کالاف دیوتی

بهترین اتچمنت ak117  کالاف دیوتی موبایل

بهترین اتچمنت ak117  کالاف دیوتی موبایل

یکی از بهترین سلاح ها برای استفاده در بازی کالاف دیوتی ak117 است. این اسلحه سرعت شلیک بسیار بالا و دقت فوق العاده ای دارد و می تواند آسیب های زیادی را به بازیکنان مقابل شما وارد کند. پیشرفت های اخیر اتچمنت AK117  باعث شده که به یک سلاح غالب در این بازی تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم در مورد بهترین اتچمنت ak117  کالاف دیوتی موبایل با شما عزیزان صحبت کنیم.

معرفی اسلحه ak117

اگر جزء گیمرهای حرفه ای کالاف دیوتی باشید به خوبی می دانید که یکی از بهترین اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل ak117 است. این اسلحه در تمام فصل های این بازی به خوبی ظاهر می شود و بازیکنان زیادی برای برد از آن کمک می گیرند. در واقع میتوان گفت ak117 یکی از بالانس‌ترین سلاح های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل به شمار میرود.

اگر بازیکن مقابلتان از این سلاح برخوردار باشد می تواند صدمات بسیاری را به شما وارد کند. این موضوع به دلیل درجه دقت، دوربردی، حفظ سرعت پلیر و تعداد تیرهای موجود در خشاب این اسلحه است. اگر در بازی به یک سلاح با درجه دوربردی مناسب نیاز داشته باشید ak117 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

معرفی اسلحه ak117

اسلحه ak117

ساخت بهترین اتچمنت AK117 در کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل سلاح های بسیاری را ارائه می دهد که عموما برای سبک های بازی مختلف مناسب هستند. با این حال تمام اسلحه هایی که در این بازی وجود دارند برای تازه کارها مناسب نیستند. AK117 یکی از سلاح هایی است که گیمرهای جدید نیز می توانند در مدت زمان کوتاهی به آن مسلط شوند.

شما این امکان را دارید که بهترین اتچمنت AK117 را در کالاف دیوتی موبایل ایجاد کنید. این کار باعث می شود که بتوانید سطح پرو پلیر بودن خود را در بازی افزایش دهید. برای ساخت بهترین اتچمنت AK117 در کالاف دیوتی موبایل لازم است با به دست آوردن XP و استفاده از آن در اسلحه سازی داخل بازی قفل های مربوط به اتچمنت های ایده آل را باز کنید.

ساخت بهترین اتچمنت AK117 در کالاف دیوتی موبایل

راهنمای ساخت بهترین اتچمنت AK117 در کالاف دیوتی موبایل

بهترین اتچمنت اسلحه AK117 در بتل رویال

برای اینکه بتوانید بهترین اتچمنت AK117 در کالاف دیوتی موبایل را بسازید باید از اتچمنت های ایده آل Gunsmith استفاده کنید. در مواقعی که گیمرها از سلاح های زیادی در بازی استفاده نکرده باشند بیشتر این اتچمنت ها به حالت قفل شده باقی می مانند.

در این شرایط گیمرها می توانند از AK117 بیشتری در مسابقات استفاده کنند و در جهت باز کردن قفل های تمام اتچمنت های Gunsmith از کارت‌های XP به سادگی کمک بگیرند. پس از آنکه این قفل ها باز شدند گیمرها می توانند  برای ایجاد بهترین لود اوت AK117  از اتچمنت های زیر استفاده نمایند:

  • Barrel – MIP Extended Light Barrel
  • Laser – OWC Laser – Tactical
  • Ammunition – 40 Round Extended Mag
  • Stock – OWC Skeleton Stock
  • Rear Grip – Granulated Grip Tape

بهترین اتچمنت اسلحه AK117 در مولتی پلیر

حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که بهترین اتچمنت ها برای اسلحه AK117 در مولتی پلیر کدامند. در ادامه این اتچمنت ها را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

سخن آخر در مورد بهترین اتچمنت ak117  کالاف دیوتی موبایل

همانطور که در طول متن نیز به این موضوع اشاره کردیم AK117 یکی از بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل به شمار میرود. این اسلحه از سرعت شلیک بینظیری برخوردار است و می تواند در حین بازی بهترین عملکرد را داشته باشد. در فصل جدید این بازی نیز توانایی رزمی آن در فاصله نزدیک و به خصوص برد میانی بسیار تقویت شده است.

اسلحه ak117 دارای قابلیت های بسیاری است که برای دستیابی به آن ها داشتن اتچمنت ضروری می باشد. اگر از طرفداران این اسلحه جذاب و کاربردی بازی کالاف دیوتی هستید می توانید با کمک این اتچمنت ها لذت بازی خود را چندین برابر کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین اتچمنت ak117  کالاف دیوتی موبایل

1.چرا سلاح AK117 در نقشه‌های بزرگ بسیار پرکاربرد است؟

این سلاح کنترل بسیار خوبی به بازیکنان در حین بازی می دهد به همین دلیل برای نقشه ‌های بزرگ بسیار پرکاربرد است. عموما در نقشه های بزرگ شما در حال دویدن هستید و نیاز دارید پس از مکث کردن در کوتاهترین زمان سلاح خود را تحت کنترل درآورید.

2.آیا اسلحه AK117 سرعت fire rate بالایی دارد؟

بله، این اسلحه سرعت fire rate بالایی دارد و این ویژگی باعث شده که یکی از بهترین اسلحه ها در نبردهای دوربرد باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =