آموزشی

بهترین بازی های اندروید در سال 1401

بهترین بازی های اندروید در سال 1401

بهترین بازی های اندروید در سال 1401  از دید کاربران موضوع این مقاله می باشد. امروزه با پیشرفت صنعت بازی های موبایلی در تمامی ابعاد، شاهد بازی های بسیار جذابی در برنامه های پلی استور و بازار هستیم. تعداد بالای بازی هایی که هر روزه به این برنامه ها اضافه می شوند بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده تا انتخاب یک بازی خوب و هیجانی کمی سخت شود.

از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله از پابلیتو درباره بازی هایی که حداقل یک بار ارزش تجربه کردن را دارند معرفی کنیم. در ادامه به معرفی 3 مورد از بهترین بازی ها که در سبک های مختلف هستند می پردازیم.

 کال اف دیوتی موبایلی یکی از بهترین بازی های اندروید

بازی کال اف دیوتی موبایل یک بازی اول شخص است که گرافیک بسیار زیبای آن باعث شده تا به یک بازی فوق العاده تبدیل شود.  لازم به ذکر است بگوییم که این بازی در گوشی های رده پایین ههم پشتیبانی می شود.

خوب است بدانید که نقش های این بازی از نسخه کنسولی آن هم بیشتر است و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. تمامی نقش های بزرگ و محبوب این بازی در نسخه موبایلی آن نیز وجود دارند.

تنوع بالای سلاح های این بازی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بازی در فصل 5 بازی بازی کالاف دیوتی می باشد. است، همچنین شما می توانید با بازی کردن بیشتر و به مرور زمان سلاح های بیشتری به دست بیاورید.

 

بهترین بازی های اندروید در اسل 1401

 

 

این بازی دلیل داشتن فصل های متعدد و پر تنوع به هیچ وجه شما را خسته نمی کند و هر چقدر بیشتر بازی کنید جذابیت آن برایتان بیشتر می شود. نکته دیگری که در رابطه با این بازی وجود دارد این است که اگر گوشی شما اندروید 9 به بالا دارد، می توانید آن را به کنترلر ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 متصل کنید و لذت و هیجان بیشتری را با این بازی تجربه کنید.

در پایان باید بگوییم که اگر علاقه دارید در کنار دوستانتان یک بازی هیجان انگیز و اول شخص را تجربه کنید Call of Duty Mobile بهترین انتخاب و گزینه می تواند باشد.

  • سبک: اکشن اول شخص
  • استودیو: اکتیویژن
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

 بازی فورتنایت

فورتنایت یکی از بهترین بازی های اندروید و بزرگ ‌ترین بازی های آنلاین بر روی کنسول ‌ها، پی ‌سی و موبایل می باشد. شما می توانید در فورتنایت علاوه بر تجربه یک بازی اکشن و هیجان ‌انگیز، ساخت و ساز را نیز تجربه کنید. همچنین وجود بتل های 100 نفره در این بازی به شما امکان پیدا کردن سلاح های جدید و منابع بیشتری می دهد.

وجود مأموریت‌ های روزانه متعدد و فصلی باعث می شود تا شما از بازی کردن خسته نشوید و بازی برایتان یکنواخت نمی شود. شرکت اپیک که سازنده این بازی است در حال حاضر چپتر دوم آن را در دسترس قرار داده است و پشتیبانی بسیار قوی برای آن دارد.

شما می توانید با خرید بتل پس به محتوا های شخصی سازی دسترسی داشته باشید. این بازی هم مانند بازی کال اف دیوتی موبایل به شما امکان بازی کردن در کنار دوستانتان را می دهد.

  • سبک: بتل رویال
  • استودیو: اپیک گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازی های اندروید

پابجی یکی از بهترین بازی های اندروید در سال 1401 است .که در رابطه با گان پلی می باشد و در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. این بازی شما به همراه بازیکن های دیگر به صورت همزمان و بدون هیچ وسیله ای به جزیره های بزرگی می روید. در طول بازی شما باید برای خودتان لباس و سلاح پیدا کنید تا از خودتان در برابر دشمنان محافظت نمایید.

نسخه موبایلی پابجی مانند نسخه پی‌ سی آن سلاح ‌ها تنوع زیادی دارند. لازم به ذکر است بگوییم که اتچمنت ‌هایی که روی سلاح قرار می‌ دهید، تاثیر زیادی روی عملکرد تفنگ می‌ گذارد. همچنین در این بازی به شما امکان کنترل خودرو و موتور داده می شود تا از آن ها برای جابه جایی استفاده کنید

شما می تواند در این بازی به صورت اول شخص و یا سوم شخص بازی کنید. خوب است بدانید که در پابجی مهارت حرف اول را می ‌زند و خرید های درون ‌برنامه ‌ای باعث برتری شما نسبت به بازیکن های دیگر نمی ‌شود. بازی پابجی از گوشی های رده بالا گرفته تا رده پایین پشتیبانی می کند و دو نسخه پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل دارد.

 

  • سبک: اکشن بتل رویال
  • استودیو: تنسنت گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

بیشتر بخوانید :

Best android game in 2022

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

2 نظر در “بهترین بازی های اندروید در سال 1401

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 17 =