آموزشی

بررسی بازی shadowgun legends

بررسی بازی shadowgun legends

بازی shadowgun legends  چگونه است؟

بازی های ویدیویی پیشینه ی نسبتا بلندی دارند. در واقع از همان اوایل اختراع پلتفرم های دیجیتالی، بازی های ویدیویی متنوعی نیز عرضه شدند. کنسول های بازی نظیر آتاری، سگا و … از جمله ی اولین بازی های ویدیویی را ارائه دادند. با فراگیری رایانه ها، بسیاری از مردم طرفدار بازی های کامپیوتری شدند. بازی های موبایل مختلفی نیز ارائه شد. از جمله بازی های موبایلی قدیمی می توان به بازی Snake یا همان ماربازی اشاره کرد. امروزه بازی shadowgun legends یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و موبایل به حساب میاد.

در واقع بازی های موبایلی اولیه بسیار ساده و گرافیک بسیار ضعیفی داشتند. اما با پیشرفت گوشی ها و عرضه گوشی های هوشمند، بازی های موبایلی وارد سطح جدیدی شدند. به طوری که برخی از بازی ها موبایلی قابلیت رقابت با بازی های کامپیوتری نیز داشتند. به مرور زمان و رقابت بالا میان عرضه کنندگان بازی های موبایلی، کیفیت این بازی ها بسیار بهتر از قبل شد. بازی Shadowgun Legends یکی از بازی های پرطرفدار موبایلی است که در سال 2018 میلادی توسط کمپانی مدفینگر گیمز Madfinger Games عرضه شد. این بازی مناسب پلتفرم های موبایلی اندروید Android و آی او اس iOS عرضه شده است.

در فروشگاه اینترنتی پابلیتو می توانید جم و سی پی و انسی برای بازی های خود خریداری کنید. مثل جم آپلند.

 

بازی shadowgun legends  چگونه است؟

 

بررسی بازی شدوگان لجندز Shadowgun Legends

بازی های سبک اکشن از جمله محبوب ترین انواع بازی برای تمامی پلتفرم های بازی های ویدیویی است. به موجب رقابت بالای این دسته از بازی ها، همواره سازندگان تلاش کرده اند که با ترکیب المان های مختلف سرگرم کننده، در رقابت جلو بیفتند.

بازی های اکشن امروزه به قدری جذاب هستند که هر کسی یک بار آن ها تجربه کند، مجذوب ساختار و جذابیت آن ها می شود.

استدیو بازی سازی مدفینگر گیمز یکی از نوآور های بازی های اکشن است. این کمپانی ترسی از طراحی خاص و متفاوت نداشته و به همین جهت همواره بازی های منحصر بفردی را ارائه می دهد. این بازی ساز در واقع یکی از بازی ساز های موفق است که از کارنامه موفق او می توان به بازی هایی نظیر آنکیلد Unkilled و دد تریگر Dead Trigger اشاره کرد.

در بررسی بازی شدوگان لجندز Shadowgun Legends خاص بودن این بازی کاملا واضح است. این بازی پس از عرضه به یکی از بحث برانگیز ترین بازی های موبایلی تبدیل شد. سری بازی های شدوگان اولین بار در نسخه شدوگان ددزون Shadowgun Deadzone در سال 2012 عرضه شد. این نسخه نیز توانسته بود به یکی از بهترین بازی Multiplayer تبدیل شود.

زمانی که بازی شدوگان لجندز را انجام می دهید، شباهت چشمگیر آن به فرنچایز هیلو و اتمسفر آینده نگرانه کاملا به چشم می آید. بازی Shadowgun legends یک بازی موبایل ساده نیست و پیچیده های این بازی یکی از نقاط قوت و جذاب آن محسوب می شود.

 

بررسی گرافیک بازی Shadowgun Legends

با پیشرفت و ارتقای گوشی های هوشمند، گرافیک بازی های موبایلی نیز مانند سایر پلتفرم های بازی ویدیویی یکی از ویژگی های اصلی هر بازی محسوب می شود. در واقع از یک بازی موبایلی مشهور نمی توان یک گرافیک بی کیفیت را انتظار داشت چرا که در حال حاضر یکی ویژگی های رقابتی بازی ها همین گرافیک آن ها است.

در بررسی گرافیک بازی Shadowgun Legends باید بدانید که با یک بازی ساده طرف نیستید! یکی از جذاب ترین گرافیک های بازی موبایلی، گرافیک بازی شدوگان لجندز است. در این بازی افزون بر بافت تصویری مناسب، گرافیک یک ویژگی چشمگیر است. در این بازی از رنگ های شاد و طیف رنگی متنوعی استفاده شده است. همه ی این ها باعث شده که علاقه مندان با یک بازی بی نقص طرف باشند.

 

بررسی گرافیک بازی shadowgun legends

 

موسیقی متن بازی شدوگان لجندز

یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند یک بازی موبایلی را به یک بازی فوق العاده تبدیل کند، موسیقی متن جذاب است. شدوگان از این نظر نیز عملکردی عالی داشته است. موسیقی متن این بازی هماهنگ با گرافیک بی نظیر آن است. صداگذاری ها و موسیقی متن در شدوگان لجندز، بازیکن را کاملا وارد دنیای این بازی می کند.

 

سکه بازی شدوگان لجندز

این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های موبایلی، امکان خرید سکه یا همان پول درون بازی را مهیا کرده است. برای مثال با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید امکانات مختلفی را در بازی Call of Duty دریافت نمایید. بازی شدوگان لجندز نیز شرایط مشابهی دارد و کاربران می توانند با پرداخت درون برنامه ای امکانات مختلفی را برای این بازی جذاب دریافت نمایند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =