کالاف دیوتی

بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

تاپ ترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی اسنایپرها همواره یکی از ترسناک ترین و قدرتمندترین پلیر ها بوده اند. قطعا برای گیمرهای این بازی پیش آمده که دقیقا در وسط پرهیجان ترین بخش آن با یک اسنایپر رو به رو شده اند. تفاوتی هم ندارد که در حال بازی بتل رویال یا مولتی پلیر باشند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب در مورد بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل با شما عزیزان صحبت کنیم.

بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

بهترین تنظیمات برای اسنایپ زدن به چه صورت است؟

بیشتر گیمرهای جدید بازی کالاف دیوتی هیجان زیادی دارند و عموما تصور می کنند که تنها یک اتچمنت برای اسنایپر شدن در این بازی کافی است. این در حالی است که یک گیمر واقعی میداند که تنظیمات مربوط به این بازی همیشه مرحله پیش از اتچمنت است و دانستن این موضوع برای یک اسنایپر خوب در این بازی لازم است.

برای اینکه یک تنظیمات مناسب را در این بازی انجام دهید در قدم اول باید وارد بخش تنظیمات شوید. در قسمت Audio And Graphic اقدام به اسکرول کردن صفحه به سمت پایین نمایید. در قسمت بتل رویال گزینه Realistic Scope را پیدا کنید و تیک آن را روی off قرار دهید. بعد از آنکه این گزینه را خاموش کردید در نوار تنظیمات سمت چپ باید بخش Basic را پیدا کرده و صفحه آن را در جهت پایین اسکرول نمایید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که گزینه Enemy Tactical Scope Flash را پیدا کنید.

پس از پیدا کردن این گزینه باید آن را روشن کنید. با انجام این کار اگر در حین بازی کسی بخواهد شما را به وسیله اسنایپ بزند نور سفیدی به چشمتان خواهد خورد که باعث می شود بتوانید فرار کنید. بعد از آنکه این کار را انجام دادید مجددا همان صفحه را در جهت پایین اسکرول کنید. هنگامی که به گزینه 1-Tab ADS Fire رسیدید آن را روشن کنید. با انجام این کار سرعت نشانه گرفتن اسنایپ ها بیشتر می شود.

دوباره با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین کادر ADS را پیدا کنید. این کادر شامل چند گزینه است که از میان آن ها باید Tap and Hold to ADS را انتخاب نمایید. زمانی که این گزینه را انتخاب میکنید در حین بازی بعد از نشانه گرفتن اسکوپ شما به شکل خودکار به حالت عادی باز خواهد گشت. هر گیمری برای بهتر اسنایپ زدن به این تغییرات نیاز دارد.

عالی ترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

عالی ترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی کدام است؟

اگر با بازی کالاف دیوتی آشنا باشید میدانید که در همه سیزن هایی که تاکنون از آن منتشر شده اند گان DLQ همیشه جزء بهترین اسنایپ ها بوده است. در واقع میتوان گفت که خوش دست ترین اسنایپ به شمار میرود. از این رو تصمیم گرفتیم یک اتچمنت مناسب برای این اسنایپ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • یکی از با اهمیت ترین موارد در اتچمنت DL، ” Stock ” آن است. اگر بخواهیم در این سیزن بهترین استاک برای دی ال را معرفی کنیم می توانیم استاک YKM combat Stock را نام ببریم.
  • در مرحله بعدی باید ” Barrel ” اسنایپ DL خود را روی MIP Light قرار دهید.
  • یکی از کارهایی که برای هر گانی لازم است تعیین ” Perk ” می باشد. پرک دی ال خود را روی FMJ قرار دهید. این کار موجب می شود که در فایت های فرسایشی تر و نزدیک تر این امکان را داشته باشید که انمی را وال بنگ نمایید.
  • دیگر مورد با اهمیت در مورد اتچمنت این اسنایپ کالاف دیوتی ” Muzzle ” است. بهتر است مازل اسنایپ خود را روی OWC Light Suppressor قرار دهید.

بهترین اتچمنت اسنایپ DLQ

تنظیمات بهینه برای اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

تا اینجای مطلب شما را با بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل آشنا کردیم. در ادامه بد نیست  بهترین تنظیمات اسنایپ کالاف دیوتی موبایل را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر تمایل دارید یک تنطیمات بهینه را برای اسنایپ این بازی داشته باشید می توانید از تنظیمات زیر استفاده نمایید:

تنظیمات حساسیت دوربین

Standard: 61

ADS: 53

Tactical Scope: 47

Sniper Scope: 47

X3: 47

X4: 47

X6: 47

X8: 47

تنظیمات حساسیت تیراندازی

Standard: 61

ADS: 53

Tactical Scope: 47

Sniper Scope: 47

X3: 47

X4: 47

X6: 47

X8: 47

با استفاده از این تنظیمات شما این امکان را دارید که تنظیمات سرعتی اسنایپر کالاف دیوتی را در بازی اعمال کنید. توصیه میکنیم در ابتدای راه از این تنظیمات استفاده کنید و پس از مدتی اقدام به شخصی سازی آن ها با توجه به سبک بازی خود نمایید.

تاپ ترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

تاپ ترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

سخن آخر درباره بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

این روزها بازی کالاف دیوتی به یکی از پرطرفدارترین بازی های گوشی موبایل تبدیل شده است. این بازی جذاب میلیون ها گیمر دارد که هر روز نیز به تعداد آن ها افزوده می شود. گیمرهایی که در این بازی هستند با توجه به مهارت هایی که دارند از استایل مبارزه خاصی برخوردار می باشند.

 به دلیل اینکه اسنایپ بودن در بازی کالاف دیوتی و از بین بردن دشمنان از راه دور جذابیت زیادی دارد بسیاری از گیمرها تمایل دارند که به یک اسنایپر حرفه ای تبدیل شوند. در این مطلب بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی را به شما گیمرهای عزیز معرفی کردیم. امیدواریم که با ارائه این مطلب توانسته باشیم شما عزیزان را راهنمایی کنیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره بهترین اتچمنت اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

1-استفاده از تنظیماتی مانند سنس و گرافیک و فریم ریت به چه عواملی بستگی دارد؟

استفاده از این تنظیمات به نوع بازی شما بستگی دارد. شما باید با آزمون و خطا اقدام به تنظیم کردن آن ها کنید.

2-چگونه به یک بازیکن اسنایپر حرفه‌ای کالاف دیوتی تبدیل شویم؟

برای اینکه بتوانید به یک اسنایپر حرفه ای در این بازی تبدیل شوید لازم است بهترین اسلحه ها برای اسنایپ را بشناسید. از آن گذشته باید قادر باشید بهترین تنظیمات اسنایپ کالاف دیوتی را در گوشی خود اعمال کنید.

3-بهترین سلاح ها برای اسنایپ در بازی کالاف دیوتی کدامند؟

از بهترین سلاح های این بازی میتوان به مواردی مانند Rytec AMR، Outlaw، SVD، Koshka و DL Q33 اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =