کالاف دیوتی

بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی کدامند؟

بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی کدامند؟

کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی است که نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. اگر مالک یک گوشی هوشمند باشید می توانید این بازی جذاب را نصب کرده و از آن لذت ببرید. عموما گیمرها ترجیح می دهند گوشی را بخرند که بهترین کیفیت را در اجرای بازی ارائه می دهد. ممکن است به عنوان یک گیمر این سوال به ذهنتان خطور کند که بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی کدامند؟ اگر به دنبال پاسخ جامعی برای این سوال هستید این مطلب مخصوص شماست.

معرفی بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی

گوشی های بسیاری در بازار وجود دارند که برای بازی کالاف دیوتی مناسب هستند. این گوشی ها در رنج های قیمتی متفاوتی ارائه می شوند که شما می توانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید از میان آن ها نوع مناسب خود را پیدا کنید. در ادامه برخی از بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

  • گلکسی S23 سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

یکی از بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی گلکسی S23 سامسونگ است. این گوشی توانسته در  بازی ‌های طولانی مانند کالاف عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد. گلکسی S23 سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است.

حداکثر روشنایی این گوشی ۱۷۵۰ نیت است که باعث شده در صورت استفاده در مسیر تابش آفتاب نیز از عملکرد آن راضی باشید. روشنایی این نمایشگر به شکلی است که در شرایط نوری مختلف جزئیات بازی را به بهترین شکل نمایش می دهد.

گلکسی S23 سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی 

معرفی گلکسی S23 سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

  • گلکسی A73 سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

گوشی گلکسی A73 سامسونگ یکی از قدرتمندترین میان رده های سامسونگ به شمار میرود. این گوشی قابلیت های بسیاری دارد که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند صفحه نمایش فوق العاده، پردازنده قدرتمند و باتری با قدرت شارژدهی طولانی اشاره کرد. پردازنده این گوشی به اندازه ای قدرتمند است که می تواند بازی های مختلف مانند کالاف دیوتی را با بهترین کیفیت و بدون هیچ باگی اجرا کند.

این گوشی از حافظه رم ۸ گیگابایتی برخوردار است و حافظه داخلی‌ آن ۲۵۶ گیگابایت می باشد. گلکسی A73 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus است و باتری آن از نوع ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می باشد. این موارد در کنار هم باعث شده اند که این گوشی یکی از بهترین انتخاب ها برای بازی کالاف دیوتی باشد.

  • گلکسی S21 FE 5G سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

گلکسی S21 FE 5G سامسونگ یکی از بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی است. عمر باتری این گوشی بسیار خوب است و با نمایشگر باکیفیت و پردازنده قدرتمندی که دارد یک انتخاب ایده آل برای این بازی محسوب می شود.

در این گوشی از پردازنده ۵ نانومتری اگزینوس ۲۱۰۰ بهره گرفته شده است. حافظه رم گوشی گلکسی S21 FE 5G سامسونگ حدود 8 گیگابایت است و حافظه داخلی آن نیز ۲۵۶ گیگابایت می باشد. نمایشگر ۶.۷ اینچی این گوشی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ برخوردار است. این ویژگی باعث می شود که شما بتوانید تمام جزئیات بازی را مشاهده کنید.

گلکسی S21 FE 5G سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی 

معرفی گلکسی S21 FE 5G سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

  • شیائومی 12T پرو بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

شیائومی 12T پرو یک گوشی بینظیر برای بازی کالاف دیوتی است. این گوشی از مشخصات فنی بسیار قدرتمندی برخوردار است و جزء مدل هایی محسوب می شود که در نمایش جزئیات حرفی برای گفتن دارد. این گوشی از صفحه نمایشی با ابعاد ۶٫۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل از نوع امولد برخوردار است.

پردازنده قدرتمند این گوشی از نوع اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک کوالکام است که باعث شده شیائومی 12T پرو به یکی از بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی تبدیل شود. شیائومی 12T پرو به اندازه ای قدرتمند است که می تواند برای انجام سنگین ترین بازی های دنیا نیز استفاده شود.

  • سری آیفون ۱۴ اپل بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

سری آیفون ۱۴ اپل شامل گوشی های مختلفی مانند آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ پرو مکس می شود. این گوشی ها جزء بهترین انتخاب ها برای بازی کالاف دیوتی به شمار میروند که شما می توانید از میان آن ها نوع مناسب خود را خریداری کنید.

اگر تمایل دارید ارزان ترین مدل را از میان این گوشی ها برای بازی انتخاب کنید آیفون ۱۴ انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود. این دستگاه دارای پردازنده A15 Bionic است که باعث شده بسیار قدرتمند ظاهر شود. این گوشی یک هسته گرافیکی بیشتر دارد که موجب شده قدرت بالاتری نسبت به آیفون 13 داشته باشد.

  • پوکو F4 GT شیائومی بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

پوکو F4 GT شیائومی دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی است که باعث شده در دسته بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی جای بگیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده عالی و سرعت شارژ بسیار خوب است. پوکو F4 GT شیائومی از 12 گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

جنس نمایشگر ۶.۶ اینچی پوکو F4 GT شیائومی از AMOLED است و از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ برخوردار می باشد. این گوشی یک شارژر پرسرعت 120 واتی دارد که باعث می شود در کمتر از 20 دقیقه شارژ شود.

  • پوکو M5 شیائومی بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

پوکو M5 شیائومی یکی از گوشی های قیمت مناسب برای بازی کالاف دیوتی موبایل است. درست است که پوکو M5 شیائومی بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی محسوب نمی شود اما در میان مدل های ارزان قیمت گزینه مناسبی به شمار میرود.

این گوشی دارای پردازنده ۶ نانومتری MediaTek MT8781 Helio G99 است و از حافظه رم ۴ تا ۶ گیگابایتی برخوردار می باشد. صفحه نمایش ۹۰ هرتزی IPS LCD این گوشی موجب شده که یک گزینه مناسب برای گیمرها باشد.

پوکو M5 شیائومی بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی 

معرفی پوکو M5 شیائومی بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

  • گلکسی A54 سامسونگ بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

گلکسی A54 سامسونگ از مشخصات فنی و قابلیت ‌های نرم‌افزاری بسیار خوبی برخوردار است. از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی میتوان به مواردی مانند استاندارد ضد آب IP67 و مقاومت بالای آن در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

گلکسی A54 سامسونگ صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی استانداردی دارد که باعث می شود به راحتی و تنها با یک دست نیز بتوانید با آن کار کنید بدون اینکه احساس سنگینی داشته باشید. صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED است که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسلی برخوردار می باشد. تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ به کار رفته در گلکسی A54 سامسونگ موجب شده که در زمان اجرای بازی با مشکل خاصی مواجه نشوید.

  • موتورولا Edge 20 پرو بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

از دیگر گوشی های مناسب برای بازی کالاف دیوتی میتوان به موتورولا Edge 20 پرو اشاره کرد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار است و می تواند بازی کالاف دیوتی را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. حافظه رم موتورولا Edge 20 پرو ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت است.

از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان مواردی مانند صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی را نام برد. این ویژگی ها در کنار هم باعث می شوند که کاربران تجربه خوبی از بازی با این گوشی داشته باشند.

  • وان‌پلاس 11 بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

یکی از بهترین گوشی ها از نظر گرافیکی برای بازی کالاف دیوتی وان‌پلاس 11 است. این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی 2K برخوردار است که باعث شده برای گیمینگ بسیار مناسب باشد. پردازنده وان‌پلاس 11 نیز بسیار قدرتمند است و تجربه گیمینگ خوبی را به کاربر ارائه می دهد.

باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از شارژ 100 وات پشتیبانی میکند. شما به سادگی و در مدت زمان کوتاهی می توانید این گوشی را شارژ کرده و مجددا به بازی بازگردید.

وان‌پلاس 11 بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی 

معرفی وان‌پلاس 11 بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

سخن آخر در مورد بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی

با توجه به محبوبیت بالای بازی کالاف دیوتی برای اینکه بتوانید تجربه خود را در آن ارتقاء دهید باید از یک گوشی مناسب و قدرتمند استفاده کنید. در این مطلب بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی را به شما عزیزان معرفی کردیم. شما می توانید بر اساس انتظارات و بودجه خود نوع مناسب را از میان این گوشی ها انتخاب کنید. گوشی هایی که در این مطلب در مورد آن ها صحبت کردیم می توانند در جهت ارتقای سطح بازی شما فوق‌العاده عمل کنند و باعث شوند که لذت بیشتری را در حین بازی تجربه کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی

1.آیا ۸ گیگابایت رم برای COD Mobile کافی است؟

برای اجرای بازی هایی مثل Call of Duty Warzone و Player Unknown’s Battlegrounds به رم ۱۶ گیگابایتی نیاز خواهید داشت.

2.چه پردازنده‌ای برای بازی کالاف دیوتی موبایل مناسب است؟

گوشی هایی که از پردازنده اسنپدراگون 778G برخوردار هستند بهترین انتخاب ها برای بازی کالاف دیوتی می باشند. این گوشی ها می توانند  بازی‌ها را با گرافیک بسیار بالا اجرا کنند.

3.آیا گوشی A12 برای بازی کالاف خوب است؟

گوشی A12 یکی از گوشی‌های رده‌پایین سامسونگ محسوب می شود و انتخاب مناسبی برای اجرای بازی های سنگینی مانند کالاف دیوتی نیست.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفت =