کالاف دیوتی

آموزش تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

فراگیری تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی گوشی هوشمند

در بازی کالاف دیوتی بخشی به نام بتل رویال وجود دارد. این بخش به بازیکنان این امکان را می دهد که  با یکدیگر یا در مقابل یکدیگر به شکل چند تیم مبارزه کنند. در این میان تیمی که بیشترین امتیاز را کسب میکند می تواند جوایز بازی را به دست آورد. در این مطلب قصد داریم به آموزش تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل و بررسی مسائل مرتبط با آن بپردازیم.

آموزش تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

منظور از بتل رویال چیست؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم بتل رویال بخشی از بازی کالاف دیوتی است که شما به همراه 99 بازیکن دیگر روی نقشه سقوط می کنید. پس از سقوط، بازیکنان برای حفظ جان خود به غارت اسلحه ها و آیتم های دیگر موجود در بازی می پردازند.

کاری که باید انجام دهید این است که بتوانید خود را در مقابل مهاجمین زنده نگه دارید. منطقه امن بازی به وسیله ناحیه زون کوچکتر می شود و بازیکنی پیروز است که بتواند در انتها زنده بماند.

نقشه بتل رویال کالاف دیوتی موبایل به چه صورت است؟

نقشه اصلی این بازی در بتل رویال Isoland است که متشکل از تنظیمات متفاوت و مکان های جدید می باشد. چنانچه از نسخه های دیگر بازی کالاف دیوتی استفاده کرده باشید بر این موضوع واقف هستید که شباهت زیادی به نقشه هایی مثل Black Ops و Modern Warfare دارند.

تنها نقشه موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل این مورد نیست. مکان دیگری با عنوان ALCATRAZ در بتل رویال این بازی وجود دارد. لازم به ذکر است که نقشه Blackout که قبل تر در نسخه BlackOps 4 این سری از بازی موجود بود در سیزن جدید به این نقشه افزوده شده است. شما این امکان را دارید که توسط مسابقه در بتل رویال وارد این مپ شوید.

اسلحه در بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

بتل رویال کالاف دیوتی به صورتی است که از ابتدای بازی و سقوط از هواپیما شما هیچ اسلحه ای در اختیار ندارید. شما باید به دنبال اسلحه برای انجام بازی باشید. برای انجام این کار نیز باید طبق نقشه و خانه های موجود در بازی عمل کنید.

باید در طی بازی به دنبال اسلحه ای باشید که بتوانید با کمک آن اقدام به مجهز کردن شخصیت بازی خود نمایید. با کمک این اسلحه ها شما قادر هستید با بازیکنان دیگر به مقابله بپردازید. اگر اسلحه هایی که پیش از آغاز بتل تقویت کرده بودید را در طی بازی پیدا کردید می توانید از قدرت آن ها استفاده کنید. لازم است بدانید که هر چقدر زودتر شخصیت خود را مجهز کنید به همان اندازه نیز احتمال باخت شما کاهش پیدا میکند.

تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

در بتل رویال کالاف دیوتی موبایل شما می توانید به 2 سبک بازی خود را انجام دهید. این دو سبک شامل FPP ( اول شخص مفرد ) و TPP ( سوم شخص مفرد ) می شوند. در طول بازی این شما هستید که انتخاب می کنید که بازی به کدام یک از این دوشکل انجام شود.

در قدم بعدی باید اقدام به مشخص کردن تعداد هم تیمی های خود کنید. شما می توانید هم به صورت تک نفره و هم در حالت دو نفره و چهار نفره این بازی را انجام دهید.

یادگیری تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی گوشی هوشمند

تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی گوشی هوشمند

نحوه پیروز شدن در بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

همانطور که در طول متن نیز به این موضوع اشاره کردیم تنها زمانی در این بازی پیروز می شوید که تا انتهای آن شخصیت شما زنده بماند. اگر به صورت تیمی این بازی را انجام می دهید زنده ماندن هم تیمی های شما نیز اهمیت زیادی دارد.

شما با کمک هم تیمی های خود می توانید سایر پلیر های بتل رویال را شکست دهید و از این طریق جان خود را حفظ کنید. اگر تنهایی به مبارزه بپردازید قطعا کار سخت تری را پیش رو خواهید داشت. اگر جزء گیمرهای سطح پایین یا متوسط هستید بهتر است این بازی را به صورت تیمی انجام دهید.

نحوه هم تیمی شدن در بتل رویال کالاف دیوتی

همانطور که متوجه شدید می توانید بتل رویال را به صورت تیمی نیز بازی کنید. هر یک از افراد تیم وظیفه ای را در جهت پیروز شدن در بازی بر عهده دارند. ساختار بتل رویال به صورتی است که هم تیمی ها قادر به آسیب رساندن به یکدیگر  به صورت مستقیم نیستند. شما می توانید به سادگی با کمک هم تیمی های خود حریف هایتان را شکست دهید.

برای هم تیمی شدن با دیگران در بازی باید اکانت آن ها را به قسمت Friends بازی خود اضافه کنید. در روم بتل رویال می توانید با زدن آیکون + و یا از گوشه پایین سمت چپ بازی از بخش Invite اقدام به ارسال دعوت برای پیوستن دوستان خود به روم نمایید. اگر دوستانتان درخواست را قبول کنند به هم تیمی های شما اضافه می شوند.

آموزش ورود به مپ بلک اوت در بتل رویال

مپ بلک اوت کالاف دیوتی نسبت به مپ های دیگر در بتل رویال جذابیت بیشتری دارد. این موضوع به دلیل میزان بالای مهمات و اسلحه ها در این مپ است. شما این امکان را دارید که با ورود به بلک اوت نبردهای سخت تری را در بازی امتحان کنید.

برای ورود به بلک اوت لازم است به قسمت انتخاب نقشه ها بروید. از این بخش می توانید نقشه بلک اوت را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه استارت را بزنید تا وارد این نقشه شوید.

چگونه می توانیم حریفان خود را در بتل رویال کالاف دیوتی از بین ببریم؟

کشتن حریفان در بتل رویال کالاف دیوتی به منزله برد در این بازی است. اگر شما و هم تیمی هایتان بتوانید افراد زیادی را در این بازی از بین ببرید شانس بردتان نیز افزایش پیدا میکند. از آن گذشته می توانید در بتل های بعدی آمادگی بیشتری را برای پیروز شدن کسب کنید. این کار باعث می شود که مسیر ارتقا برای اکانت کالاف شما فراهم شود.

یکی از مواردی که باید اهمیت زیادی به آن بدهید این است که با سایر اعضا تیم در زمان مبارزه کاملا هماهنگ باشید. این هماهنگی موجب می شود که احتمال برد شما در بتل رویال افزایش پیدا کند. برای کشتن حریف خود در بازی تنها باید اسلحه را سمت شخصیت مورد نظر بگیرید. دکمه شلیک را تا زمانی که پیغام کشته شدن حریف ظاهر می شود فشار دهید.

فراگیری تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی گوشی هوشمند

فراگیری تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی گوشی هوشمند

سخن آخر درباره آموزش تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

در این مطلب در مورد تنظیمات پنل بتل رویال کالاف دیوتی موبایل و مسائل پیرامون آن صحبت کردیم. امیدواریم که با ارائه این مطلب توانسته باشیم شما عزیزان را راهنمایی کنیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای تیم ما به طور کامل شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات متداول درباره آموزش تنظیمات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

1-آیا امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان برای بتل رویال وجود دارد؟

متاسفانه این امکان برای همه بازیکنان وجود ندارد. بازیکنانی می توانند از این قابلیت استفاده کنند که در فصل ها پرمیوم پس یا همان بتل را خریداری کرده اند. این بازیکنان می توانند بعد از اینکه در هر بتل پیروز شدند به وسیله بتل پس که تهیه کرده اند جوایز سی پی مشخص شده را به شکل رایگان دریافت نمایند.

2-برای هم تیم شدن با افراد شانسی در بتل رویال چه اقدامی می توانیم انجام دهیم؟

برای اینکه با افراد شانسی در این بازی هم تیمی شوید باید پس از ورود به بخش Battele Royal بازی در قسمت تعیین مپ در پایین صفحه حالت بازی را روی چند نفره گذاشته و به صفحه قبل بازگردید. پس از انجام این کار باید روی دکمه زرد رنگ START کلیک نمایید تا بازی کالاف دیوتی برای شما هم تیمی هایی را پیدا کند.

3-آیا تمام اسلحه ها در این بازی در یک موقعیت استفاده می شوند؟

در بتل رویال هر اسلحه ای برای موقعیت خاصی استفاده می شود. به عنوان مثال اسنایپر در مواقعی به کار می رود که مهاجم در نقطه بسیار خوبی از بازی کمین کرده و برای کشتن رقبا به دنبال یک فرصت می گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =