آموزشی

بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 چیست؟

چند مورد از بهترین گیم های رایگان اندروید 2024

بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 چیست؟ بازی یکی از سرگرمی های جذاب برای بسیاری از افراد است. بازی ها این امکان را برای شما فراهم می کنند که برای مدت کوتاهی از دنیای واقعی و استرس های آن فاصله بگیرید. بازی ها تنوع زیادی دارند به همین دلیل می توانند سلیقه های مختلف را راضی کنند. تنها با داشتن یک گوشی هوشمند می توانید لحظاتی هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

بازی های اندرویدی برای همه سلیقه ها وجود دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 را به شما عزیزان معرفی کنیم. بر اساس سلیقه ای که دارید می توانید یکی از این بازی ها را دانلود کرده و از آن لذت ببرید. فروشگاه پابلیتو محصولات بازی‌های درون برنامه‌ای موبایلی مانند “پابجی” و “سی پی کال آف دیوتی موبایل” را نیز عرضه می‌کند

بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 چیست؟

بازی های رایگان اندروید 2024

بازی Teeny Tiny Town

یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 بازی Teeny Tiny Town است. اگر به دنبال یک بازی آرامش بخش هستید این بازی انتخاب خوبی برای شما به شمار میرود. شما می توانید در مدت زمان طولانی از این بازی لذت ببرید. در این بازی یک شهر کوچک در اختیار شما قرار گرفته است که با ترکیب کردن اشیاء مختلف می توانید آن را ارتقا دهید.

در آغاز بازی شهر شما بسیار کوچک است و کم کم به شهری بزرگ تبدیل خواهد شد. هر چقدر که اشیاء مختلف را ارتقاء دهید شهر شما نیز به همان اندازه بزرگ می شود. این بازی گیم پلی بسیار ساده ای دارد و نقشه، ابزارها و تم های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.

بازی Bitlife

بازی Bitlife یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 محسوب می شود. اگر زبان انگلیسی شما خوب باشد می توانید از این بازی لذت زیادی ببرید. در واقع میتوان گفت این بازی یک شبیه ‌ساز زندگی است و شما باید کاراکتر خود را بسازید. در این بازی جذاب شما از زمان تولد تا مرگ شخصیت خود را زندگی خواهید کرد.

در بازیBitlife  شما قادر هستید سرنوشت زندگی خودتان را تعیین کنید. به بیان دیگر در این بازی مجبور نیستید یک رویکرد خطی را دنبال نمایید. در بازی Bitlife شما این امکان را دارید که یک آدم معروف یا یک شخص گوشه گیر باشید.

بازی Sky: Children of The Light

از دیگر بازی های رایگان اندروید 2024 بازی Sky: Children of The Light است. این بازی در مورد سفر کردن در یک دنیای جادویی است که شما در آن باید از دنیاهای مختلف عبور کنید. نکته جالب این است که در این بازی باید با ارواح مختلف صحبت کنید. زمانی که شما با یک روح صحبت میکنید در واقع خاطرات او را زندگی خواهید کرد.

مهم ترین جذابیت این بازی این است که شما می توانید آن را با دوستان خود هم تجربه کنید. سازندگان این بازی همواره در حال توسعه و انتشار محتویات جدید می باشند. این موضوع باعث می شود که همیشه در حال تجربه یک بازی جذاب و جدید باشید.

خوب ترین گیم های رایگان اندروید 2024 چه چیزی است ؟

خوب ترین گیم های رایگان اندروید 2024

بازی Need For Speed: No Limit

اگر تمایل دارید به عنوان یک راننده زیرزمینی ماجراجویی خود را آغاز کنید این بازی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شما این امکان را دارید که در این بازی به مرور زمان نام خود را به عنوان بهترین راننده جهان تثبیت نمایید. ساختار این بازی رایگان اندرویدی به شکلی است که از تجربه کردن آن خسته نخواهید شد.

در بازی Need For Speed: No Limit می توانید خودروی خود را شخصی ‌سازی کنید. شما این امکان را دارید که خودروی مسابقه ای خود را به هر شکلی که دوست دارید بسازید. قابلیت های شخصی سازی این بازی باعث شده اند که بتوانید نهایت لذت را از آن ببرید.

 بازی Goose Goose Duck

یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 بازی Goose Goose Duck است که بسیار شبیه به بازی امانگ آس می باشد. در این بازی تمام بازیکنان اردک هایی هستند که باید به شکل چند نفره با دوستان یا پلیرهای دیگر در سراسر دنیا بازی کنند. جذابیت این بازی باعث شده که به نوعی اعتیاد آور باشد.

در این بازی لازم است ماموریت های مختلفی را انجام دهید. نکته با اهمیت در این بازی این است که یکی از شخصیت ها اردک نیست و تنها لباس اردک را به تن دارد. این شخصیت در حقیقت یک شکارچی است که اگر شما را به صورت انفرادی پیدا کند خواهد کشت. در این بازی باید تمام حواس شما به محیط اطرافتان باشد.

بازی Vampire Survivors

بازی Vampire Survivors ساختاری اکشن و بسیار سریع دارد و یکی از جذاب ترین بازی ها به شمار میرود. ساختار این بازی رایگان اندرویدی به شکلی است که تا ساعت ها شما را درگیر میکند. کاراکترهای مختلفی در این بازی وجود دارند که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید.

هر کاراکتری که در این بازی وجود دارد از قابلیت‌ و سبک مبارزه مخصوص به خودش برخوردار است. هر اندازه که در این بازی پیشروی کنید جذابیت آن نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.

بازی Tiny Wings

یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 بازی Tiny Wings است که یک بازی بسیار سرگرم کننده محسوب می شود. در این بازی وظیفه شما کنترل یک پرنده است. شما باید این پرنده را در یک تپه حرکت دهید تا زمانی که قدرت مورد نیاز برای پرتاب کافی آن را فراهم سازید.

زمانی که این پرنده قدرت کافی را به دست می آورد می تواند پرواز کند. هر چقدر این پرنده بیشتر به سمت جلو حرکت کند شما نیز به همان اندازه می توانید امتیاز کسب کنید.

بازی Creatures of The Deep

یکی از بازی های رایگان اندرویدی آرامش بخش بازی Creatures of The Deep است. در این بازی شما باید ماهی های کمیاب و بزرگ را بگیرید. این کار باعث می شود که به مرور زمان امتیازتان افزایش پیدا کند. این بازی ساختار بسیار ساده ای دارد و از انجام آن قطعا لذت زیادی خواهید برد.

در این بازی لذتبخش شما این امکان را دارید که در بخش‌های متفاوتی از اقیانوس و دریا گشت و گذار کنید. این موضوع باعث می شود که این بازی برای شما تکراری نشود و تا مدت ها  بتوانید از آن لذت ببرید.

بازی 1010

بازی 1010 نیز یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 به شمار میرود. چنانچه به بازی تتریس علاقه مند هستید از تجربه این بازی نیز قطعا لذت خواهید برد. این بازی جذاب شما را در موقعیتی قرار می دهد که بتوانید اشکال گوناگون را در کنار یکدیگر بچینید. زمانی که این اشکال را به شکل یک خط کامل کنار هم قرار دادید آن خط به صورت کامل حذف خواهد شد. پس از حذف شدن این خط شما می توانید به بازی ادامه دهید.

شما در زمان انجام این بازی تحت فشار زمان نیستید و این امکان را دارید که به شکل دقیق به حرکات بعدی خود فکر کنید. زمانی که یک شکل هندسی را مشاهده می کنید باید فکر کنید که چطور می توانید از آن استفاده نمایید.

چند مورد از بهترین گیم های رایگان اندروید 2024

چند مورد از بهترین گیم های رایگان اندروید 2024

بازی Adorable Home

بازی Adorable Home نیز در دسته بازی های رایگان اندروید 2024 قرار می گیرد. اگر اهل بازی‌های دکوراسیون باشید قطعا این بازی انتخاب خوبی برای شما است. این بازی استایل های هنری جذابی دارد و می تواند لحظات آرامش بخشی را برای شما رقم بزند. در این بازی این امکان را دارید که سلیقه خود را بسنجید.

در بازی  Adorable Home شما می توانید به شکلی که دوست دارید خانه خود را بچینید. این بازی تنها محدود به چیدمان دکوراسیون نمی شود بلکه رویدادها و فعالیت‌های مختلفی وجود دارند که در طول بازی می توانید از آن ها لذت ببرید.

بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact یکی از پرطرفدارترین بازی های رایگان اندروید به شمار میرود. این بازی محتوای بسیار جذابی دارد و می تواند تا مدت ها شما را سرگرم کند. چنانچه به گیم پلی مملو از نقش‌آفرینی ژاپنی علاقه مند هستید این بازی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود.

در این بازی شما می توانید کاراکتر خود را به شکلی که دوست دارید بسازید. این بازی به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد و می تواند به یکی از بازی های مورد علاقه شما تبدیل شود.

بازی Dadish Series

از دیگر بازی های رایگان اندروید 2024 میتوان به بازی Dadish Series اشاره کرد. این بازی یکی از جالب ترین بازی هایی است که تاکنون تجربه کرده اید. در این بازی شما ماجراجویی یک تربچه را دنبال می‌کنید. این تربچه در حقیقت یک پدر است که فرزند خود را گم کرده و باید آن را پیدا کند.

این بازی دارای پیچ و خم های بسیاری است و می تواند هیجان زیادی را برای شما رقم بزند. طراحی گرافیکی این بازی به شکلی است که گیمرها را به یاد بازی های قدیمی می اندازد. لذتبخش بودن این بازی غیر قابل انکار است و گیمرهای زیادی به آن علاقه دارند.

سخن آخر درباره این که بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 چیست؟

در این مطلب در مورد بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 با شما عزیزان صحبت کردیم. این بازی ها تنوع زیادی دارند و شما می توانید بر اساس سلیقه ای که دارید نوع مناسب آن ها را انتخاب کنید. با کمک این بازی ها می توانید لحظاتی را فارق از هر گونه مشکل سپری کنید. می توانید برای چند دقیقه هم که شده به چیزی فکر نکنید و ذهن خود را رها سازید.

سوالات متداول درباره این که بهترین بازی های رایگان اندروید 2024 چیست؟

1-آیا بازی PUBG نیز جزء بازی های پرطرفدار اندروید به شمار میرود؟

بله، در این بازی شما به همراه ۹۹ پلیر دیگر وارد یک جزیره می‌شوید که در این جزیره، سلاح‌ ها و آیتم ‌های مختلفی قابل دسترس هستند. این موضوع باعث می شود که این بازی جذابیت زیادی برای گیمرها داشته باشد.

2-بازی Gwent چگونه انجام می شود؟

این بازی نیز مانند سایر بازی های کارتی رابطه مستقیمی با استراتژی شما دارد. شما باید از کارت های خود در زمان مناسب استفاده کنید تا بتوانید برنده شوید.

3-چرا بازی های موبایلی تا این اندازه جذاب هستند؟

یکی از مهم ترین دلایل جذابیت این بازی ها گرافیک و جلوه های بصری آن ها است که باعث شده اند شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 10 =