آموزشی

بهترین بازی های multiple player برای گوشی

بهترین بازی های multiple player برای گوشی

بهترین بازی های multiple player گوشی

 

بازی های بسیاری برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است که در این مقاله ما می خواهیم لیستی از بهترین بازی های multiple player  برای گوشی را به شما معرفی کنیم. امروزه بازی های چند نفره و رقابتی بخش بسیار گسترده‌ای را از صنعت بازی‌های ویدیویی به خود اختصاص داده و همانطور که میدانید سازنده های مختلف سعی می‌کنند که بازی های رقابتی را که اکثراً بسیار با بازی های معروف شباهت دارند و در این سبک هستند تولید کنند و با یک شکل جدیدتر به بازار عرضه کنند.

در این بین مدتی است که ویروس ساخت بازی های رقابتی زیاد در پلتفرم های موبایل ایجاد شده و شما بازی های رقابتی زیادی را دیده اید که تا به امروز در بازار عرضه شدند اما تنها موارد کمی از بین آنها با کیفیت هستند. بازی هایی که در این مقاله به شما معرفی کنیم علاوه بر این که کیفیت بالایی دارند توانسته اند مخاطبان و گیمر های بسیار زیادی را به خود جذب کنند.

 

بازی کالاف دیوتی

این بازی از همان زمانی که برای سیستم عامل های اندروید و دیگر سیستم عامل ها عرضه شد و توانست محبوبیت و امتیاز بسیار بالایی در میان مخاطبان کسب کند. به شکلی که در حال حاضر جزو بهترین بازی های multiple player  برای گوشی محسوب شود. بازی کالاف دیوتی بسیار با بازی نبرد رویال شباهت دارد و شما می توانید نقش های چندین نفره و جنگ های مدرن این بازی را در کالاف دیوتی ببینید و استفاده کنید.

این بازی به شکلی است که شما وارد یک دنیای جنگ می‌شوید و زمانی که با دوستان خود به بازی وارد شده اید، با یکدیگر صحبت می کنید و کاملاً احساس می کنید که به یک جنگ واقعی پا گذاشته اید و باید استراتژی های مختلفی را برای پیروزی امتحان کنید. گرافیک بالا و گیم پلی خوبی که این بازی دارد باعث محبوبیت بیشتر او در میان بازیکنان شده است.

از جمله ویژگی ها و نقاط قوت بازی کالاف دیوتی می توان به بتل رویال با ۱۰۰ بازیکن، سازگاری با دستگاه های ارزان قیمت و پیشرفته، نیازمند فضای خالی فقط ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

 

بازی کالاف دیوتی

 

مطالب مرتبط: معرفی 5 تا از نارنجک های بازی کالاف دیوتی

 

بازی پابجی

از جمله بهترین بازی های مولتی پلیر برای گوشی می توان به بازی پابجی اشاره کرد که محبوبیت جهانی در بین گیمران دارد. این بازی در سبک بتل رویال طراحی شده و در واقع به شکلی است که ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره با چتر فرود می آیند و باید با دست خالی به دنبال تجهیزات جنگی بگردند و برای بقا تلاش کنند.

آخرین فردی که در این بازی زنده بماند برنده مسابقه می شود و شما می توانید در این بازی اسلحه های گوناگونی مثل نارنجک دستی، کیت های سلامت و غیره را استفاده کنید. بازی پابجی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور است و می‌تواند شما را به خود مشغول کند. از جمله نقاط قوت بازی پابجی می توان به گرافیک خیره کننده، نبرد شدید، دارا بودن بسیاری از انواع زره، سلاح و تجهیزات جنگی، حالت چند نفره یعنی بیش از ۱۰۰ بازیکن و غیره اشاره کرد.

 

بازی Among Us  یکی از بازی های multiple player

از جمله جذاب ترین، اعتیاد آور ترین و بهترین بازی های multiple player  برای گوشی می توان به بازی  Among Us اشاره کرد. ممکن است در ابتدا این بازی به نظر شما بسیار ساده به نظر برسد اما طراحی آن به شکل کاملا رقابتی و ماهرانه انجام شده به طوری که شما را هرگز خسته نمی کند. این بازی به شکلی است که یک سفینه فضایی در میان کهکشان ها قرار دارد اما خدمه این سفینه فضایی متوجه می‌شوند که این سفینه مشکلات عجیبی دارد.

تمامی افراد برای تعمیر آن دست به کار می‌شود اما در میان آنها یک خائن وجود دارد. نقش خائن به عنوان یکی از افرادی طراحی شده که در حال انجام این بازی است. به صورت کلی هیچکدوم از کاربران نباید نقش خودشان را به شخص دیگری بگویند و هر کس متناسب با نقش خود باید کارهای مخصوص خود را انجام دهند. مثلا اگر شما در این بازی جذاب خدمه اصلی باشید باید سفینه را تعمیر کنید اما اگر به عنوان خائن در این بازی حضور پیدا کنید باید خرابکاری به بار آورید.

 

بازی Among Us

 

کلام آخر

تمامی بازی هایی که در این مقاله به شما معرفی شد جز محبوب ترین و بهترین بازی های multiple player برای گوشی بوده که می توانید به دلخواه و سلیقه خودتان آن را انتخاب و بازی کنید. از لذت بخش ترین کار هایی که در خانواده و دوستان می توان انجام داد بازی های دورهمی است اما می‌توان یکی از این بازی های گروهی را دانلود کرده و روی موبایل تان اجرا کنید و اوقات خوب و شادی را با دوستان و خانواده خود سپری کنید.

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =