آموزشی

بررسی بازی badland

بررسی بازی badland

در این مقاله می خواهیم به بررسی بازی badland که در سبک اکشن، ماجراجویی و پلتفورم طراحی شده و ساخت کشور فنلاند می باشد بپردازیم. این بازی تاکنون جوایز زیادی را کسب کند. در میان گیمرا از محبوبیت خاصی برخوردار است. به عنوان بازیکن کنترل پرواز پرنده در بازی badland به دست شما است و در جنگلی تاریک از بین انواع تله ها باید آن را رد کنید و به مقصد برسانید. در این مسیر با موانع زیادی روبرو می شوید که کنترل سرعت در این شرایط از اهمیت زیادی برخوردار است.  در نتیجه بهتر است که دقت و تمرکز کافی را برای انجام آن بگذارید.

نکاتی مهم در بازی های ژانر پلتفرمی

از نکات بسیار مهمی که بازی های ژانر پلتفرمی دارد این است که مراحل بازی یکنواخت نیست و این مورد در این بازی به خوبی رعایت شده و هیجان بازیکن را به شدت افزایش می دهد. به عنوان مثال در بخشی از قسمت های این بازی شما باید با ظرافت کامل مثل مسابقه تست اعصاب از بین تیغه ها عبور کنید.

همچنین در بخش های دیگر به خاطر اینکه موانع زیادی وجود ندارد و یا تعداد کمی از آنها قرار دارد، می توانید با سرعت بالا و آسودگی خاطر از مراحل گذر کنید. این بازی برای بار اول به عنوان badland  در سال ۲۰۱۳ در بازار آمد. پس از آن در سال ۲۰۱۵ نسخه دیگر آن با همان مراحل بازی برای رایانه های شخصی و کنسول ها در بازار عرضه شد.

جهت خرید انواع جم و خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به فروشگاه ما مراجعه کنید.

ویژگی های جدید بازی badland

بازی badland توسط شرکت Frogmind Games طراحی  و توانست جوایز زیادی را در سال های مختلف کسب می کند. از ویژگی های جدیدی که در سال ۲۰۱۵ به طراحی این بازی اضافه شد، این بود که به جای یک نفر به چهار بازیکن اجازه داده شد تا به طور همزمان بازی کنند.

طراحی بازی به شکل انجام شده که درون یک جنگل بسیار زیبا و پر از ساکنین مختلف که درختان و گل های گوناگونی در آن وجود دارد، یک ماجراجویی اکشن نمایش داده شود. شما با کمک این بازی می توانید پرواز کنید و با انجام ماجراجویی های مختلف و طی کردن مراحل برنده شوید.

 

نکاتی مهم در بازی های ژانر پلتفرمی

 

داستان و بررسی بازی badland

داستان بازی badland به شکلی است که بعد از مدتی موجودات یک جنگل با ورود ماشین آلات بزرگ و خطرناک به محل زندگی خود مواجه می‌شوند. این موجودات بومی با نام کلون شناخته می شوند که شما در بازی کنترل این موجودات را به دست می گیرید.

بنابراین باید تلاش کنید که برای بقای این موجودات پرواز کنید و به سمت جلو حرکت کنید. در این بازی برای کنترل کلون ها شما باید روی صفحه کلید کنید و انگشتان را روی آن نگه دارید. مراحل این بازی به شکلی طراحی می شوند که از موانع و تله ها و ماشین های کشتاری مختلفی برخوردار می باشد. گیم پلی آن در مراحل بازی بسیار سریع پیشرفته و نیاز دارد تا انتخاب های سریع داشته باشید.

در بسیاری از مواقع هم در مراحل این بازی باید آرام و با حساسیت بالا پیش بروید و صبر و حوصله به خرج دهید. طراحی این بازی به شکلی می باشد که دقت و جزئیات مختلفی در آن به کار می رود. و می تواند فضاسازی و انتقال حس به بازیکنان را به خوبی انجام دهد. در فضای محیط های مختلف بازی badland نورپردازی با کاربرد از رنگ ها به زیبایی انجام می شود. البته با توجه به داستان بازی که فضایی دارک، تلخ و پر از استرسی دارد متناسب می باشد.

سایت پابلیتو انواع جم، سی پی و ان سی بازی های موبایل را به کاربران ارائه می دهد.

 

نقاط ضعف و وقت بازی badland

در ادامه ی بررسی بازی badland باید گفت که از جمله نقاط قوت بازی badland می‌توان به ارائه یک گیم پلی مهیج، تنوع بالای کارت ها، گرافیک زیبا و چشم نواز، طراحی با کیفیت محیط و شخصیت ها، بهینه بودن بازی در بعد فنی آن و غیره اشاره کرد. این بازی به نسبت دیگر بازی های هم سبک خود نقاط ضعف بسیار کمی دارد و تنها می توان به طراحی نسبتاً ضعیف منوی اصلی بازی آن به عنوان نقطه ضعف اشاره کرد.

مقالات مرتبط: 10 بازی برتر چند نفره اندروید

جوایز دریافتی بازی badland

  1. به عنوان بازی سال App Store iPad
  2. جایزه طراحی اپل پس از بررسی بازی badland
  3. جایزه Nordic Indie Sensation در بازی Nordic
  4. بهترین پروژه در Game Connection Europe
  5.  جایزه SCEE در Game Connection Europe
  6. بهترین بازی Arcade & Action در جوایز  Tabb‍y
  7. منتخب بازی مستقل در PAX 10
  8. بازی برگزیده ادیتورها در  Macworld

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =