آموزشی

بررسی بازی بتلفیلد

بررسی بازی بتلفیلد

بازی های ویدیویی از جمله پر طرفدارترین بازی ها امروزه محسوب می شوند. پیش از عرضه گوشی های هوشمند، بازی های ویدیویی روی کنسول های بازی و کامپیوتر طرفداران بسیاری داشتند. البته هنوز هم بازی های کامپیوتری طرفداران زیادی دارند، اما با پیشرفت گوشی ها و هوشمند شدن آن ها، بسیاری از گیمر ها بازی با گوشی ها را ترجیح می دهند. بازی Battlefield، در واقع به یک مجموعه بازی گفته می شود. در واقع بازی بتلفیلد از جمله معروف ترین بازی های ویدیویی در تمام دوران این بازی ها می باشد.

بازی BattleField یک بازی تیراندازی به سبک اول شخص می باشد. از جمله مهم ترین رقبای این بازی می توان به بازی های پابجی، کالاف دیوتی، کانتر استرایک و … اشاره کرد.

 

پلتفرم های بازی بتلفیلد کدام اند؟

بازی بتلفیلد، به طور رسمی نسخه موبایل ندارد. البته بازی تحت عنوان Battefield Mobile وجود دارد ولی طبق اطلاعات رسمی، این بازی برای پلتفرم های ویندوز Windows، مک او اس macOS، ایکس باکس XBOX، ایکس باکس 360 XBOX360، ایکس باکس وان XBOX ONE، پلی استیشن 3 PlayStation3 و پلی استیشن 4 PlayStation4 منتشر شده است.

 

بررسی اولین نسخه و آخرین نسخه بازی بتلفیلد

تابحال نسخه های بسیار زیادی از بازی بتلفیلد منتشر شده است. اولین نسخه این بازی مربوط به سال 2002 است. یعنی حدود 20 سال پیش که این یک سابقه ی بلند مدت و جذاب برای این بازی است.

اولین نسخه این بازی در تاریخ 10 ام سپتامبر سال 2002 تحت عنوان بتلفیلد 1942 انتشار یافت. آخرین نسخه ی منتشر شده از بازی بتلفیلد نیز بتلفیلد 2042 نام دارد. این نسخه از بازی بتلفیلد در تاریخ 19 ام نوامبر سال 2021 منتشر شده است.

 

بررسی اولین نسخه و آخرین نسخه بازی بتلفیلد

 

برخی از نسخه های منتشر شده از بازی بتلفیلد

اولین نسخه این بازی، تحت عنوان بتلفیلد 192 در سال 2002 منتشر شد. این بازی با موتور گرافیکی رفرکتور 1 می باشد.

نسخه های دیگر عرضه شده با موتور گرافیکی رفرکتور 1، نسخه های بتلفیلد 1942: جاده روم، بتلفیلد 1942: سلاح های محرمانه جنگ جهانی دوم و بتلفیلد ویتنام هستند. این نسخه ها در سال های 2003 و 2004 منتشر شدند.

بازی Battlefield 2: مادرن کامبت نیز با موتور گرافیکی رندر ویر می باشد. این بازی در 2005 منتشر شد.

از Battlefield 4 به بعد، تمام نسخه های این بازی با موتور گرافیکی فراست بایت 3 منتشر شده اند.

شما می توانید با مراجعه به سایت پابلیتو از خدمات و جم هایی که برای بازی هایی مثل کالاف دیوتی موبایل عرضه می کند بهره مند شوید.

 

 

 

بررسی بازی بتل فیلد 5 یا همان Battlefield V

در حال حاضر پر کاربر ترین نسخه این بازی، سری پنج بتلفیلد است. بتلفیلد وی، چهار داستان دارد. در صورتی که در نسخه قبلی 5 داستان وجود داشت. در واقع در این نسخه یک داستان کمتر شده است.

هر یک از 4 داستان بازی بتلفیلد 5، مربوط به قسمت های مختلف جنگ جهانی دوم است. این داستان ها، از جمله داستان های کمتر شنیده شده درباره این جنگ بزرگ و خونین می باشد.

بهترین خصوصیت بتلفیلد 5 / Battlefield V چیست؟

از جمله مهم ترین و بهترین خصوصیت های این نسخه از بازی، حالت های جدید آن می باشد. خصوصیات تازه به مد آپشنز این بازی تحت عنوان Grand Operations اضافه شده است. این مد، یکی از هیجان انگیز ترین مد های این بازی است.

مد های Breakthrough و Frontlines نیز از دیگر شگفتی های دنیای مد بازی بتلفیلد وی می باشد. مد های Breakthrough و Frontlines در واقع ترکیبی از مد های راش و کانکوئست محسوب می شوند. به همین دلیل نیازی به ناراحتی درباره حذف مد راش در این نسخه نیست. چرا که یک مد بهتر و کامل تر در آن قرار گرفته است.

 

بهترین خصوصیت بتلفیلد 5 / Battlefield V چیست؟

 

بررسی دلایل موفقیت نسخه پنجم بازی Battlefield

از جمله دیگر دلایل موفقیت این نسخه، جذابیت های صوتی و تصویری آن است. البته بتلفیلد همواره در نسخه های قبلی نیز بهترین تجربه بصری و صوتی را برای بازیکنان فراهم کرده است. در این نسخه هم کم نگذاشته و کیفیت فوق العاده ای دارد.

در نسخه پنجم بازی بتلفیلد، تخریب پذیری بهتری قرار گرفته که جذابیت بازی دو چندان کرده است. همچنین برخی از انیمیشن های شگفت انگیز در این نسخه، سبب شگفتی بازیکنان شده است. از جمله این انیمیشن ها، به پریدن از پنجره و خزش روی زمین به طرف عقب می توان اشاره کرد.

 

خرید در بازی Battlefield

بازی بتلفیلد همانند بسیاری از بازی های ویدیویی، امکان خرید درون بازی را مهیا کرده است. برای مثال در بازی مشهور Call of Duty Mobile، امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد و به کمک آن می توان اسلحه ها و پوشش های منحصر بفردی انتخاب کرد. رایج ترین روش خرید سکه در بازی بتلفیلد، از طریق گیفت کارت های بازی Battlefield V می باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =