آموزشی

تهدید بازی‌های رایانه‌ای در کمین خانواده‌های ایرانی

تهدید بازی‌های رایانه‌ای در کمین خانواده‌های ایرانی

آیا بازی Call of Duty Mobile برای فرزندان ما بی خطر است؟Call of Duty Mobile که یک بازی تیراندازی اول شخص است، نقشه ها، اسلحه ها و شخصیت های بسیاری را گرد هم می آورد.آیا این بازی تهدید بازی‌های رایانه‌ای را شامل میشود؟

این بازی که در دستگاه‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌شود، کاربران را در بازی ‌های چند نفره و بتل رویال در مقابل دیگران در سراسر جهان قرار می‌دهد.

بازی های رایانه ای از تفریح تا تهدید! تهدید بازی‌های رایانه‌ای چیست؟

سازندگان به Call of Duty Mobile رده سنی رسمی 16+ داده اند .لذا لازم به ذکر است که مراقب کودکان و فرزندان و نوجوانان خود باشید.و وب سایت های گوناگونی نیز به بازی رتبه بندی ایمنی ضعیف داده اند. از آن جایی که بازی به عنوان PEGI 16 رتبه بندی شده است، بنابراین هیچ کنترل والدینی ندارد. به علاوه، از آن جایی که هیچ گونه تأیید سنی وجود ندارد، کودکان کوچک تر به طور بالقوه بازی را انجام می دهند که می تواند برای این رده سنی بسیارخشن قلمداد شود.

در طول بازی و خرید بازی ها مانندخرید 880cp کالاف دیوتی موبایل، می‌توانید پیام‌ های از پیش تعریف ‌شده چت، مانند «خوب انجام دادیم»، «متشکرم» و غیره را به صورت متنی ارسال کنید. همچنین می‌توانید چت صوتی را برای برقراری ارتباط کلامی با دیگران در بازی فعال کنید. بازیکنان همچنین می توانند اتاق های خصوصی را برای بازی با دوستان خود راه اندازی کنند، از جمله چت یک به یک و متن/صدا. از آن جایی که بازی می‌تواند بسیار فشرده باشد، به ‌ویژه در حالت‌ های چند نفره و بتل رویال، این امر می‌تواند منجر به رفتارهای نامناسب، به‌ ویژه در چت صوتی شود.

بازی Call of Duty Mobile برای فزند شما مناسب است یا خیر؟

اگر فرزند شما به بازی Call of Duty Mobile علاقه نشان داده است، لطفاً نگاهی به بررسی Net Aware بیندازید. که توصیه هایی برای کمک به تصمیم گیری در مورد مناسب بودن بازی برای کودکان دارد. اما می‌توانم بگویم، کلید تصمیم‌گیری این است که بازی را با هم بررسی کنیم. می‌توانید از آن ها بپرسید که چرا دوست دارند از یک برنامه استفاده کنند یا بازی ‌های خاصی را انجام دهند، همچنین با چه کسی صحبت می‌کنند و چه چیزهایی را به اشتراک می‌ گذارند. اکتیویژن، سازندگان بازی، یک صفحه پشتیبانی ارائه می دهد که اطلاعات مفیدی در هنگام کاوش دارد.

بازی Call of Duty Mobile برای فزند شما مناسب است یا خیر؟

Call of Duty Mobile امکان افزودن دوستان، چت متنی و چت صوتی را می دهد. برای بسیاری از کودکان و نوجوانان، بازی راهی است که آن ها می توانند با دوستان خود در ارتباط باشند، بنابراین مهم است که مرتباً با آن ها در مورد این که با چه کسی صحبت و بازی می کنند بررسی کرده و به آن ها یادآوری کنید که اگر از چیزی ناراحت یا نگران شدند، می توانند با شما صحبت کنند.

به فرزندان خود اطمینان دهید که بیش از حد واکنش نشان نخواهید داد. و قابل درک است که شاید بچه ها از ترس از دست دادن وسایل، تمایلی به در میان گذاشتن نگرانی های خود با والدین یا عزیزان شان نداشته باشند. بنابراین، ایجاد این اعتماد برای کمک به فرزندان مان در حفظ امنیت آنلاین بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره دنیای آنلاین گسترده‌ تر فرزند تان و محبوب ‌ترین برنامه‌ ها، سایت‌ ها و بازی‌ هایی که استفاده می‌کنند، در اینترنت بیابید.

 

نحوه خرید CP در Call of Duty Mobile – راهنمای گام به گام

بعد از بررسی کامل تهدید بازی‌های رایانه‌ای ، و اطمینان از مناسب بودن بازی برای فرزند ،مراحل خرید بازی را طی کنید.CP یا COD Points ارز درون بازی COD Mobile است. و می‌توان از آن برای خرید آیتم‌ های گران درون بازی مانند پوسته اسلحه، سربازان، مهارت‌ های اپراتور و موارد دیگر استفاده کرد.

بازیکنان همچنین می توانند از CP برای خرید Battle Pass استفاده کنند. Battle Pass دو نوع دارد، Premium Pass و Premium Pass Plus که به ترتیب 220 CP و 520 CP قیمت دارند.

با این حال، CP به صورت رایگان در دسترس نیست؛ زیرا بازیکنان باید از جیب خود برای به دست آوردن ارز درون بازی پرداخت کنند. در ادامه راهنمای گام به گام خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در COD Mobile را در اختیار شما قرار می دهیم.

برای خرید CP در COD Mobile مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: COD Mobile را باز کنید و روی نماد “فروشگاه” موجود در گوشه سمت چپ پایین منوی اصلی کلیک کنید.

مرحله 2: فروشگاه باز می شود. سپس روی تب “CP” کلیک کنید.

مرحله 3: شارژهای مختلف CP روی صفحه ظاهر می شوند. مقدار مورد نیاز را انتخاب کنید.

مرحله 4: پس از خرید موفق، CP به حساب شما اضافه می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =