آموزشی

آموزش دریافت آیدی کالاف دیوتی موبایل

آموزش دریافت آیدی سی پی کالاف دیوتی موبایل

آموزش دریافت آیدی کالاف دیوتی موبایل،برای این که بازی ‌های کالاف دیوتی موبایل و یا Warzone خود را به Player Rush پیوند دهید، ابتدا باید آیدی Activision خود را در اختیار داشته باشید. برای یافتن آیدی Activision خود لطفاً دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

 

آموزش دریافت آیدی کالاف دیوتی موبایل برای بررسی در وب:

  • لطفا به callofduty.com مراجعه کنید.
  • اگر از قبل حساب کاربری دارید، روی Login یا اگر هنوز حسابی ایجاد نکرده اید، روی Sign-up کلیک کنید.
  • پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، روی نام کاربری در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و اطلاعات پایه را انتخاب کنید.
  • به پایین اسکرول کنید و Activision ID را خواهید دید. لطفاً شناسه کامل شامل “#” و همه اعداد را به Player Rush ارائه دهید.

 

آموزش دریافت آیدی کالاف دیوتی موبایل،برای بررسی در بازی:

  • در دستگاه خود وارد Warzone/Modern Warfare شوید.
  • گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • به سمت راست حساب خود بروید.
  • به پایین حساب Activision بروید.
  • آن را انتخاب کنید و باید شناسه Activision خود را در آن جا ببینید. لطفاً شناسه کامل شامل “#” و همه اعداد را به Player Rush ارائه دهید.

 

 

 

آموزش دریافت آیدی سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

 

چگونه از حذف حساب ها در COD Mobile جلوگیری کنیم؟

 

پس از این که اکانت های تصادفی شروع به حذف شدن کردند، نوع جدیدی از وحشت جامعه COD Mobile را تحت تاثیر قرار داد. در حالی که در ابتدا هیچ کس متوجه نشد، اما پس از این که Ferg و Aerith، دو سازنده اصلی محتوا، حساب های خود را از بازی حذف کردند، مشکل به طور گسترده در جامعه گسترش یافت.

 

آیا حساب های خذف شده قابل بازگردانی هستند؟

تاکنون هیچ راهی برای بازیابی آن حساب های حذف شده وجود ندارد، به این معنی که بازیکنان تمام دارایی های درون بازی و آمار مربوط به آن حساب ها را از دست داده اند.

Ferg و Aerith اکانت های اصلی خود را حذف کرده اند و هر دوی این سازندگان برجسته محتوا، زمان و پول زیادی را در این بازی سرمایه گذاری کرده اند. کمی ناراحت کننده است که حساب های اصلی آن ها اکنون برای همیشه از بین رفته است؛ زیرا به نظر می رسد راهی برای بازیابی آن ها وجود ندارد.

کل شکست پس از کشف یک وب‌سایت حفره‌ای آغاز شد که در صورت ارائه جزئیات حیاتی از یک حساب خاص، می‌توان از آن برای حذف هر حساب در بازی استفاده کرد. برای اطلاع از نحوه محافظت از حساب COD Mobile خود در برابر کلاهبرداری ادامه مطالب را دنبال کنید.

مراحل آسان برای اطمینان از این که حساب COD Mobile توسط کلاهبرداران حذف نمی شود.

در حال حاضر، تنها راه برای جلوگیری از حذف اکانت های کلاهبرداران، روشن کردن حالت پخش جریانی است. حالت استریمر که در بازی معرفی شده است و بازیکنان اغلب از آن برای جداسازی خود در حین بازی انفرادی استفاده می کنند.

سازندگان محتوا که بازی را به صورت زنده پخش می‌کنند، از این حالت استفاده می‌کنند تا با تماشای پخش‌های زنده، بازیکنان را از پخش جریانی آن ها منع کنند.

به نظر می رسد حالت استریمر تنها راه منطقی برای متوقف کردن کلاهبرداران در حال حاضر باشد. وب ‌سایت حفره ‌ای که حساب‌ های COD Mobile را حذف می‌کند به  UID شماره شناسایی منحصر به‌ فرد و نام حساب برای تکمیل کار نیاز دارد. روشن کردن حالت پخش کننده تضمین می کند که کلاهبرداران هرگز نام حساب واقعی بازیکن را به دست نمی آورند.

 

سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

CP یا COD Points ارز اختیاری درون بازی در Call of Duty: Mobile است. می‌توانید CP را با پول واقعی خریداری کنید و از آن ‌ها برای خرید پوسته ‌ها، سلاح‌ ها، کارت ‌های XP سلاح، جعبه ‌ها، پاس جنگ و موارد دیگر در فروشگاه استفاده کنید.

اولین قدم خرید Garena Shells در Codashop است. به سادگی از صفحه Codashop PH CODM دیدن کنید.

یادآوری: ابتدا باید Garena Shells را خریداری کنید، سپس آن ها را به CP تبدیل کنید.

مقدار کوپن گارنا شل را که می خواهید خریداری کنید، انتخاب کنید.

روش پرداخت خود را انتخاب کرده و بین Globe/TM یا Smart/Sun/TNT یکی را انتخاب نمایید. همچنین تفاوت قیمت را با سایر گزینه های پرداخت مشاهده خواهید کرد.

آدرس ایمیل خود را تایپ کنید.

مهم: مطمئن شوید که معتبر است؛ زیرا برای تحویل کد کوپن شما استفاده می شود. روی «اکنون خرید کنید» کلیک کنید.

شماره موبایل خود را وارد کنید. مبلغ مشخص شده از موجودی شما کسر می شود یا به صورت حساب شما اضافه می شود. مطمئن باشید که تعادل کافی برای ادامه دارید.

برای تکمیل خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، کد ارسال شده به شماره موبایل خود را وارد کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =