آموزشی

خرید انسی پابجی نیو استیت ارزان

خرید انسی پابجی نیو استیت ارزان

شما وقتی انسی پابجی نیو استیت ارزان را خریداری کنید می توانید آیتم های مورد نظرتان را ارتقا دهید و روند بازی را طوری بچینید که به نفع شما باشد. ان سی پابجی نیم استیت در پک های متفاوتی موجود است. شما می توانید برای پیشبرد اهداف ان سی پابجی نیو استیت را خریداری کنید. در خرید انسی پابجی نیو استیت ارزان  حدود ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره ناشناخته و دورافتاده قرار دارند.و باید تدارکات لازم را جمع آوری کنند اما در این راستا کسانی زنده می مانند که در مبارزه با یکدیگر پیروز شوند، بنابراین با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید از امکانات پولی بازی کالاف دیوتی موبایل بهره مند شوید. و بازی را با تجهیزات بیشتر ادامه دهید.

بررسی بازی پابجی نیو استیت

نسخه موبایل بازی پابجی نیو استیت روانه بازار شده است. در حال حاضر میلیون ها گیمر در حال رقابت این بازی هستند.و این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد در حدی که تمام گیمرهای سراسر جهان بازی پابجی نیو استیت را می شناسند. بتل رویال صنعت بازی های ویدیویی چند سال اخیر را تسخیر کرده است. بازی هایی که در این سبک معرفی شده اند به اندازه کافی محبوبیت داشته اند و بازی پابجی نیو استیت هم جزو همین گونه بازی ها می باشد.

در سال ۲۰۱۷ اصلی آن منتشر شد که با رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ سازگار بود اما به دلیل طرفداران زیادی که داشت حدود یک سال بعد نسخه موبایل این بازی برای آیفون و اندروید روانه بازار شد. در هنگام اجرای بازی باید با استفاده از لباس شخصیت سازی کنید. بازی در دو نقش دو نقشه Troi و نقشه Erangel می باشد. قیمت انسی پابجی نیو استیت ارزان کاملاً مقرون به صرفه است و شما با خرید این ارز می توانید آیتم هایی که پولی هستند را خریداری کنید.

خرید انسی پابجی نیو استیت ارزان

انسی چیست؟

در تمام بازی ها یک ارز برای خرید لباس ها، وسایل نقلیه و غیره وجود دارد که انسی پابجی نیو استیت ارزان است. شما با استفاده از ارز ان سی می توانید در بازی وسایل و آیتم های مورد نیاز خود را خریداری کنید و همچنین می توانید از ان سی برای خرید Survival Pass استفاده کنید.

شما می توانید در فروشگاه بازی پابجی نیو استیت را خریداری کنید. البته این موضوع اهمیت دارد که کشور ما در خرید های دلاری فیلتر است. با خرید ان سی می توانید آیتم های پولی و کاراکتر های جذاب بازی و موارد جذاب بازی را خریداری کنید.و با لذتی مضاعف به بازی ادامه دهید.

مقایسه پابجی موبایل با پابجی نیو استیت

پابجی موبایل و پابجی نیو استیت شبیه به هم هستند اما تفاوت هایی هم دارند. پابجی نیو استیت کاملا شبیه به بازی پابجی موبایل است، زیرا اگر به بازی دقت کرده باشید. روش کشتن دشمنان یا کارکردن با سلاح ها و طرز رانندگی مانند بازی کاملا مانند پابجی موبایل است به همین دلیل باید گفت: پابجی نیو استیت همان پابجی موبایل می باشد. اما اگر پابجی را بر روی یک تلفن هوشمند رده بالا بازی کنید متوجه پیشرفت های بسیار کم می شوید.زیرا این پیشرفت های ضعیف را فقط در صفحه نمایش هایی که نرخ تازه سازی آن ها بالا است می توانید مشاهده کنید.

اگر پابجی نیو استیت را بازی کرده باشید متوجه می شوید.وقتی از ماشین به بیرون می پرید کاراکتر شما در بازی می میرد. اما در بازی پابجی موبایل وقتی از ماشین به بیرون می پرید هیچ اتفاقی نمی افتد و می توانید به حرکت خود ادامه دهید. با خرید انسی پابجی نیو استیت ارزان می توانید شانس خود را در بازی افزایش دهید.

سخن پایانی

بازی پابجی نیو استیت گرافیک بسیار بالایی دارد .و نسبت به نسخه موبایل گرافیک بالاتری دارد. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل مزایای زیادی برای خریدارن دارد. در این گیم چند آیتم به بازی اضافه شده است .که می توان به اتومبیل های برقی و صندوق عقب اتومبیل اشاره کرد. شما می توانید با جمع آوری کردن امتیازات در بازی آیتم های جذابی را خریداری کنید. این موضوع دقیقا مانند بازی کالاف دیوتی است و بازی کالاف دیوتی هم در همین سبک طراحی شده است.

دقت کنید که در بازی پابجی نیو استیت شارژ اتومبیل های برقی بعد از مدتی تمام می شود.که شما باید آیتم EV Battery را برای شارژ مجدد اتومبیل برقی جمع آوری کنید. با خرید انسی پابجی نیو استیت ارزان می توانید لول بازی را ارتقا دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =