آموزشی

حالت های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل

حالت های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty Mobile تا کنون بر روی دستگاه ‌های اندروید و iOS منتشر شده و نظرات مثبت زیادی را در سراسر جهان کسب کرده است. در ادامه به بررسی کامل و حالت های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل، این بازی تیراندازی شگفت انگیز می پردازیم.

 

کامل ترین بررسی Call of Duty: Mobile:

حالت مالتی پلیر یا بازی چند نفره Call of Duty: Mobile برای طرفداران پر و پا قرص  Call of Duty آشنا خواهد بود که با یک سیستم پاداش دهی، گزینه‌ های سفارشی ‌سازی بی ‌پایان و گیم‌ پلی کلاسیک روی زمین که بازیکنان می توانند بین حالت های مختلف بازی مانند Team Death match، Domination، Search & Destroy و حالت Frontline یکی را انتخاب کنند. برخلاف کنسول، مدت زمان بازی‌ ها بسیار کوتاه ‌تر هستند، اما همچنان همان سطوح گیم ‌پلی سریع و اکشن را دارند.

در  Call of Duty: Mobileبا مجموعه ای متنوع از سلاح ها، ابزارهای کاربردی، پیوست ها، امتیازات و نقشه های چند نفره که شامل نقشه های مورد علاقه طرفداران و سلاح های عناوین گذشته است، رو به رو خواهید شد. که به بازیکنان این امکان را می دهد تا به شیوه خود بازی کرده و تجربه خوبی از بازی چند نفره آنلاین داشته باشند؛ خواه در پشت نقشه با تفنگ تک تیرانداز منتظر بنشینند.یا به عنوان یک تیرانداز فرعی به اطراف هجوم ببرند و هرکسی را که در مسیرشان قرار بگیرد، بکشند.

در طول زمان و بازی کردن، افراد به مهارت های اپراتوری در بازی های Black Ops و مانند آن دست می یابند. از شعله‌ افکن گرفته تا نارنجک ‌انداز، هر کدام بسته به این که بازیکنان به دنبال تعداد زیادی کشتار هستند. یا می‌خواهند یک تجربه ی پر اکشن برای پایان بازی ایجاد کنند، مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهند.

بتل رویال

امروزه حالت بتل رویال خوب در یک بازی اهمیت به سزایی دارد. با رقابت قوی میان PUBG Mobile و Fortnite، Call of Duty battle royale از Blackout متمایز می شود. تا آن را به یک رقیب قدرتمند برای بهترین بازی های بتل رویال در دستگاه های تلفن همراه تبدیل کند.

بازیکنان می‌توانند به تنهایی در نقشه ‌ای پر از مکان‌ های مشابه با Modern Warfare و Black Ops، با یک تیم دو یا چهار نفره تمام عیار، آخرین نفری باشند که در پایان بازی مقاومت کرده‌ اند. انتخاب به همین جا ختم نمی شود، بازیکنان می توانند بازی اول شخص یا سوم شخص را انتخاب کنند.و هم چنین می توانند ترجیح خود را در میانه بازی به جای انتخاب یک لیست پخش جداگانه تغییر دهند.

حالت های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل

 

مشابه Apex Legends، بازیکنان می‌توانند شش کلاس را انتخاب نمایند. که همگی توانایی‌ های متفاوتی را ارائه می‌دهند. از یک دارت حسگر تا مکان ‌یابی دشمنان نزدیک یا یک قلاب برای عبور سریع نقشه بزرگ یا فرار از هر گونه تیر دشمن مصون بمانند و پویایی جالبی به جوخه ها اضافه می کند .که در آن می توانید چهار کلاس مختلف را ترکیب کنید تا شانس بقای خود را به حداکثر برسانید.

مانند Multiplayer، گزینه های سفارشی سازی نامحدود هستند. بازیکنان می توانند استتار روی لباس ها، چتر نجات، سلاح ها، وسایل نقلیه خود را تغییر دهند. و می توانند احساسات و تمسخرهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.تا پس از کشتن حرفه ای شخصیت ها در بازی به خود ببالند یا پیروزی را جشن بگیرند.

خرید سی پی بازی  Call of Duty: Mobile

بازیکنان می‌توانند امتیاز های بازی Call of Duty Mobile را خریداری کنند. تا به لایه‌ های بالا تر اسلحه‌ ها در زراد خانه دسترسی داشته باشند. یا می‌توانند بازی را دنبال کنند و قفل آن‌ ها را از طریق امتیازات تجربه خود درون بازی، باز کنند که بسیار سودمند تر است. گزینه ‌های بسیاری در بازی Call of Duty: Mobile برای افراد مختلف وجود دارد، چه بخواهید فوراً به بهترین سلاح ‌ها دسترسی داشته باشید. یا ترجیح دهید آن‌ها را کم کم در طول بازی کردن به دست آورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =