آموزشی

خرید باندل کالاف دیوتی وارزون

خرید باندل کالاف دیوتی وارزون

سازنده کالاف دیوتی شرکت اکتیویژن می باشد که برای نسخه سری بی نظیر و خرید باندل کالاف دیوتی وارزون و  مدل های پرمیوم را عرضه کرده است. گیمرها می توانند بتل پس باندل کالاف دیوتی موبایل را خریداری کنند، در این صورت می توانند وارد رقابت های جذاب و منحصر به فرد کالاف دیوتی شوند.

گیمر ها با استفاده از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانند علاوه بر کسب امتیاز مثبت از مزایای زیادی در این بازی لذت ببرند، به عنوان مثال گیمرها می توانند در مپ ها بدرخشند. باندل کالاف دیوتی موبایل ارزان دارای قیمت مناسبی است. و گیمرها می توانند با صرف هزینه های اندک و خرید باندل وارزون ارزان از دنیای مزایای بازی های کالاف دیوتی لذت وافری ببرند. و بهترین باندل وارزون در سریعترین زمان ممکن برای شما فعال می شود.

معرفی باندل کالاف دیوتی موبایل و خرید باندل کالاف دیوتی وارزون

بعد از خرید باندل کالاف دیوتی موبایل ارزان می توانید از قابلیت های بیشتر بازی کالاف دیوتی استفاده کنید. به عنوان مثال شما با خرید پرمیوم پس پلاس بازی کالاف دیوتی می توانید تمامی جوایز سیزن را دریافت کنید.و این امکان برای شما وجود دارد که تایر خود را بالا ببرید. با کیفیت بهتر ماموریت های خود را انجام دهید. همچنین امکان دریافت تمام اسکین های زیبا و جدید و منحصر به فرد فصل با افزایش تایر کالاف دیوتی امکان پذیر است. یکی از مزایای باندل کالاف دیوتی این است; که با فعال کردن Premium Pass Plus تایر بیشتری دریافت می کنید. در این صورت می توانید به اسکین های بیشتری دسترسی داشته باشید.

 بتل پس و پریمیوم پس چیست؟

اگر یکی از گیمر های فعال بازی های کالاف دیوتی موبایل هستید. حتماً تا به حال اسم باندل کال آف دیوتی موبایل را شنیده اید. بازی کالاف دیوتی در هنگام شروع هر فصل برای گیمر ها در 50 ردیف تییر جوایز منحصر به فردی عرضه کرده است.و گیمرها می توانند با افزایش امتیاز خود این جوایز را به دست آورند. در تعریف پریمیوم پس باید اشاره کنیم که بلیطی است که با استفاده از آن می توانید جوایز بتل ویژه بتل پس را دریافت کنید.

گیمرهای کالاف دیوتی می دانند که بخش جوایز در بخش بتل پس قفل است .و تنها می توانند با خرید پریمیوم پس به این بخش جذاب دسترسی داشته باشند. البته باید اشاره کنیم که شما می توانید با گذراندن هر ردیف بعد از ردیف پنجاه به یک اپیک باکس دسترسی داشته باشید. لذا خرید باندل کالاف دیوتی موبایل ارزان به شما امکان داشتن تجربه ی بهتر را در بازی می دهد.

 

مقایسه بتل پس و پرمیوم پس 

در مورد مقایسه بتل پس و پرمیوم پس باید اشاره کنیم که در واقع یکی هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند. شما با داشتن پرمیوم پس یا بتل پس می توانید به قابلیت های بیشتری در بازی کالاف دیوتی دسترسی داشته باشید و با خرید باندل کالاف دیوتی موبایل ارزان به بخش های متعددی دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال با داشتن اسکین های گوناگون می توانید از کاراکترهای جذاب کالاف دیوتی موبایل و کلی مزیت های دیگر استفاده کنید. در حقیقت با خرید بتل پس می توانید اکانت خود را تغییر داده و و ارزش اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را چندین برابر بالا ببرید. پرمیوم دارای چالش ها و مراحل متعدد است. و شما با گذر از همه چالش ها و مراحل می توانید جوایز متعدد دریافت کنید. برای دریافت جوایز باید ماموریت های مختلفی انجام دهید. باید اشاره کنیم که در پس تایر های متعددی دارد و گیم ها با به پایان رساندن ماموریت های تعیین شده باید این تایرها را پشت سر بگذارند.و در هر تایر جوایز متعددی برای گیمر ها در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی خرید باندل کالاف دیوتی وارزون

سازنده کالاف دیوتی شرکت اکتیویژن است و برای سری جدید این بازی مدل های پرمیوم را عرضه کرده است. که گیمر ها باخرید باندل کالاف دیوتی وارزون، می توانند به قسمت های مختلف و قابلیت های گوناگون بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشند. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به شما این امکان را می دهد. تا بتوانید اکانت خود را در بازی کالاف دیوتی موبایل ارتقا داده و لذت بیشتری از بازی به دست آورید. بتل پس و پرمیوم پس با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند.

در حقیقت بتل پس همان پرمیوم پس است. با به دست آوردن پرمیوم پس می توانید به بخش های متعدد بازی دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال با داشتن اسکین های گوناگون می توانید از کاراکترهای جذاب بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =