آموزشی

خرید باندل کالاف دیوتی موبایل

خرید باندل کالاف دیوتی موبایل

شرکت سازنده این بازی باندلی برای نسخه بازی کالاف دیوتی در نظر گرفته و گیمرها می توانند با خرید باندل کالاف دیوتی موبایل وارد فضای رقابتی این بازی شوند. با خرید باندل کالاف دیوتی تمام گیمرها می توانند به آیتم های جذاب هر فصل دسترسی داشته باشند.

گیمرها می توانند اسلحه های خارق العاده را خریداری کنند و در بازی رقابت تنگاتنگی را تجربه کنند. باندل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا سی پی بیشتری دریافت کنید و بتوانید آیتم های ویژه این بازی را با استفاده از سی پی باز کنید.

شما می توانید هزینه مقرون به صرفه برای خرید باندل کالاف دیوتی بپردازید و امتیاز های خاص آن را دریافت کنید. گیمر ها با خرید باندل ها می توانند سرعت پیشرفت خود را افزایش دهند. با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل این امکان به شما تعلق می گیرد که بتوانید در گردونه شانس بازی شرکت کنید و بتوانید جوایز گردونه را به نفع خود کنید.

همه چیز درباره باندل کالاف دیوتی موبایل 

شما با خرید باندل کالاف دیوتی موبایل می توانید از جوایز هر فصل بهره مند شوید و با استفاده از باندل کالاف دیوتی تایر خود را تا سقف 150 افزایش دهید تا بتوانید تمام اسکین های جذاب سیزن را دریافت کنید.

پیشنهاد می شود در هر فصل از بازی کالاف دیوتی اقدام به خرید آن کنید. شما با خرید باندل کالاف دیوتی می توانید به اکانت کالاف دیوتی خود بها دهید و آن را ارزشمند کنید. با خرید باندل کالاف دیوتی در کمتر از ۳۰ دقیقه حساب کالاف دیوتی شما شارژ می شود و شما می توانید از مزایا و جوایز هر فصل بهره مند شوید. با خرید باندل کالاف دیوتی می توانید لذت بیشتری به بازی بدهید و از بازی کردن با امکانات منحصر به فردی لذت ببرید.

خرید باندل کالاف دیوتی موبایل

 بتل پس و پریمیوم پس 

همانطور که می دانید در بازی کالاف دیوتی در هر فصل جوایزی در ردیف اعطا می شود. شما می توانید با جمع آوری امتیازات خود جوایز هر فصل را باز کنید. دقت کنید که پرمیوم پس یک بلیط است و در واقع شما با این بلیت ویژه می توانید جوایز بتل ویژه را دریافت کنید.

از آنجایی که برخی از جوایز قفل هستند شما باید پس پرمیوم یا پرمیوم پس پلاس را خریداری کنید تا بتوانید جوایز را باز کنید و به آن ها دسترسی داشته باشید. وقتی از ردیف پنجاه بگذرید بازی به شما یک اپیک باکس می دهد. همانطور که می دانید پرمیوم پس مقداری اعتبار دارد که می توان گفت اعتبار آن یک ماه و یک روز است.

دقت کنید که پرمیوم پس فقط مختص به یک فصل است و در فصل بعدی باطل می شود و شما باید برای فصل بعد پرمیوم جدید خریداری کنید. باندل کالاف دیوتی موبایل یک نوع بلیت است که می توانید جوایز قفل شده هر فصل را باز کنید.

بررسی بتل پس و پرمیوم پس 

بتل پس یا پرمیوم پس دارای چالش های متنوع و جذاب است و علاوه بر این دارای تایمرهای متعددی می باشد. در بتل پس یا پرمیوم پس اسکین های دیدنی و خارق العاده وجود دارد و در آن کاراکتر های سرشناس و معروف وجود دارند که می توانید از آن ها برای بازی هیجان انگیز استفاده کنید.

بتل پس یا پرمیوم دارای پس سی پی هستند و با خرید آن می توانید سی پی رایگان دریافت کنید . در پرمیوم پس یا بتل پس ماموریت های جذاب و سرگرم کننده وجود دارد. شما با داشتن بتل پس یا پرمیوم پس می توانید از قابلیت های شگفت انگیزه بازی کالاف دیوتی موبایل بهره مند شوید. باندل کالاف دیوتی موبایل این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از امکانات ویژه سیزن استفاده کنید.

سخن پایانی خرید باندل کالاف دیوتی موبایل

با خرید باندل کالاف دیوتی موبایل می توانید سلاح های جذاب و خارق العاده را خریداری کنید و در بازی به نفع خود استفاده کنید. همانطور که می دانید سی پی در بازی کالاف دیوتی یک نوع ارز است که با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید برای کاراکتر های خود مهمات سلاح و لباس های مختلف را خریداری کنید. مطمئناً با استفاده از اسلحه های پیشرفته می توانید بازی را هیجان انگیز تر کنید. برای خرید سلاح های پیشرفته یا لباس های مناسب برای کاراکترهای خود باید از قسمت استور یا فروشگاه بازی کالاف دیوتی این کار را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =