آموزشی

بررسی بازی lone wolf

بررسی بازی lone wolf

از جمله سبک هایی که امروزه وارد دنیای بازی های اندروید شده میتوان به تیراندازی اول شخص اشاره کرد. برای همین می‌خواهیم در این مقاله به بررسی بازی lone wolf بپردازیم. بازی های مختلفی مانند این بازی در این سبک برای پی سی و گوشی طراحی و در بازار عرضه شده است. در این بازی شما نقش تک تیرانداز را دارید و باید ماموریت های مختلف را انجام دهید. علاوه بر آن در یک گروه جنایتکار بازی می کنید و به عنوان عضوی از جامعه باید دستورات را اجرا کرده و افراد و شخصیت های خاص را در بازی بکشید.

در ادامه بررسی بازی lone wolf باید بگوییم که این بازی داستان جالبی دارد و برای گیمران خسته کننده نیست. ماموریت ها و فضاهایی که در این بازی به شما ارائه می شود این امکان را می دهد که در هر بخش تم جدیدی را مشاهده کنید. داستان این بازی طولانی و بلند است و در حدود پنج ساعت گیم پلی دارد. شما می توانید با دانلود و نصب این بازی کم حجم تا حد زیادی سرگرم شوید زیرا حدود۳۰ مأموریت مختلف و داستان های طولانی در این بازی وجود دارد. بازی lone wolf برای هر دو پلتفرم اندروید و سامسونگ قابلیت نصب دارد. این بازی کاملا رایگان توسط بیش از ۲۰ هزار کاربر دانلود شده و شما می توانید با پرداخت‌های درون برنامه‌ ای پول آیتم های زیادی را برای نبرد در اختیار خود بگیرید.

 

داستان بازی lone wolf

در بررسی بازی lone wolf باید بدانید که این بازی داستانی را روایت می‌کند که در آن گروه خلافکاری با نام اسمبلی وجود دارند و تصمیم می گیرند که برای از بین بردن دشمنانشان یک تک تیرانداز را استخدام کنند. در واقع نام این بازی از نام کاراکتر اصلی گرفته شده که شخصیت مرموزی دارد و در انجام ماموریت هایش موفق است. این موضوع اسمبلی را مجبور می کند تا او را استخدام کند.

جالب ترین چیزی که در مورد کاراکتر اصلی این بازی وجود دارد این است که در عوض ماموریت و انسانهایی که می کشد چیزی را از اسمبلی درخواست نمی کند. در واقع این شخصیت علاقه زیادی به کشتن دیگران و ناشناخته بودن هویتش دارد و همین موضوع موجب می‌شود تا رئیس اسمبلی تلاش کند تا اطلاعات خصوصی آن را پیدا کند. صحبت های بسیار اندک lone wolf در مورد گذشته و داستان های معروف او که روزگاری در ارتش خدمت می کرده است و دوره های اسنایپری را گذرانده تا حدودی می تواند شما را با شخصیت او آشنا کند.

 

داستان lone wolf

 

در کنار این داستان سرایی ها و بررسی بازی lone wolf به گذشته برمی گردد و بعضی از تجربیات کاراکتر اصلی را به شما نمایش می دهد. به عنوان مثال زمانی که lone wolf برای اولین بار اسلحه به دست گرفت و با کمک پدر خود قوطی های کنسرو را مورد هدف قرار داد. دیدن این صحنه ها شما را در نقش کاراکتر اصلی قرار می دهد که شما باید این صحنه ها را به عنوان مرحله بازی طی کنید.

 

جذابیت  داستان سرایی lone wolf

البته باید بدانید که این مراحل گذشته ی کاراکتر اصلی تنها به تعلیمات پدرش ختم نمی شود و پس از آن او تصمیم می‌گیرد که به ارتش برود. انگیزه lone wolf برای عضویت در گروه اسمبلی و درگیری های آنها و در کنار آن درگیری ها و فریب خوردن های چند باره این گروه که پلیس در داستان این بازی به چشم می خورد. این بازی با اینکه در ابعاد بازی موبایلی طراحی شده اما می توان به عنوان یک شاهکار در روایت و بستر داستانی آن را دانست. توجه دقیق به جزئیات و ایجاد پیچش‌های داستانی جذاب جزو عواملی بوده که این بازی را بسیار هیجان انگیز تر کرده و به شما انگیزه های بیشتری برای پیدا کردن سرانجام داستان می دهد.

 

نقش کاربر در بازی lone wolf

شما در این بازی در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرید و وظیفه شما این است که اهداف مشخص شده را تحت شرایط مختلف بکشید و تا جای ممکن شناسایی نشوید. از جمله نقاط قوت این بازی داستان محور بودن آن و تناسب ماموریت ها با روند داستان است. همچنین هوش مصنوعی بالایی که دشمنان در این بازی دارند بازی lone wolf را دشوار تر و هیجان انگیز تر کرده است.

 

کلام آخر

بدون در نظر گرفتن مشکلات کوچک و بزرگی که یک بازی می تواند داشته باشد، ترکیب مبارزات نوبتی با روایت داستانی ارزشمند را برای طرفداران این سبک محبوب کرده و اگر شما به خواندن داستان های متنی و مبارزات نوبتی علاقه‌مند هستید این بازی برای شما ساخته شده است. اما اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به این سبک ها ندارید و همچنین تجربه بازی کردن رمان های تصویری را تا به حال نداشته اید توصیه می‌کنیم قبل از تهیه بازی به سراغ عناوینی بروید که شما را با این سبک بهتر آشنا کند.

سایت poblito اقدام به فروش جم بازی هایی همچون  آپلند و سی پی کالاف دیوتی کرده است .

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =