آموزشی

روش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

روش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

گاهی اوقات برای ایجاد یک برای ایجاد یک اکانت کالاف دیوتی  زمان زیادی را صرف کردیم و یا حتی از طریق خرید سی پی برای موبایل هزینه متحمل شده و وقتی در یک اکانت کالاف دیوتی ایجاد می کنید. ممکن است برای اکانت ایمیل ایجاد نکنید باشید. این اکانت ها ممکن است به صورت اتفاقی از موبایل شما حذف گردد که ما در ادامه سعی داریم روش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی و برگرداندن سی پی کالاف دیوتی بدون ایمیل  را شرح دهیم  و مطالبی پر کاربرد را باید این موضوع  برای آموزش شما آموزش بیان کنیم.

شرکت سازنده بازی کالاف دیوتی به خوبی این مشکل را برای گیمر ها حل نموده  اکانت مورد نظر به صورت ناخواسته حذف گردد بدون استفاده از ایمیل بتوان آن را بازگردانی کرد برای بازگردانی اکانت حذف شده به شرکت سازنده دیوتی مراجعه نمایید گزینه  من اکانتم رو فراموش کردم را وارد کنید وقتی که این گزینه را وارد میکنید شرکت کالاف دیوتی بلافاصله با استفاده از برکه پرسش و پاسخ از شما میخواهد که اطلاعات مورد نظر در مورد اکانت خود را در اختیار این شرکت قرار دهید تا بتواند شما را بازیابی و شما پس دهد. و در صورتی که تمام اطلاعات گفته شده و پرسش و پاسخ درست باشد پس اکانت شما را همانگونه که بوده به شما تحویل می دهد.

 

بازگرداندن مرحله ای کالاف دیوتی 

1.روی آیکن چرخ دنده شکل که در واقع قسمت تنظیمات می باشد، کلیک کنید.

2. گزینه Support را انتخاب کنید.

3. وارد پیج بازی می‌شوید که می‌توانید در آن روی گزینه Account – Login را انتخاب کنید.

4.در این‌ قسمت پیج باز می می‌ گردد که باید روی Can     I Restore an account را انتخاب نمایید .

5.در پیج جدید روی گزینه No dont Help کلیک نمایید  و بعد گزینه Contact Us را بزنید.

6.در پیج جدید، روی گزینه Account / profile / friend کلیک کنید.

7.در پیج جدید روی گزینه I Want restore a lost account کلیک کنید.

8.پیجی که باز می گردد و باید در آن روی گزینه no dont help انتخاب کنید.

9.حالا متن زیر را برای قسمت ساپورت کالاف دیوتی ارسال کنید. فراموش نکنید که باید جلوی هر قسمت  مشخصات اصلی و وخاصیتهای اکانت خودرابنویسید اکانت خود را بنویسید.

 

بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل چه مدت زمانی  میباشد؟

به این خاطر که بخش پشتیبانی اکتیویژن  Activation در اکثر ساعت های روز خیلی شلوغ می باشد، حداقل۱۰ روز زمان میبرد تا کالاف دیوتی موبایل به شما جواب دهد بدهد. و برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل اتفاق افتد. این امکان وجود دارد در ادامه دریافت اکانت  سوال‌هایی از شما بپرسد که باید به  همه  سوالات جواب دهید.

 خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

در قسمت دیگر شرکت اکتیویژن  آدرس کاملا جدیدی  برای وارد شدن  به اکانت برای‌ شما  میفرستد که باید از این اطلاعات  حفاظت و مراقبت و یادداشت نمود. به این خاطر که بار دیگر اکانت تان را فراموش  نکنید. و اگر دوباره این آدرس و رمز عبور را فراموش کنید بازگردانی اکانت بسیار مشکل میباشد.و با روش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی دشوار تر می شود.

 

چگونه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل را انجام دهیم؟

وقتی برای  بار  اول بازی را راه اندازی  می کنید ، دو گزینه کلی برای شما وجود خواهد داشت. guest login استفاده کرد و یا از طریق فیسبوک یا گوگل پلی وارد اکانت مدنظرتان در بازی کالاف دیوتی گردید. اگر قصد  برای یک بازی حرفه‌ای دارید، تلاش کنید که از طریق شرکت  فیسبوک یا گوگل پلی اکانت بسازید و از guest login استفاده نگردد. به این خاطر که این گزینه شما را مهمان معرفی می کند و مهمان محدودمیباشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =