازار تمدید نخواهد کرد. این کمپانی با اعلام این موضوع خاطر نشان کرد که کاربران ایران پس از این اقدام امکان انجام این بازی را نخواهند داشت. همچنین به موجب این اعلامیه دیگر کاربران امکان پرداخت درون برنامه را برای بازی کلش رویال نخواهند داشت.

 

تقلب در بازی کلش رویال

افراد آماتور شرکت کننده در بازی کلش رویال از ترفند های این بازی آگاهی ندارند و به همین جهت بسیاری از آن ها در مقایسه با افراد آگاه از این ترفند ها ضعیف عمل می کنند. برای حرفه ای بودن در بازی کلش رویال باید ترکیب صحیح چیدن کارت ها در این بازی را بدانید و ترفند مهم این است که پیش از شروع نبرد، از کارت های حریفتان آگاهی پیدا کنید.

روش های تقلب در بازی کلش رویال بسیار زیاد است و ما به بررسی و معرفی روش هایی می پردازیم که از نظر مورد تایید گوگل می باشد.

 

یک ترفند خوب برای Clash Royale

یکی از ترفند های خوب برای بازی کلش رویال، استفاده از جاینت در اول است. به کمک این ترفند پس از کسب امتیازات بیشتر می توانید در کنار جاینت، نیروهای دوربرد را نیز برای نبرد بفرستید. به کمک این ترفند می توانید در بسیاری مواقع برج های حریفتان را تخریب نمایید.

 

جم و صندوق های بازی Clash Royale

 

جم و صندوق های بازی Clash Royale

در واقع درآمد اصلی شرکت های تولید کننده بازی های ویدیویی از طریق پرداخت های درون برنامه ای است. اکثر بازی های آنلاین با خرید سکه های درون بازی امکانات بیشتری را در اختیار بازیکنان ارائه می دهند. برای مثال در بازی Call of Duty نیز با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توان اسلحه و لباس های ویژه ای تهیه کرد. در بازی کلش رویال نیز جم ها همین نقش را ایفا می کنند. با باز کردن صندوق ها و خرید رویال جم ها می توانید با امکانات بیشتری به نبرد ها بپردازید.

 

 

البته لازم به ذکر است که برای تهیه جم حتما لازم نیست پرداخت درون برنامه ای انجام دهید، برای مثال در بازی کلش رویال با مراجعه به بخش تی وی رویال TV Royale ، بازیکنان می توانند تعداد 5 عدد رویال جم را به رایگان دریافت نمایید. مزیت رویال جم ها در بازی کلش رویال این است که به کمک این جم ها بازیکنان می توانند هر کارتی را می خواهند در بازی تهیه و استفاده نمایند و خرید جم در واقع از بهترین روش های تقلب در بازی کلش رویال می باشد.

مطالب مرتبط: سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی اندروید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =